أجير

أجير

جولی (کیلی هاوز)، یک قاتل حرفه‌ای سابق که در یونان اقامت دارد، پس از یک سوءقصد، به اجبار از دوران بازنشستگی خود دست می‌کشد. اوضاع وقتی بدتر می‌شود که پسر غایبش ادوارد (فردی هایمور) ناگهان از راه می‌رسد و سوالات آزاردهنده‌ای می‌پرسد. این دو با هم در نقاط مختلف جهان به دنبال یافتن پاسخ‌ها می‌گردند.

قابل مشاهده در: پرایم ویدیو
تعداد قسمت‌های تماشا شده: ۴ از ۶

آدمکش با یک قتل آغاز می‌شود. یا بهتر بگوییم، چندین قتل. سریال با یک قاتل نقاب‌دار آغاز می‌شود که در حال کشتن تعدادی از محافظان نگون‌بخت است: تا اینجا، یک شروع بسیار استاندارد برای یک اثر در ژانر آدمکشی. اما سپس نقاب از چهره برداشته می‌شود. در این لحظه است که ما با جولی (کیلی هاوز) آشنا می‌شویم، که کاری را انجام می‌دهد که معمولاً از یک آدمکش نمی‌بینیم: او در حال بررسی یک تست بارداری است که در لباس مبدلش پنهان کرده است. (نتیجه مثبت است، که باعث ناراحتی او می‌شود.) سپس چندین دهه به جلو می‌رویم و جولی را می‌بینیم که اکنون در یونان بازنشسته شده است و به جای بارانی از گلوله‌ها و نارنجک‌ها، با بچه‌های محلی شیطان که به سمتش توپ پرتاب می‌کنند، سروکار دارد. اما این قاتل حرفه‌ای سابق هنوز هم تیز و فرز است و به نظر می‌رسد که هنوز به طور کامل از دست کسانی که قصد کشتن او را دارند، خلاص نشده است.

The Assassin

هاوز به همان اندازه به خوبی از پس پیچیدگی‌های داستان برمی‌آید و به طرز ماهرانه‌ای تعادل لحنی را که هری و جک ویلیامز، سازندگان سریال، در مسیر او قرار داده‌اند، حفظ می‌کند، امضایی که این برادران از زمان ساخت تریلر معمایی عالی بی‌بی‌سی به نام توریست با خود دارند. این ترکیب منحصربه‌فرد از اکشن، جنایت و کمدی، نشان‌دهنده یک تغییر نقش برای هاوز است، که اخیراً در درام تاریخی دلنشین خانم آستن بی‌بی‌سی بازی کرده است – با این حال، هیچ چیز دلنشین یا مطبوعی در مورد پویایی اصلی بین او و فردی هایمور در نقش پسر گمشده‌اش ادوارد وجود ندارد. بازی هایمور در نقش یک نورمن بیتس جوان در متل بیتس او را برای یک رابطه دشوار دیگر مادر و پسری در اینجا آماده می‌کند.

ادوارد و “جیمز باند یائسه”، همانطور که او مادرش را صدا می‌کند، از این متفاوت‌تر نمی‌توانند باشند. این در مجادلات کلامی است که آدمکش بیشترین لذت را می‌برد، اما در عین حال بیشترین تاثیر را می‌گذارد، زیرا مادر و فرزند بی‌پایان یکدیگر را به روش‌هایی که معمولاً برای پدران و پسران روی پرده سینما در نظر گرفته می‌شود، ناامید می‌کنند. برادران ویلیامز با سرعتی بالا، اتفاقات را به طور موثر در مکان‌های مختلف جهان، از آلبانی تا بلغارستان تا اسپانیا تا یک زندان در لیبی، پیش می‌برند. همین را می‌توان در مورد هر صحنه قتل نیز گفت – با این حال این است که آدمکش چگونه با جنسیت و ژانر بازی می‌کند که سریال را به عنوان چیزی که ارزش تماشا کردن دارد، متمایز می‌کند.

شما هرگز با یک آدمکش مانند جولی کیلی هاوز مواجه نشده‌اید و به همین دلیل هرگز یک تریلر مانند این ندیده‌اید. برای اکشن بی‌امان تماشا کنید و برای پویایی جذاب در هسته آن بمانید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *