
CI Games جزئیاتی را در خصوص مواردی که باید در طول رویداد افتتاحیه Gamescom از بازی Lords of the Fallen 2 انتظار داشت، به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که این دنباله، پس از بازخوردهای اولیه نامطلوب پس از عرضه نسخه اصلی، توسط نظرات بازیکنان شکل گرفته است.
این دنباله که به عنوان دنبالهای کاملاً مجزا از بازی Lords of the Fallen سال ۲۰۲۳ طراحی شده، با موتور Unreal Engine 5 توسعه یافته و دو دنیای موازی را برای اکتشاف در اختیار میگذارد، از جمله قلمرو پهناور Umbral و امکان پیشروی در کمپین به صورت آنلاین co-op.
مارک تیمینسکی، مدیرعامل CI Games، گفت: “با فروش بیش از ۲ میلیون نسخه و استقبال از بیش از ۵.۵ میلیون Lampbearer در Lords of the Fallen، واضح است که بازگشت ما با حمایت جامعه گیمرها تقویت شده است.” “با Lords of the Fallen 2، ما قدم فراتر میگذاریم. در سال ۲۰۲۴، ما مفتخریم که تعهد راسخ خود را برای تبدیل شدن به یک استودیوی player-first اعلام کردیم. آپدیت V2.0 تحقق وعده ما بود: شنیدن، پاسخ دادن و ارائه. این دنباله نیز بر همین اساس بنا شده است.”
سایر جزئیات تایید شده در امروز شامل حالت PvP اختیاری و تعدیلکنندههای سفارشی بازی است.
ادامه دارد…
تام فیلیپس، ویراستار اخبار IGN است. میتوانید از طریق tom_phillips@ign.com یا در Bluesky با او در ارتباط باشید @tomphillipseg.bsky.social
دیدگاهتان را بنویسید