EA و استودیوهای Battlefield خلاصهای از برخی تغییرات گیمپلی و تعادل را که در بهروزرسانی روز اول Battlefield 6 ارائه میشوند، منتشر کردهاند.
جزئیات مربوط به اولین پچ برای بازی Battlefield که این هفته پس از انتظار طولانی به ریشههای خود بازمیگردد، در یک پست در وبسایت رسمی آن امروز شرح داده شد. این شامل خلاصهای از تیم توسعه است که در آن توضیح داده میشود که چگونه آزمایشهای Battlefield پیش از عرضه و تستهای بتا به آنها کمک کرد تا برای عرضه آماده شوند، و اولین پچ Battlefield 6 قصد دارد یک پایه و اساس پایدارتر ارائه دهد.
کسانی که در ماه اوت نسخه بتای باز Battlefield 6 را بازی کردند، پس از دانلود بهروزرسانی روز اول، متوجه چندین تغییر کلیدی در احساس بازی توسعهیافته توسط DICE، Criterion، Ripple Effect و Motive خواهند شد. اولین نگاه امروز به بهروزرسانی راهاندازی Battlefield 6 تنها یک طعم از اتفاقات آینده است، با یادداشتهای کامل پچ برای بیش از 200 تغییری که برای اواخر این هفته برنامهریزی شده است.
در بالای این لیست تغییراتی وجود دارد که تیم BF Studios میگوید باعث میشود حرکت واکنشگراتر به نظر برسد، از جمله رفع “چندین مشکل حرکتی” و تغییراتی در سرعت بازی. پیوستهای سلاح نیز باید به طور دقیق در سراسر تجربه Battlefield 6 نمایش داده شوند، و بهروزرسانی روز اول همچنین وعده میدهد که لگد سلاحهای خودکار را دوباره متعادل کند و تیراندازی از راه دور را برای شلیکهای تکتیر و کنترل پشتسرهم پاداشدهندهتر کند.
بازیکنان بتا همچنین خوشحال خواهند شد که بشنوند Rush و Breakthrough دوباره طراحی شدهاند تا تعادل را بین هر دو تیم مهاجم و مدافع بهبود بخشند. گجتها نیز در Battlefield 6 برای پچ روز اول تغییر خواهند کرد. برای مثال، MBT-LAW اکنون به عنوان پرتابگر پیشفرض مهندس تعیین شده است، در حالی که MAS 148 اکنون واقعگرایانهتر عمل میکند، و Deploy Beacons به منظور محدود کردن یک اسپاون در هر بازیکن بهروزرسانی شدهاند.
در حالی که پچ روز اول Battlefield 6 همچنین وعده عناصری از رابط کاربری و HUD بهروز شده، صدای واضحتر، بهبود ثبات شبکه و غیره را میدهد، پست امروز همچنین با یک بهروزرسانی در مورد یکی از موضوعات مورد بحث داغ در جامعه ارائه میشود: سلاحهای باز در مقابل سلاحهای بسته. سلاحهای بسته سلاحها را به کلاسهای خاصی محدود میکنند، در حالی که سلاحهای باز به هر کلاسی اجازه میدهند از انواع مختلف سلاحها استفاده کنند. با وجود امواجی از طرفداران که امیدوار بودند تیم BF Studios به کلاسهای بسته برای Battlefield 6 تکیه کند، این تیم در پست امروز اصرار داشت که کلاسهای باز توسط “اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان” ترجیح داده میشوند.
BF Studios میگوید: «در پایان، یکی دیگر از بینشهای کلیدی از بتای باز این بود که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان، پس از امتحان هر دو نوع لیست پخش، تصمیم گرفتند به سلاحهای باز پایبند باشند.» «این باور ما را تقویت میکند که سلاحهای باز مسیر درست برای Battlefield 6 است. در عین حال، ما تشخیص میدهیم که برخی از بازیکنان تجربه سلاحهای بسته را ترجیح میدهند. برای حمایت از آنها، لیستهای پخش رسمی سلاحهای بسته در زمان عرضه در دسترس خواهند بود.»
«به علاوه، تعدیلکنندههای سلاحهای بسته بخشی از مجموعه ابزار Portal باقی خواهند ماند، بنابراین بازیکنان میتوانند تجربیات سفارشی خود را ایجاد و به اشتراک بگذارند.»
Battlefield 6 در 10 اکتبر برای PC، PlayStation 5 و Xbox Series X و S عرضه میشود. اگر میخواهید بدانید چه زمانی میتوانید در منطقه زمانی خود بازی کنید، زمانهای راهاندازی جهانی Battlefield 6 را بررسی کنید. فصل 1، در همین حال، در 28 اکتبر آغاز میشود و نقشهها، سلاحها، وسایل نقلیه و موارد اضافی بیشتری را ارائه میدهد، با بهروزرسانیهای اضافی برنامهریزی شده برای 18 نوامبر و 9 دسامبر.
بر اساس زمانی که با بتای Battlefield 6 داشتیم، ما یک راهنمای مبتدی و نکات BF6، به علاوه بهترین Loadout های Battlefield 6 و نحوه استفاده از Range Finder، مستقر کردن Bipod و نحوه خاموش کردن Haptic Feedback در Battlefield 6 داریم.
در نهایت، میتوانید هر چیزی را که در مورد پچ روز اول Battlefield 6 میدانیم در زیر ببینید.
پیش نمایش یادداشتهای پچ روز اول Battlefield 6:
بهروزرسانیهای گیمپلی زیر در پچ روز عرضه ما گنجانده خواهد شد، با بیش از 200 تغییر که بر رفع اشکالات، بهبود تعادل و پولیش کردن برای انتشار متمرکز هستند. برای یادداشتهای کامل بهروزرسانی روز عرضه، در نزدیکی زمان عرضه با ما همراه باشید!
بازیکن
- متوجه خواهید شد که حرکت واکنشگراتر است، با تغییراتی که در سرعت ایجاد شده است و با چندین مشکل حرکتی که برای حفظ گیمپلی روان و متعادل برطرف شدهاند.
سلاحها
- لگد زدن در سلاحهای خودکار دوباره متعادل شده است، و تیراندازی از راه دور را واضحتر میکند، و شلیکهای تکتیر و کنترل پشتسرهم را پاداش میدهد.
- تعداد زیادی از پیوستهای سلاح برطرف شدهاند، بنابراین اکنون به طور دقیق در منوها و داخل بازی نمایش داده میشوند.
گجتها
- LTLM II (نشانگر لیزری) با انیمیشنهای استقرار روانتر، تصاویر بهروزرسانیشده و چندین رفع برای احساس بهتر در هنگام استفاده، اصلاح شده است.
- MBT-LAW اکنون پرتابگر پیشفرض مهندس است، با یک مسیر دقیقتر، هدایت بهبودیافته و مناظر واضحتر.
- MAS 148 Glaive با مسیر موشک واقعگرایانهتر، زوم و قفلشدن بهبودیافته، تصاویر دامنه واضحتر و آسیب قابل اعتمادتر به وسیله نقلیه، ارتقا یافته است.
- Deploy Beacons اکنون به یک اسپاون در هر بازیکن (در مجموع چهار نفر در هر جوخه) محدود شدهاند، که به حفظ تعادل و جلوگیری از استفاده بیش از حد کمک میکند.
نقشهها و حالتها
- طرحبندیهای Rush و Breakthrough برای تعادل بهتر بین مهاجمان و مدافعان بازبینی شدهاند.
- Operation Firestorm با انبارداری بهبودیافته، نورپردازی و عملکرد بهروزرسانی شده است، در حالی که مشکلات کشتن اسپاون و خارج از محدوده Siege of Cairo برطرف شده است.
UI و HUD
- عناصر UI و HUD واضحتر هستند، با روکشهای بهروزرسانیشده، پینگهای متحرک، گزینههای جدید minimap و بارگذاری روانتر و ناوبری استقرار.
تنظیمات
- تنظیمات و کنترلها با گزینههای جدیدی مانند لغزندههای حجم VO، کاهش تکان خوردن هنگام دویدن و یک ضامن رول دوربین برای دسترسپذیری، به علاوه اصلاحات در سراسر پلتفرمها، گسترش یافتهاند.
صدا
- صدا تمیز شده است، بنابراین شنیدن پینگها آسانتر است، سلاحها و وسایل نقلیه واضحتر به نظر میرسند، و افکتهای تاخیری از دست رفته مانع از آگاهی شما نمیشوند.
شبکه
- بهبودهای Netcode عدم همگامسازی را کاهش میدهد، زمان مرگ را عادلانهتر میکند، و موارد آسیب نامرئی را برطرف میکند.
مایکل کرایپ یک نویسنده آزاد با IGN است. او بیشتر به دلیل کارش در سایتهایی مانند The Pitch، The Escapist و OnlySP شناخته شده است. حتماً او را در Bluesky (@mikecripe.bsky.social) و Twitter (@MikeCripe) دنبال کنید.