
فولبرایت از بازی جدید خود، Springs, Eternal، یک تجربهی روایی لوفای با دیالوگهای شاخهدار، پرده برداشته است. استیو گینور، مؤسس شرکت، به عنوان یک توسعهدهندهی مستقل به کار خود ادامه میدهد.
توضیحات رسمی Springs, Eternal این پروژه را به عنوان “یک بازی کوتاه، متمرکز، ماوراءالطبیعهی اول شخص روایی کاوشی” معرفی میکند که تقریباً بین دو تا سه ساعت گیمپلی دارد. انتظار میرود این بازی در سال 2026 برای رایانههای شخصی منتشر شود.
Springs Eternal که در یک خلوتگاه مرموز اتفاق میافتد، بازیکنان را در حال گشتوگذار در مسیرهای جنگلی و گفتگو با سایر مهمانان قرار میدهد تا در مورد “خاطرات شخصی و عمیق یک رابطهی عاشقانه که آنها را به این مکان کشانده، بیشتر بدانند و شاید بفهمند که این رابطه به کجا ختم خواهد شد.” به نظر میرسد که این بازی ترکیبی از Firewatch و The Twilight Zone باشد. در زیر میتوانید اولین تریلر بازی را تماشا کنید:
به نظر میرسد Springs, Eternal یک پروژهی کوچک و مستقل دیگر از گینور پس از Fullbright Presents: Toilet Spiders سال گذشته باشد.
گینور و همکاران سابقش در دورهی فعالیت خود تحت عنوان The Fullbright Company، بازی مستقل موفق Gone Home و دنبالهی علمی تخیلی آن، Tacoma را منتشر کردند. پیش از این که همتیمیهای گینور در جریان توسعهی بازی بعدی خود، Open Roads، به دلیل گزارشهایی مبنی بر رفتار نامناسب او، از شرکت استعفا دهند. (Open Roads بعداً به صورت جداگانه، بدون دخالت مداوم گینور، به اتمام رسید و منتشر شد.)
در بیانیهی مطبوعاتی Springs, Eternal آمده است که فولبرایت “اکنون عمدتاً یک برچسب توسعهدهندهی مستقل متعلق به استیو گینور، بنیانگذار آن است” که “به تمرکز بر بازیهای داستانی اول شخص جوی و احساسی (و آزمایشهای گهگاهی بازیهای کوچک عجیب و غریب) در یک سبک بصری لوفای و جذاب ادامه میدهد.”
تام فیلیپس، ویراستار خبری IGN است. برای تماس با او میتوانید از طریق tom_phillips@ign.com اقدام کنید یا او را در Bluesky با نام کاربری @tomphillipseg.bsky.social پیدا کنید.
