بتلفیلد 6 با عرضه یادداشتهای بهروزرسانی 1.1.2.0 با سرعت به پیش میرود، که نشاندهنده بازگشت تنظیمات کمک هدفگیری نسخه بتا است، به همراه تغییرات بیشتر در پراکندگی و شکوفه اسلحه، در حالی که EA و استودیوهای بتلفیلد نقشه فصل 1 جدید بعدی: ایستوود را ارائه میدهند.
آخرین یادداشتهای بهروزرسانی بتلفیلد 6 و REDSEC، که تمامی تغییرات بهروزرسانی فردا را پوشش میدهند، در یک پست تازه در وبسایت پروژه لیست شدهاند. این بهروزرسانی شامل خلاصهای از تمامی سلاحها و ویژگیهای جدید موجود در بهروزرسانی میانفصلی مورد انتظار، و همچنین لیستی کوتاه از سایر تغییرات بزرگ، از جمله وضوح بیشتر برای چالشها، یک «اصلاح گسترده» برای ابزارها، افزایش تأخیر ورودی و پاسخدهی استیک برای کنترلرها، مقدار خوبی از رفع اشکالات و موارد دیگر است.
کمک هدفگیری مطمئناً تیتر بزرگ بهروزرسانی این هفته است و به عنوان شاهدی دیگر بر این است که استودیوهای BF قصد دارند به وعدههای پس از عرضه خود عمل کنند. کسانی که در آزمایشهای بتای بتلفیلد 6 در ماه آگوست شرکت کردند، متوجه خواهند شد که تنظیمات پایه کمک هدفگیری بیشتر با آن نسخه از بازی مطابقت دارد.
این یک تغییر 180 درجهای نسبت به نسخه زمان عرضه این گزینه است، زیرا تیم توضیح میدهد که هدف اصلی آنها این بود که «کمک هدفگیری را فراتر از مبارزات میانبرد مؤثرتر کنیم که یکی از تمرکزهای ما در آزمایشگاههای بتلفیلد و نسخه بتا بود.» در حال حاضر، استودیوهای BF اعتراف میکنند که این تغییرات منجر به هدفگیری با بزرگنمایی بالا شد که کنترل آن سختتر بود. بازیکنان میتوانند پس از بهروزرسانی 1.1.2.0 انتظار داشته باشند که کمک هدفگیری بتلفیلد 6 سازگارتر، ثابتتر و روانتر باشد.
استودیوهای BF بیان میکنند: «پس از بررسی بازخورد بازیکنان و دادههای گیمپلی، ما کمک هدفگیری را به مقادیری که برخی از شما در طول نسخه بتا و آزمایشگاههای بتلفیلد تجربه کردید، باز میگردانیم.» «این در حال حاضر به عنوان پیشفرض عمل میکند، در حالی که همچنان به شما امکان میدهد کمک هدفگیری را مطابق با ترجیحات و سبک بازی خود از طریق تنظیمات تغییر دهید.»
طرفداران بتلفیلد 6 باید خوشحال باشند که پس از تغییرات بهروزرسانی 1.1.1.5 که منجر به بازخورد مثبت شد، شاهد تغییرات بیشتری در پراکندگی و شکوفه اسلحه هستند. در حالی که پچ قبلی به پراکندگی مربوط به شلیک گلوله در حین هدفگیری از طریق دید پس از دویدن پرداخته بود، بهروزرسانی فصل 1 فردا کاهش جزئی در پراکندگی در سراسر برد را ارائه میدهد. در حالی که هر تغییر نشان میدهد که استودیوهای BF به تجربه FPS روان مورد نظر خود نزدیکتر میشوند، بازیکنان پورتال همچنین میتوانند منتظر ابزارهای پورتال بیشتری در بهروزرسانی 1.1.2.0 باشند، از جمله گاری گلف و یک گزینه نقشه سندباکس.
با گذشت یک ماه از زمان عرضه، EA و استودیوهای BF به طور پیوسته با سطحی از ارتباطات پیش میروند که باعث میشود پایگاه بازیکنانشان بیشتر به بتلفیلد 6 بازگردد. بهروزرسانی فردا به وعدههای داده شده در طرح کلی جامعه که توسط توسعهدهندگان در هفته گذشته منتشر شد، عمل میکند، اما واضح است که هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.
به عنوان مثال، احتمالاً تغییرات بیشتری در شکوفه اسلحه در آینده اعمال خواهد شد، زیرا تیم نظارت بر بازخوردها را ادامه میدهد، در حالی که تنظیمات نورپردازی، که یکی دیگر از وعدههای طرح کلی هفته گذشته بود، در یادداشتهای پچ 1.1.2.0 وجود ندارد. اینها تغییرات آتی هستند که به طور فعال برای بتلفیلد 6 در حال توسعه هستند، اما سایر موضوعات داغ، از جمله اندازه نقشه، رابط کاربری، آمار بازیکن، ثبت ضربه/کد شبکه و موارد دیگر، گفته میشود که برای تغییرات احتمالی در آینده در حال بررسی هستند.
فصل 1 سه فازی بتلفیلد 6 با اولین فصل خود، Rogue Ops، و همچنین نقشه Blackwell Fields، در 28 اکتبر 2025 آغاز شد. California Resistance در 18 نوامبر عرضه میشود، که با بهروزرسانی 1.1.2.0، ایستوود، حالت محدود به زمان Sabotage، مأموریت Rodeo برای Gauntlet، تفنگ ساچمهای DB-12، سلاح کمری M357، ویژگی Battle Pickups و موارد دیگر همراه است. آخرین بهروزرسانی اصلی فصل 1، Winter Offensive، در 9 دسامبر عرضه خواهد شد و تغییرات گیمپلی بیشتر، نسخه محدود به زمان Ice Lock از Empire State و سلاح غوغا تبر یخنوردی را اضافه میکند.
بهروزرسانی 1.1.2.0 بتلفیلد 6 در 18 نوامبر در ساعت 1 بامداد PT / 4 بامداد ET منتشر میشود. در حالی که منتظر اطلاعات بیشتر هستیم، میتوانید مصاحبههای ما با استودیوهای BF را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد گزینه صف انفرادی برای بتل رویال و سایر بهروزرسانیهای نقشه REDSEC آینده به دست آورید. همچنین میتوانید بررسی چندنفره 8/10 بتلفیلد 6 و بررسی 7/10 REDSEC ما را بخوانید.
در نهایت، یادداشتهای کامل پچ بهروزرسانی 1.1.2.0 بتلفیلد 6 را میتوانید در زیر مشاهده کنید.
یادداشتهای پچ بهروزرسانی 1.1.2.0 بتلفیلد 6
این بهروزرسانی مجموعهای گسترده از بهبودها را برای پاسخدهی سربازان، ثبات هدفگیری، دقت انیمیشن و پایداری کلی در سراسر بتلفیلد 6 ارائه میدهد. ما همچنین یک حالت محدود به زمان جدید معرفی کردهایم، رفتار کمک هدفگیری را اصلاح کردهایم و تعداد زیادی از مشکلات سلاح، ابزار و وسیله نقلیه را بر اساس بازخورد جامعه برطرف کردهایم. این بهروزرسانی فردا، 18 نوامبر، در ساعت 09:00 UTC در دسترس خواهد بود.
محتوای جدید: California Resistance
- نقشه جدید: ایستوود. نقشهای با مضمون کالیفرنیای جنوبی.
- تغییرات این نقشه برای تمام حالتهای رسمی در دسترس خواهد بود.
- حالت Conquest در این نقشه شامل تانک، هلیکوپتر و گاری گلف خواهد بود.
- حالت محدود به زمان جدید: Sabotage. یک حالت رویداد مضمون محور بر تخریب و ضدبازی.
- سلاحهای جدید: تفنگ ساچمهای DB-12 و سلاح کمری Trait M357.
- حالت Gauntlet برای شامل نوع مأموریت جدید: Rodeo. این مأموریت چندین وسیله نقلیه را برای بازیکنان فراهم میکند تا بر سر آنها بجنگند و با یکدیگر به نبرد بپردازند. بازیکنان برای شکست دادن دشمنان در حین استفاده از وسیله نقلیه امتیازهای جایزه دریافت میکنند.
- ویژگی جدید: Battle Pickups. این سلاحهای قدرتمند در تجربیات خاص و پورتال با مهمات محدود در دسترس خواهند بود، اما قدرت آتش کافی برای کمک به تغییر روند نبرد به نفع شما را دارند.
- بهروزرسانیهای پورتال:
- نقشه Sandbox. این گزینه به سازندگان تجربه پورتال این امکان را میدهد که با یک زمین بازی هموارتر شروع کنند تا تخیل خود را به زندگی بیاورند.
- وسیله نقلیه گاری گلف برای استفاده در ساختن تجربیات در دسترس است.
- Battle Pass: مسیر پاداش California Resistance برای مدت محدودی در دسترس قرار میگیرد.
- ضمیمه زیر لوله جدید: Slim Handstop، از طریق چالش باز میشود.
- ویژگی جدید که بعداً در بهروزرسانی ارائه میشود: Battle Pickups. این سلاحهای قدرتمند در تجربیات خاص و پورتال با مهمات محدود در دسترس خواهند بود، اما قدرت آتش کافی برای کمک به تغییر روند نبرد به نفع شما را دارند.
بهروزرسانیهای اصلی برای 1.1.2.0
- کمک هدفگیری به تنظیمات Open Beta بازنشانی شده است، و رفتار هدفگیری پیاده نظام سازگار را در تمام انواع ورودی بازیابی میکند.
- تأخیر ورودی و پاسخدهی استیک برای کنترلرها بهبود یافته است، و هدفگیری روانتر و حرکت سربازان پاسخدهندهتر را فراهم میکند.
- تنظیم دقت و پراکندگی سلاح: نرخهای افزایش پراکندگی ناخواسته سلاح برطرف شده و دقت تفنگ تکتیرانداز غیر Recon بهبود یافته است، در حالی که پراکندگی را در تمام انواع سلاح به طور کلی کاهش میدهد.
- بهبود وضوح چالش و پیشرفت، درک و پیگیری الزامات را آسانتر میکند.
- اصلاح عمده ابزارهای قابل استقرار، از جمله خمپارهانداز قابل حمل LWCMS، نشانگر لیزری قابل حمل LTLM II و سیستمهای جعبه تدارکات.
- Fort Lyndon به پورتال اضافه شده است، و بخشهای موجود برای تجربیات ایجاد شده توسط جامعه را گسترش میدهد.
حوزههای بهبود
کمک هدفگیری
همانطور که به زمان عرضه نزدیکتر میشدیم، تنظیم کمک هدفگیری را بر اساس آزمایشهای داخلی و دامنه کامل نقشهها و فواصل جنگی که با انتشار ارائه میشوند، مجدداً بررسی کردیم. هدف ما این بود که کمک هدفگیری را فراتر از مبارزات میانبرد مؤثرتر کنیم که یکی از تمرکزهای ما در آزمایشگاههای بتلفیلد و نسخه بتا بود.
در زمان عرضه، ما کاهش سرعت را در فواصل طولانیتر افزایش دادیم، اما پس از اینکه بازی منتشر شد، دیدیم که این امر باعث میشود هدفگیری با بزرگنمایی بالا کمتر روان و کنترل آن سختتر شود.
پس از بررسی بازخورد بازیکنان و دادههای گیمپلی، ما کمک هدفگیری را به مقادیری که برخی از شما در طول نسخه بتا و آزمایشگاههای بتلفیلد تجربه کردید، باز میگردانیم. این در حال حاضر به عنوان پیشفرض عمل میکند، در حالی که همچنان به شما امکان میدهد کمک هدفگیری را مطابق با ترجیحات و سبک بازی خود از طریق تنظیمات تغییر دهید.
این تغییر کاهش سرعت هدفگیری را در تمام فاصلهها ثابت نگه میدارد، به حافظه ماهیچهای کمک میکند و با پیشروی به فصول آینده، حسی ثابتتر و قابل اطمینانتر ارائه میدهد.
تغییرات
بازیکن:
- کمک هدفگیری: به طور کامل به تنظیمات Open Beta بازنشانی شده است، با تنظیم مجدد گزینههای مربوطه به حالت پیشفرض برای اطمینان از سازگاری.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن پیشتنظیمات شتاب استیک وسیله نقلیه بر در دسترس بودن گزینه شتابگیری هدفگیری پیاده نظام چپ/راست تأثیر میگذاشت.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن تنظیم پیشتنظیمات شتاب استیک روی “استاندارد” گزینههای شتابگیری هدفگیری چپ/راست را به اشتباه روی 50% به جای 70% تنظیم میکرد.
- پیشوندهای پیاده نظام و وسیله نقلیه گمشده را در زیرنویسهای پیشتنظیمات شتاب استیک و گزینههای شتابگیری هدفگیری چپ/راست برطرف کرد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن مناطق مرده استیک در صورت استفاده از کنترلر PS5 در رایانه شخصی، 10% اول حرکت را نادیده میگرفت.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن حرکت بازیکن (استیک چپ) تا زمانی که از 30% عبور از منطقه مرده عبور نکرده بود، ثبت نمیشد.
- رفتار ورودی هدفگیری جوی استیک را برطرف کرد.
- انیمیشن “شروع مجدد” سرعت کوتاه را هنگام فرود از ارتفاعات کم اضافه کرد.
- انیمیشنهای مرگ جدید را برای حالتهای سر خوردن و شیرجه جنگی اضافه کرد.
- یک حلقه شیرجه را هنگام ورود به آبهای کمعمق برطرف کرد.
- مشکلی را برطرف کرد که مانع از بیرون پریدن بازیکنان از آب در مناطق خاص میشد.
- مشکلی را برطرف کرد که مانع از شروع پایین آوردن علیه یک سرباز دشمن میشد، اگر سرباز دشمن قبلاً یک عمل پایین آوردن را علیه یک بازیکن دوست شروع کرده بود.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن یک بازیکن کشیده شده میتوانست در صورت چرخش سریع به جهت اشتباهی نگاه کند.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن نگه داشتن نارنجک در حین پریدن، سر خوردن یا شیرجه زدن، حالت اول شخص را منجمد میکرد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن تعویض سلاحها در حین احیای کشیدن، دید اول شخص احیاگر را از بین میبرد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن توانایی نارنجک اضافی کلاس Assault، هنگام تولید، دو نارنجک نمیداد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن سلاحها هنگام چمباتمه زدن قبل از بیرون پریدن نامرئی میشدند.
- رفتار پرشی را هنگام فرود روی لبههای اشیا برطرف کرد.
- عروسکهای پارچهای شکسته را هنگام کشته شدن روی نردبانها، هنگام پریدن، نزدیک لبهها یا در صندلیهای وسیله نقلیه برطرف کرد.
- قطع دوربین را هنگام سقوط از ارتفاع در حالت درازکش برطرف کرد.
- قطع شدن را هنگام شروع کشیدن و احیا برطرف کرد.
- قطع دوربین اول شخص از میان اشیا را هنگام مرگ در نزدیکی برطرف کرد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن ویژگی امضای Rush “متمرکز بر مأموریت” نماد و افزایش سرعت خود را به همه همتیمیها اعمال میکرد.
- زاویههای هدفگیری نادرست در حالت درازکش در شیبها را برطرف کرد.
- موقعیت قربانی نامناسب در حین پایین آوردنها هنگام استفاده از تنظیمات FOV بالا را برطرف کرد.
- چرخش نامتناسب بین جهتهای هدفگیری سرباز اول شخص و سوم شخص را برطرف کرد.
- سایههای سلاح جابجا شده را هنگام بیرون پریدن یا شنا کردن برطرف کرد.
- پیامهای وانت گمشده را هنگام درازکش برطرف کرد.
- جلوههای پاشیدن آب گمشده را هنگام شنا کردن برطرف کرد.
- انیمیشنهای سرباز سوم شخص گیر کرده را هنگام ورود به نمای بازیکن برطرف کرد.
- انتقال از راه دور یا نامرئی بودن را هنگام ورود به وسایل نقلیه در حین بیرون پریدن برطرف کرد.
- ناهمگونیهای رو به رو شدن سوم شخص را هنگام نصب سربازان برطرف کرد.
- انیمیشنهای شیرجه جنگی را در اول شخص و سوم شخص بهبود بخشید.
- انیمیشن سرعت LTLM II را در اول شخص بهبود بخشید.
- تشخیص خزانه را در محیطهای شلوغ بهبود بخشید.
- پنجره دو بار ضربه زدن برای پینگ خطر را از 0.2 ثانیه به 0.333 ثانیه افزایش داد.
- سرعت انیمیشن اول شخص را برای حرکت به بالا و پایین پلهها بهروزرسانی کرد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن ثبت ضربه هنگام درگیری در جنگهای مسلحانه پس از خروج از وسایل نقلیه با شکست مواجه میشد.
وسایل نقلیه:
- تنظیم مجدد دوربین را هنگام ورود به یک توپخانه ثابت GDF-009 AA پس از کاربر دیگر برطرف کرد.
- سلاحهای تیرانداز کلیپ را در صندلیهای IFV برطرف کرد.
- صدای ضربه فلزی ضعیف را از لاشه برجک تانک اصلی جنگی M1A2 SEPv3 برطرف کرد.
- چندین مورد را برطرف کرد که در آن موشک MR IFV میتوانست آسیب بیشتری نسبت به آنچه در نظر گرفته شده بود به وسایل نقلیه MBT، IFV و AA وارد کند.
- جلوههای ویدیویی پرتابه ناسازگار را روی توپ اصلی آبرامز برطرف کرد.
- چرخش فوری 180 درجه پس از خروج از وسیله نقلیه را برطرف کرد.
- امتیازدهی گمشده را برای تدارکات وسیله نقلیه در هنگام دریافت مهمات توسط همتیمیها برطرف کرد.
- جعبه برخورد بزرگ را روی هلیکوپتر UH-79 برطرف کرد.
- مشکلات قرارگیری مسافر و تیرانداز را در هلیکوپتر UH-79 برطرف کرد.
- مشکلات ورود مجدد را هنگام سوار شدن بر دوچرخههای چهار چرخ واژگون برطرف کرد.
- کمک هدفگیری ناخواسته را از موشکهای تیرانداز هلیکوپترهای تهاجمی برطرف کرد.
- کنترلهای دوربین آزاد جوی استیک غیر پاسخگو را در وسایل نقلیه حمل و نقل برطرف کرد.
سلاحها:
- تنظیم عبور پراکندگی: پراکندگی به طور کلی کمی کاهش یافته است تا تأثیر آن بر تجربه کاهش یابد
- چندین نمونه از تداخل دیدهای خمیده رفلکس و آهن خمیده با دامنههای بزرگنمایی بالاتر را برطرف کرد
- چندین مشکل مربوط به تراز ضمیمههای زیر لوله را برطرف کرد
- جابجاییهای جزئی یا برش روی دیدها و لولهها را برطرف کرد
- نمادها، نامگذاری و تخصیصات مشهای گمشده یا نادرست مجله را برطرف کرد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن SV-98 هنگام تجهیز ضمیمه 5 MW Red آمار آسیب کمتری را نشان میداد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن مهمات حلزونی پس از شلیک از تفنگهای ساچمهای خیلی سریع ناپدید میشدند.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن دامنه متغیر SU-230 LPVO 4x هنگام هدفگیری از طریق دیدها فاقد یک انتقال هموار و تغییر زوم شنیدنی بود.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن دو لیزر سبز برای DRS-IAR تقویتکنندههای آماری یکسانی در لگد زدن به عقب به اشتراک میگذاشتند.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن جرقههای برخورد نتوانستند استانداردهای انطباق حساسیت به نور را برآورده کنند.
- مشکلی را در سوم شخص برطرف کرد که در آن Mini Scout میتوانست هنگام هدفگیری با سر بازیکن کلیپ شود.
- مشکلات انیمیشن و وضعیت بدن را که بر PSR و سایر تفنگها هنگام حرکت یا نگاه کردن به زوایای شدید تأثیر میگذاشت، برطرف کرد.
- وزن عملکرد برد بلند را در تعادل برای سلاحهای خودکار افزایش داد؛ با PW7A2 و KV9 سود میبرد، با تنظیمات جزئی در جاهای دیگر.
- لگد زدن به عقب و تنوع را برای LMR27، M39 و SVDM برای قابلیت اطمینان بیشتر در برد بلند کاهش داد.
ابزارها:
- به سربازان دوست اجازه داد تا به ابزارهای دوست آسیب بزنند و آنها را منفجر کنند.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن توانایی کلاس گاهی اوقات فعال نمیشد، اگرچه رابط کاربری آن را به عنوان در دسترس نشان میدهد.
- استقرار خودکار سنسور حرکت را پس از تعویض کیت Recon برطرف کرد.
- مدل زمینی نارنجکانداز M320A1 شکسته را برطرف کرد.
- تعامل لبه صفحه نمایش وانت C-4 را برطرف کرد.
- قطع شدن ریموت پهپاد را هنگام فعال کردن آن در حین استفاده از سلاحهای خاص مانند تفنگ برطرف کرد.
- قطع شدن هنگام نگه داشتن بسته CSS را برطرف کرد.
- الزامات خط دید بسته CSS که باعث مسدود شدن ناخواسته میشد را برطرف کرد.
- ماندگاری پوشش قابل استقرار را پس از تخریب وسیله نقلیه برطرف کرد.
- نشانگر “نقطه” ناپدید شده را در طول تأمین بسته CSS برطرف کرد.
- پخش صدای استقرار تکراری را در M4A1 SLAM و C-4 برطرف کرد.
- ضمیمه پرتابه ناموفق را برای پرتابه شکست X95 BRE برطرف کرد.
- ثبت ضربه ناسازگار را برای دفیبریلاتور پس از تنظیم برد برطرف کرد.
- منطق تعامل برای کیسه تدارکات و نردبان Assault را برطرف کرد.
- تصادم سرباز سهپایه LTLM II را برطرف کرد.
- انفجار زودرس مین AV M15 در لاشههای هواپیما را برطرف کرد.
- بهرهبرداری از قرارگیری مجاورتی مین AV M15 را برطرف کرد.
- پیام وانت گمشده را برای بستههای C-4 پرتاب شده برطرف کرد.
- شکست انتشار دود MP-APS بین دوستان را برطرف کرد.
- چندین مشکل لمسی و بازخورد را در ابزارها، از جمله خمپارهانداز قابل حمل LWCMS و معدن فشار CSB IV Bot برطرف کرد.
- تداخل پیشنمایش قرارگیری از GPDIS را برطرف کرد.
- فیزیک پهپاد Recon XFGM-6D که امکان هل دادن وسیله نقلیه را فراهم میکرد را برطرف کرد.
نقشهها و حالتها:
- Sabotage را به عنوان یک حالت رویداد محدود به زمان جدید اضافه کرد.
- نقشه جدید “ایستوود” را اضافه کرد.
- مشکل تولید صفحه سیاه را با بیکن استقرار در TDM، SDM، Domination و KOTH برطرف کرد.
- دادههای نتیجه دور ناقص یا نادرست را هنگام پیوستن به اواسط مسابقه برطرف کرد.
- منطق تطبیق را برای جلوگیری از پیوستن دیرهنگام به مسابقات برطرف کرد.
- چندین مشکل تنظیم مجدد تخریب را پس از تعویض طرف در Strikepoint و Sabotage برطرف کرد.
- قفل حرکت پس از درج در شروع دور را برطرف کرد.
- ضربه زدن AFK ناخواسته هنگام تماشای مسابقه در Strikepoint را برطرف کرد.
- کدورت دود بیش از حد محیطی را در چندین نقشه کاهش داد.
رابط کاربری و HUD:
- هنگام تلاش برای تغییر وضعیت بدون فضای کافی، پیامی اضافه کرد.
- بازیکنان به زمین افتاده اکنون در گزارش کشتار در حالتهایی که از حالت به زمین افتاده خزنده استفاده میکنند (به عنوان مثال Strikepoint، REDSEC) ظاهر میشوند.
- رابط کاربری بالایی را در Strikepoint گسترش داد تا تعداد دقیق بازیکنان زنده/به زمین افتاده/مرده را نشان دهد.
- نمادهای مسیر آموزش Assault نادرست را برطرف کرد.
- استفاده از رنگ نادرست را در نوارهای سلامت همتیمیهای جوخه برطرف کرد.
- نکات ابزار و پیامهای رابط کاربری گمشده را در آموزشها و توجیهات ماموریت در Single Player برطرف کرد.
- نماد ردیاب XP گمشده را در سطح 3 هنگام استفاده از ارتقاءهای میدانی برطرف کرد.
- نشانگر تأیید کشتار اکنون نمایش داده میشود اگر یک قربانی پس از آسیب دیدن توسط بازیکن در حالتهایی که از حالت به زمین افتاده خزنده استفاده میکنند (به عنوان مثال Strikepoint، REDSEC) خونریزی کند.
- اصلاحات جزئی رابط کاربری و تراز را برای حالتهای مختلف بازی بهروزرسانی کرد.
- دوستان غیر از جوخه اکنون پس از احیا شدن زیرنویس “متشکرم!” را نمایش میدهند.
تنظیمات:
- گزینه جدیدی اضافه شد که به بازیکنان اجازه میدهد هنگام فشار دادن استیک به جلو، به طور خودکار سرعت بگیرند.
- کلید جدیدی اضافه شد که به بازیکن اجازه میدهد به جای نگه داشتن دکمه، فوراً به چاقو تعویض کند. این کلید به بازیکن اجازه نمیدهد پایین آوردنها را به صورت زمینهای انجام دهد، اما همچنان به بازیکن اجازه میدهد پس از تجهیز سلاح غوغا، پایین آوردنها را انجام دهد.
تک نفره:
<ul class="list jsx-4224303756
