No Man’s Sky یک بار دیگر با به‌روزرسانی رایگان Voyagers در حال گسترش است. نکته قابل توجه این است که استودیو Hello Games اعلام کرده فناوری به کار رفته در این آپدیت با بازی آینده خود، Light No Fire، هم به اشتراک گذاشته خواهد شد.

Voyagers لیست بلند بالایی از ویژگی‌ها را اضافه می‌کند، که به گفته شان موری، توسعه‌دهنده اصلی، استودیو Hello Games مدت‌ها است که روی آن کار می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌ها شامل کلاس Corvette Ship و امکان تشکیل یک خدمه چند نفره است.

اما ویژگی‌های بسیار بیشتری در Voyagers وجود دارد که در لیست زیر آمده است:

تصاویر به‌روزرسانی No Man’s Sky Voyagers

Voyagers درست پس از گذشت بیش از نه سال از انتشار پردردسر No Man’s Sky از راه می‌رسد. البته، به لطف پشتیبانی مداوم و قابل توجه Hello Games، احساسات در مورد این بازی در حال حاضر مثبت است.

در اینجا یادداشت موری در مورد انتشار Voyagers آمده است:

باورم نمی‌شود که بیش از نه سال از اولین عرضه No Man’s Sky می‌گذرد. No Man’s Sky VOYAGERS چیزی است که ما در حال حاضر فوق‌العاده روی آن کار می‌کنیم و یکی از جاه‌طلبانه‌ترین به‌روزرسانی‌های ما است. امروز عرضه می‌شود.

من همیشه عاشق سفینه‌های فضایی بوده‌ام! نام یک فیلم، کتاب یا بازی علمی تخیلی را بگویید، و من می‌خواهم در مورد سفینه‌های فضایی موجود در آن با شما صحبت کنم! ما می‌دانیم که بازیکنان No Man’s Sky نیز همین احساس را دارند – آنها ساعت‌های بی‌شماری را صرف جستجو در جهان برای یافتن کشتی عالی خود می‌کنند. اما اگر بتوانید کشتی خود را طراحی کنید چه؟ اگر بتوانید در وسط پرواز از صندلی خلبان خود خارج شوید و قدم بزنید؟ اگر بتوانید دوستان خود را به عنوان خدمه به داخل دعوت کنید؟

فکر می‌کنم این همیشه فانتزی نهایی برای ما بوده است. یک جهان بی‌نهایت برای کاوش با کشتی و خدمه خود. چیزی که ما همیشه می‌خواستیم در یک بازی گرد هم آورده شود.

از این گذشته، شاید مهم‌ترین شخصیت در No Man’s Sky سفینه فضایی شما باشد. این پناهگاه امن شما در سیارات خطرناک، همراه شما در کاوش در ستارگان است. کشتی شما راه شما برای تجربه جهان است و وقتی آن را تغییر می‌دهیم، واقعاً احساس بازی را تغییر می‌دهد.

ما آنها را Corvette می‌نامیم، کشتی‌های عظیمی با بدنه، بال، ارابه فرود، کابین خلبان، قطعات موتور، پیشرانه‌ها و موارد دیگر – که مطابق با طراحی علمی تخیلی منحصربه‌فرد شما چیده شده‌اند.

این کشتی‌ها دارای فضای داخلی واقعی، اتاق‌های پزشکی، اقامتگاه‌های خواب، اتاق‌های جنگ، رادارها، تله‌پورت‌ها هستند. این کشتی همه‌جا با شما می‌آید، که نحوه بازی شما را کاملاً تغییر می‌دهد. تزئین آن با دوستانتان فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با هم به اشتراک می‌گذارید. چه یک کاوشگر کوچک رنگارنگ باشد، چه یک کشتی جنگی فلزی تیره و غول پیکر، به شما امکان می‌دهد شخصیت خود را به نمایش بگذارید.

افزودن سلاح‌های بزرگتر به Corvette قدرت آتش شما را افزایش می‌دهد. اقامتگاه‌های خواب و رادار ماموریت را اضافه کنید، و شما آماده استقبال از یک خدمه از دوستان در کشتی هستید. یک رادار ماموریت را اضافه کنید و شما آماده ماجراجویی هستید. یک تله‌پورت و شما یک تیم دور هستید. یا فقط یک پنجره… و ناگهان این لحظات خاص وجود دارد، تماشا می‌کنید که جهان با سرعت مافوق صوت در بیرون پرواز می‌کند.

داشتن چندین Corvette که با هم بر فراز یک سیاره پرواز می‌کنند باورنکردنی است، به خصوص زمانی که دریچه را باز می‌کنید و فضانوردی یا چتربازی از یک کشتی به کشتی دیگر انجام می‌دهید!

طبق طراحی، Corvette کمی پس از شروع بازی با آن روبرو می‌شوید و بازیکنان باتجربه می‌توانند نسبتاً سریع قفل آن را باز کنند. اما ما می‌خواستیم به همه بازیکنان طعم آنچه را که می‌توانند انتظار داشته باشند، بدهیم، بنابراین ماموریت همراه “Corvette” به طور خاص طراحی شده است تا شما را در اسرع وقت به کارگاه برساند و شما را به سفری ببرد که برخی از قطعات مورد نیاز برای ساختن فانتزی علمی تخیلی خود را باز می‌کند.

تیم Hello مدت زیادی است که روی Voyagers کار می‌کند. چالش‌های فنی که آنها برای ممکن ساختن هر یک از این موارد مجبور به غلبه بر آنها بوده‌اند، بسیار زیاد بوده است. تقریباً هر قسمت از بازی برای تطبیق با این فضاهای نسبی نیاز به بازسازی داشته است. داشتن خدمه چند نفره خود در حال قدم زدن، با آرامش در حال ویرایش کشتی خود، در حالی که با سرعت مافوق صوت به سمت سیاره‌ای در حال حرکت است که هنگام نزدیک شدن شما در حال تولید شدن است. اینکه چه چیزی در پشت صحنه در حال رخ دادن است تا این کار انجام شود، بسیار دیوانه‌وار است.

بسیاری از فناوری‌هایی که ما با Voyagers معرفی می‌کنیم با بازی بعدی خود، Light No Fire، که یک دنیای واقعاً باز، یک سیاره مشترک به اندازه زمین، با اقیانوس‌های واقعی برای عبور و مرور، و نیاز به قایق‌ها و خدمه‌های بزرگ است، به اشتراک گذاشته شده است. ما دوست داریم که بتوانیم این فناوری را زودتر با بازیکنان به اشتراک بگذاریم.

هیجان‌انگیزترین چیز در مورد Voyagers برای من، امکاناتی است که در آینده برای No Man’s Sky باز می‌کند، و من نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم تیم آن را از اینجا به کجا می‌برد.

باورم نمی‌شود که در 12 ماه گذشته Worlds Part I، Worlds Part II و Voyagers را منتشر کردیم – همه تغییرات بزرگی در این بازی که خیلی به آن اهمیت می‌دهیم.

بسیار سپاسگزارم از هر حمایتی که همچنان از بازی کوچک ما می‌کنید. این واقعاً به ما کمک می‌کند تا به انجام کاری که انجام می‌دهیم ادامه دهیم.

برای جشن گرفتن نهمین سالگرد خود، ما همچنین آخرین مجموعه کالاهای No Man’s Sky خود را منتشر می‌کنیم، از جمله عروسک‌های Gek و Traveller با دوستانمان در YouTooz، یک موسیقی متن جدید با قطعات جدید از بازی و یک تی‌شرت، ژاکت و مجموعه نشان انحصاری از Insert Coin.

سفر ما ادامه دارد.

شان

ارزش دارد که به جزئیات کوچک درباره Light No Fire که موری در اینجا ارائه می‌دهد، توجه کنیم. او Light No Fire را به عنوان “یک دنیای کاملاً باز، یک سیاره مشترک به اندازه زمین، با اقیانوس‌های واقعی برای عبور و مرور، و نیاز به قایق‌ها و خدمه‌های بزرگ” توصیف کرد. این همان فناوری است که ما در به‌روزرسانی No Man’s Sky Voyagers در قالب سفینه فضایی می‌بینیم. هنوز تاریخ انتشار رسمی برای Light No Fire اعلام نشده است.

یادداشت‌های به‌روزرسانی 6.0 No Man’s Sky Voyagers:

سفینه‌های فضایی کلاس Corvette

ماموریت‌های چند نفره Corvette

ماموریت Corvette

اسکای‌بورن اکسوسوت و جت‌پک

دراپ‌های Twitch

گیم‌پلی و کیفیت زندگی

رندرینگ

رفع اشکالات

حالت متروکه

بهینه‌سازی‌ها

Wesley مدیر اخبار در IGN است. او را در توییتر با نام @wyp100 پیدا کنید. می‌توانید با Wesley در wesley_yinpoole@ign.com یا به طور محرمانه در wyp100@proton.me تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *