
در حالی که استودیو Team Cherry بالاخره تاریخ انتشار دقیق Hollow Knight: Silksong را اعلام میکند، تأیید کرده است که بازی اصلی توانسته است ۱۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد.
این بهروزرسانی فروش برای بازی مترویدوانیای تاریک و محبوب از بلومبرگ منتشر شده است، که قبل از اعلام تاریخ انتشار مورد انتظار با Team Cherry گفتگو کرده است. علاوه بر جزئیات فراوان در مورد دلایلی که باعث شد ساخت دنباله اینقدر طول بکشد، استودیو تأیید کرد که Hollow Knight محصول ۲۰۱۷ رسماً ۱۵ میلیون واحد در رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان فروخته است.
این نشان میدهد که Hollow Knight در هشت سال پس از عرضه، قدرت ماندگاری بالایی داشته است، زیرا بازیکنان به طور کمصبرانه منتظر اخبار مربوط به دنباله آن بودهاند. یک میلیون از فروش آن در سال اول در رایانه شخصی به دست آمد، و عرضه آن در ژوئن ۲۰۱۸ برای سوییچ و سپتامبر ۲۰۱۸ برای PS4 و ایکسباکس وان فقط راههای بیشتری را برای بازیکنان برای خرید نسخه فراهم کرد. مهمتر از همه، مشخص است که اشتیاق بیوقفه برای اخبار Hollow Knight: Silksong فروش بازی اصلی را در شش سال گذشته افزایش داده است.
رسیدن به مرز ۱۵ میلیون، دستاوردی است که تعداد کمی از بازیهای مستقل موفق به دستیابی به آن میشوند و دنیای پر از حشرات و گیمپلی چالشبرانگیز آن را به عنوان یک جهان مهم برای بازی در آینده تثبیت میکند. ما بیشتر از این جهان را خواهیم دید وقتی Hollow Knight: Silksong در ۴ سپتامبر ۲۰۲۵ برای رایانه شخصی، سوییچ، سوییچ ۲، PS4، PS5، ایکسباکس وان و ایکسباکس سری X | S عرضه شود.
Team Cherry از حالا در حال کار بر روی محتوای بیشتر برای دنباله است، بنابراین اگر فکر میکردید که منتظر محتوای بیشتر Hollow Knight هستید، آماده باشید که کمی بیشتر منتظر بمانید. در این میان، میتوانید بررسی اصلی 9.4/10 ما از Hollow Knight را مطالعه کنید.
مایکل کرایپ نویسنده آزاد در IGN است. او بیشتر به دلیل فعالیتش در سایتهایی مانند The Pitch، The Escapist و OnlySP شناخته شده است. حتماً او را در Bluesky (@mikecripe.bsky.social) و توییتر (@MikeCripe) دنبال کنید.
دیدگاهتان را بنویسید