در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام، اولین نگاهی به سینماتیک ابتدایی بسته گسترش دهنده بعدی World of Warcraft با نام Midnight داشتیم. این به ما ایده ای از آنچه در مرکز توجه این بسته گسترش دهنده، یعنی Quel’Thalas و شهر Silvermoon متعلق به الف های خون، خواهیم دید، داد.
اگر از کهنه سربازان WoW هستید، احتمالا با Quel’Thalas آشنا هستید. این ناحیه در اولین بسته گسترش دهنده، The Burning Crusade، به همراه معرفی الف های خون به دنیای World of Warcraft ارائه شد. در حال حاضر در بازی، این ناحیه شامل شهر Silvermoon و جنگل های Eversong اطراف آن، به علاوه جزیره شمالی Quel’Danas و Ghostlands در جنوب می شود. با اینکه بیشتر جمعیت آن را الف های خون تشکیل می دهند، Zul’Aman، خانه ترول های Amani نیز در آن قرار دارد. Silvermoon و هر چیزی در جنوب آن در حال حاضر به عنوان ناحیه شروع برای الف های خون سطح پایین عمل می کند (اگرچه به لطف اضافه شدن تجربه بازیکن جدید فراگیر، Exile’s Reach، تا حد زیادی منسوخ شده است)، در حالی که Quel’Danas یک ناحیه پایانی در پچ 2.4 بود که جز در موارد خاص، کاربرد چندانی ندارد.
همه چیز در حال تغییر است. همانطور که در سینماتیک دیدیم، Midnight با تهدید پوچی و آدم بد اصلی، Xal’atath، آغاز می شود که به Sunwell حمله می کند. Sunwell یک منبع قدرت جادویی در Quel’Danas است که برای الف های خون مقدس است. ما در ابتدای Midnight برای دفاع از آنجا می رویم (به همراه رهبر خوشبختانه زنده الف های خون، Lor’themar Theron)، که به معنی بازسازی کل ناحیه است. Midnight با چهار ناحیه شروع می شود: Eversong Woods بازسازی شده (که به نظر می رسد حداقل بخشی از Ghostlands را نیز در بر می گیرد)، Zul’Aman بازسازی شده (که اکنون از یک رید به یک ناحیه کامل تبدیل شده است) و دو ناحیه جدید: Harandar’s Roots و Voidstorm، که ظاهرا در یک جهان کاملا متفاوت قرار دارند. بازیکنان در Eversong Woods شروع می کنند و در Voidstorm به پایان می رسند، در حالی که Zul’Aman و Harandar را می توان به صورت متناوب انجام داد.
با عرض پوزش به Draenei، اما به نظر نمی رسد که نواحی شروع کلاس معادل Alliance در Burning Crusade، یعنی Azuremyst و Bloodmyst Isle، و مرکز Draenei، Exodar، مورد توجه ویژه ای قرار بگیرند.
برخلاف بسته های گسترش دهنده اخیر، Midnight با نه یک، بلکه سه رید باز می شود: The Voidspire (شش باس)، The Dreamrift (یک باس) و March on Quel’Danas (دو باس). سال ها از آخرین باری که World of Warcraft یک بسته گسترش دهنده را با چند رید به طور همزمان راه اندازی کرد می گذرد، بنابراین داشتن سه رید همزمان در زمان عرضه اتفاق بزرگی است. این بسته گسترش دهنده همچنین با هشت سیاه چال جدید (از جمله یک Magister’s Terrace بازسازی شده)، هفت اکتشاف جدید و یک میدان جنگ PvP جدید راه اندازی می شود. همچنین یک ویژگی کاملا جدید به نام “Prey” وجود دارد که در آن بازیکنان اهداف قدرتمند را در مناطق مختلف جهان شکار می کنند و این احتمال وجود دارد که در حین شکار مورد کمین قرار بگیرند.
در مورد شخصیت ها، ما هیچ کلاس کاملا جدیدی دریافت نمی کنیم. یک نژاد متحد جدید به نام Haranir در کنار یک تخصص Demon Hunter میانه رده جدید در دسترس خواهد بود و Void Elves نیز اکنون می توانند به Demon Hunter تبدیل شوند. همچنین برخی بازسازی ها در تجربه بازیکن جدید وجود دارد، از جمله ریدهای حالت داستانی جدید برای Dragonflight و برخی ویژگی های catch-up دیگر. و آنها skyriding را ساده می کنند، از جمله (خدا را شکر) از شر نوار vigor خلاص می شوند.
در نهایت، بزرگترین و هیجان انگیزترین ویژگی Midnight چیزی است که قبلا در مورد آن می دانیم: مسکن بازیکن. قبلا چیزهای زیادی در مورد آنچه از مسکن انتظار داریم شنیده ایم و دیده ایم، اما Blizzard مجددا تایید کرده است که ما خانه های بازیکن کاملا قابل تنظیم، با ابزارهای قرار دادن سه بعدی، رنگ هایی برای تغییر رنگ مبلمان، انواع وسایل تزئینی موجود برای به دست آوردن از طریق انواع مختلف محتوا و محله های خصوصی و عمومی دریافت می کنیم. خبری از دعوا بر سر طرح ها مانند Final Fantasy 14 هم نیست!
ما انتظار داریم جزئیات بیشتری در مورد آنچه در Midnight خواهیم دید در طول Gamescom بشنویم، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد آخرین نسخه World of Warcraft با IGN همراه باشید. Midnight در سال 2026 عرضه می شود. می توانید همه چیزهایی را که در Gamescom Opening Night Live اعلام شد، درست در اینجا مشاهده کنید.
Rebekah Valentine گزارشگر ارشد IGN است. می توانید پست های او را در BlueSky @duckvalentine.bsky.social پیدا کنید. نکته ای برای داستان دارید؟ آن را به rvalentine@ign.com ارسال کنید.
دیدگاهتان را بنویسید