FromSoftware یک تیزر نهایی و یک آپدیت برای ما قبل از Elden Ring دارد: حالت پرتقاضای Deep of Night در Nightreign عرضه خواهد شد — لیست تغییرات را مشاهده کنید

آماده شوید، ای شبگردان — یک تریلر کلی از حالت به شدت دشوار Deep of Night الدن رینگ: نایت‌ریگن به همراه یادداشت‌های پچ نسخه 1.02.2 منتشر شده است.

حالت جدید پس از یک آپدیت جدید ارائه می‌شود که تغییرات تعادلی را برای شبگردان و اربابان ابدی تاریکی، و همچنین اصلاحات متعدد باگ را به ارمغان می‌آورد.

تیزر حالت Deep of Night، در زیر، درست به موقع برای تحریک میل ما برای انتشار حالت مورد انتظار در فردا (11 سپتامبر) می‌رسد، و به ما «نگاهی اجمالی به این چالش جدید و بسیار سخت برای شبگردان کارکشته» می‌دهد.

حالت دشواری فوق‌العاده سخت شایعه‌شده الدن رینگ: نایت‌ریگن برای اولین بار توسط داده‌کاوها در ماه آگوست کشف شد. و پس از حدس و گمان‌های زیاد در مورد اینکه این حالت شامل چه مواردی می‌شود و چه مواردی را شامل نمی‌شود، اکنون می‌دانیم که دشمنان در سراسر بازی قوی‌تر خواهند بود، و بازیکنان پیشاپیش متوجه نخواهند شد که با کدام نایت‌لرد مبارزه خواهند کرد، یا اینکه آیا از قبل رویداد Shifting Earth دریافت خواهند کرد یا خیر، بنابراین نمی‌توانید یک بیلد را برای هر نوع خاصی از ران آماده کنید.

با این حال، برای متعادل کردن این مسئله، بازیکنان می‌توانند انواع جدیدی از سلاح‌ها و آثار باستانی با جلوه‌های قدرتمندتر را جمع‌آوری کنند، اگرچه ممکن است مشکلات جدیدی نیز داشته باشند. هرچه بیشتر بازی کنید، بیشتر به عمق فرو می‌روید، حداقل تا عمق 5. هر عمق جدید چالش برانگیزتر می‌شود و باخت‌ها شما را به عمق‌های آسان‌تر باز می‌گرداند.

و فقط در صورتی که هنوز شکی در مورد موفقیت چشمگیر مجموعه بازی‌های جاگرنات FromSoftware وجود داشته باشد، ناشر Bandai Namco به تازگی تأیید کرده است که DLC الدن رینگ، Shadow of the Erdtree، بیش از 10 میلیون نسخه و عنوان اسپین‌آف کوآپ آن، الدن رینگ نایت‌ریگن، 5 میلیون نسخه فروش داشته است. فروش خود بازی اصلی اکنون از 30 میلیون نسخه فراتر رفته است.

هر بررسی بازی IGN FromSoftware

الدن رینگ: پچ 1.02.2 نایت‌ریگن: تغییرات تعادل و آپدیت‌های ویژگی

تنظیمات شبگرد

Wylder

  • افزایش استقامت هنگام پرتاب Claw Shot.
  • افزایش آسیب استقامت وارد شده توسط Claw Shot به دشمنان مسدود کننده.

Guardian

  • افزایش افزایش قدرت و مهارت در هنگام بالا رفتن سطح.
  • افزایش محدوده زاویه توانایی غیرفعال Steel Guard.
  • افزایش برد قسمت سلاح Wings of Salvation Ultimate Art.
  • افزایش قدرت حمله ضدحملات گارد Halberd.

Duchess

  • افزایش افزایش مهارت در هنگام بالا رفتن سطح.
  • افزایش قدرت حمله برخی از حملات Dagger.
  • کاهش آسیب حمله سنگین دوم Dagger دو دستی.
  • این تغییر بر حملات شارژ شده تأثیر نمی‌گذارد.
  • افزایش مدت زمان Finale Ultimate Art.

Raider

  • افزایش توانایی Greataxe و Great Hammer برای سرنگون کردن دشمنان با حملات.
  • افزایش برد حمله مهارت Retaliation.

Revenant

  • تنظیم شفافیت ارواح احضار شده Revenant.
  • اکنون بازیکنان می‌توانند از ارواح Revenant، هلن و فردریک عبور کنند.

Recluse

  • افزایش قدرت حمله طلسم‌های تهاجمی Magic Cocktail.
  • کاهش زمان مورد نیاز برای اجرای طلسم با استفاده از Magic Cocktail.

Executor

  • افزایش قدرت حمله در حالی که Cursed Sword در حال استفاده است.
  • افزایش قدرت حمله مهارت سلاح Cursed Sword زمانی که مهارت در حال استفاده است و تیغه در حالت رها شده خود است.
  • افزایش قدرت حمله برخی از حملات در حالی که Aspects of the Crucible: Beast فعال است.

تنظیمات سلاح‌ها، اثرات غیرفعال و اثرات ویژه

  • افزایش آسیب سرنگونی با حملات پرشی دوگانه برای برخی از سلاح‌های کوچک و متوسط.
  • کاهش آسیب سرنگونی با حملات پرشی دوگانه برای برخی از سلاح‌های بزرگ.
  • افزایش قدرت بیماری وضعیت مرگ اعمال شده توسط مهارت سلاح Death Flare of Eclipse Shotel.
  • محدودیتی برای اثرات تجمعی اثرات غیرفعال Power of Vengeance و Power of House Marais تعیین کنید و قدرت آنها را بر این اساس تنظیم کنید.
  • اثر سرنگونی انفجار غیرفعال “ضدحملات گارد باعث ایجاد فوران‌های مقدس می‌شود” را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل شود که حالت شکستن وضعیت دشمن را بازنشانی نمی‌کند.

تنظیمات اثرات Relic

  • اثر “[Wylder] حملات استاندارد با پیگیری‌های آتشین هنگام استفاده از مهارت شخصیت (فقط شمشیر بزرگ) تقویت می‌شوند” را تنظیم کنید تا هنگام انجام حملات پیگیری، استقامت مصرف شود.
  • افزایش قدرت حمله اثر سوختگی “[Wylder] فعال‌سازی هنر باعث گسترش آتش در منطقه می‌شود”.
  • اثر “[Wylder] فعال‌سازی هنر باعث گسترش آتش در منطقه می‌شود” را طوری تنظیم کنید که قدرت حمله اثر سوختگی بین سلاح‌های یک دستی و دو دستی متفاوت نباشد.
  • افزایش افزایش مدت اثر “[Ironeye] افزایش مدت زمان نقطه ضعف”.
  • افزایش قدرت اثر “بهبودی مداوم HP”.
  • افزایش قدرت اثر “HP هنگام استفاده از بولوس‌های دارویی و غیره بازیابی می‌شود”.
  • افزایش قدرت اثر “[Recluse] فعال‌سازی هنر نهایی باعث افزایش حداکثر HP می‌شود”.
  • اثر “[Recluse] فعال‌سازی هنر نهایی باعث افزایش حداکثر HP می‌شود” را تغییر دهید تا افزایش HP تا زمانی که حمله دریافت نشود، حتی پس از پایان مدت زمان هنر، پابرجا بماند.
  • افزایش مقدار رون‌های به دست آمده از طریق اثر “ضربه بحرانی رون‌ها را به دست می‌آورد”.
  • افزایش قدرت اثر “بازیابی HP پس از (نوع سلاح خاص) حملات”.
  • افزایش قدرت اثر “بازیابی FP پس از (نوع سلاح خاص) حملات”.
  • کاهش مدت زمان اثر “بهبود استقامت و خنثی‌سازی آسیب هنگام عقب رانده شدن توسط آسیب”.

سایر تنظیمات شبگرد

  • دید جادوگری “Rykard’s Rancor” را تنظیم کنید.

تنظیمات ارباب ابدی تاریکی

ارباب ابدی تاریکی آفت هوشمند

  • افزایش قدرت حمله و حمله استقامت در برابر شبگردان محافظ در حالی که توسط Animus، Ascendant Light تسخیر شده است.
  • اقدامات حمله Animus، Ascendant Light، Gnoster، Wisdom of Night و Faurtis Stoneshield را تنظیم و اصلاح کنید.
  • کاهش مدت زمان سرنگونی زمانی که شبگردان توسط برخی از حملات Animus، Ascendant Light مورد اصابت قرار می‌گیرند.

ارباب ابدی تاریکی جانور متعادل

  • اثر اعطا شده به شبگردان محکوم احضار شده را طوری تنظیم کنید که بتوان آن را با قانون رگرسیون از بین برد.
  • افزایش افزایش اعطا شده توسط نوری که توسط شبگردان محکوم شکست خورده رها می‌شود.
  • کاهش قدرت حمله گاردین محکوم.
  • اثری که باعث افزایش خنثی‌سازی آسیب پس از احضار مجدد محکوم می‌شد را حذف کرد.
  • کاهش مقاومت اثر وضعیت مرگ شبگردان محکوم.
  • واکنش شبگردان محکوم به حملات دوربرد شخصیت بازیکن را تنظیم کنید.
  • اولویت هدف‌گیری شبگردان محکوم را تحت قوانین مبارزه خاص تنظیم کنید.

توجه: ما مشکلی را تأیید کرده‌ایم که در آن شبگردان محکوم احضار شده در طول این مبارزه ممکن است تحت شرایط خاصی رندر نشوند. این در یک به‌روزرسانی آینده برطرف خواهد شد.

ارباب ابدی تاریکی شوالیه Darkdrift

  • افزایش HP و قدرت حمله استقامت در برابر شبگردان محافظ برای Fulghor، قهرمان Nightglow.
  • افزایش قدرت حمله برخی از حملات Fulghor، قهرمان Nightglow.

سایر دشمنان

  • واکنش به حملات دوربرد شخصیت بازیکن شبگردان محکوم که در طول رویدادها ظاهر می‌شوند را تنظیم کنید.
  • هنگامی که حملات قوی، مانند Ultimate Arts، به رئیس Red Wolf of the King Consort برخورد می‌کنند، یک واکنش سرنگونی اضافه کنید.
  • رفع اشکالی که در آن برخی از حملات سربازان Marionette کمتر احتمال داشت که به شخصیت‌های بازیکن برخورد کنند.

تنظیمات Limveld

  • افزایش آسیب Night’s Tide پس از شکست دادن دومین رئیس شب.
  • مکان‌های تخم ریزی یورش‌های آفت هوشمند را طوری تنظیم کنید که احتمال وقوع آنها دور از شخصیت‌های بازیکن کمتر باشد.

تنظیمات منو

  • طراحی نماد ویژگی مقدس را تنظیم کنید.

در مورد مجازات‌های قطع اتصال از جلسات آنلاین

  • نرخ مجازات قطع اتصال جلسه را تنظیم کنید.
  • قطع اتصال از یک جلسه به دلیل مشکلات شبکه یا ترک بازی در حین جلسه در حال انجام منجر به مجازات‌هایی می‌شود که ممکن است قابلیت‌های چند نفره را محدود کند. پیوستن مجدد به جلسه‌ای که ترک کرده‌اید، مجازات اعمال شده پس از قطع اتصال را حذف می‌کند.

رفع اشکالات

  • رفع اشکالی که در آن تأخیر پس از حمله برای Greatswords راست دست هنگام استفاده توسط Wylder کوتاه‌تر از حد انتظار بود هنگام استفاده از جادوگری یا Incantations با یک سلاح دست چپ بلافاصله پس از حمله.
  • رفع اشکالی که در آن Wings of Salvation Ultimate Art گاردین می‌توانست در حین فعال‌سازی توسط حملات دشمن یا عوامل دیگر قطع شود.
  • رفع اشکالی که در آن Wings of Salvation Ultimate Art گاردین می‌توانست منحرف شده و قطع شود.
  • رفع اشکالی که در آن عقب نشینی به عنوان دوشس، ورودی‌های قبلی را برای دستورات مهارت نمی‌پذیرفت.
  • رفع اشکالی که در آن طلسم‌های اجرا شده از طریق استفاده از مهارت Magic Cocktail می‌توانستند تحت شرایط خاصی دوباره اجرا شوند.
  • رفع اشکالی که در آن شخصیت‌های بازیکن متحد می‌توانستند هنگام استفاده از Totem Stella از سنگ قبرها عبور کنند.
  • رفع اشکالی که در آن ارواح احضار شده توسط Revenant اگر HP آنها تمام می‌شد، احیا نمی‌شدند.
  • رفع اشکالی که در آن جلوه‌های ویژه اعمال شده بر ارواح احضار شده توسط Revenant در بالای Revenant ظاهر می‌شدند.
  • رفع اشکالی که در آن Executor نمی‌توانست با استفاده از Cursed Sword در حالی که سلاحی در دست راست نگه داشته بود که نمی‌توانست ضربات بحرانی وارد کند، ضربات بحرانی انجام دهد.
  • رفع اشکالی که در آن اثر Relic “بازیابی HP پس از ضد حمله Thrusting” برای حملات Cursed Sword Executor اعمال نمی‌شد.
  • رفع اشکالی که در آن Executor نمی‌توانست ورودی‌های قبلی را برای اقدامات پس از منحرف کردن حمله دشمن با Cursed Sword تحت شرایط خاصی استفاده کند.
  • رفع اشکالی که در آن اثرات انباشته شده Power of Vengeance و Power of House Marais Passive Effects هنگام باز کردن در بزرگ و حرکت به منطقه نبرد نهایی با استفاده از اعلان عمل “در را باز کنید” در Spirit Shelter ناپدید می‌شدند.
  • رفع اشکالی که در آن ممکن بود نادر بودن سلاح‌های قرار داده شده مستقیماً در میدان از Dormant Power به درستی نمایش داده نشود.
  • رفع مشکلی که در آن Passive Effects ناشی از پیاده روی در حین حرکت افقی با شات‌های دقیق با هدف گیری با استفاده از “Bow” و “Crossbow” فعال نمی‌شد.
  • رفع مشکلی که در آن شخصیت بازیکن می‌توانست برای چند ثانیه پس از انجام حمله از یک موضع با مهارت‌های خاص غیرپاسخگو شود.
  • رفع مشکلی که در آن اثر غیرفعال “جادوگری‌های شارژ شده بهبود یافته” برای جادوگری “Shattering Crystal” اعمال نمی‌شد.
  • رفع مشکلی که در آن بیماری وضعیت “Frostbite” می‌توانست به دلیل انباشت بیماری وضعیت frostbite ناشی از برخی حملات دشمن هنگام استفاده از Ultimate Art به شخصیت بازیکن وارد شود.
  • رفع مشکلی در نبرد با ارباب ابدی تاریکی “جانور متعادل” که در آن “Libra، Creature of Night” می‌توانست تحت شرایط خاصی به زیر زمین حرکت کند.
  • رفع اشکالی که در آن سطوح بدون بهبودی از فلاسک‌ها در هنگام وقوع False Blessing در طول نبرد با ارباب ابدی تاریکی جانور متعادل کاهش می‌یافت.
  • رفع اشکالی که در آن بازیکن در صورتی که اثر False Blessing در طول نبرد با ارباب ابدی تاریکی: جانور متعادل فعال می‌شد، سطح خود را پایین می‌آورد، حتی اگر عمل قبل از وقوع اثر بازیابی HP توسط حمله دشمن قطع می‌شد.
  • رفع اشکالی که در آن نعمت‌ها پس از شکست دادن دومین رئیس شب دوباره قابل استفاده می‌شدند.
  • رفع اشکالی که در آن شخصیت بازیکن می‌توانست هنگام استفاده از Spectral Hawk حرکات ناخواسته انجام دهد.
    این به مشکلاتی می‌پردازد که به طور کامل در برنامه Ver حل نشده بودند. 1.02.
  • رفع اشکالی که در آن ممکن بود بازیکن به درستی به منطقه نبرد منتقل نشود اگر در حین صحنه برش در هنگام حرکت به منطقه نبرد نهایی در Spirit Shelter در اثر سقوط جان خود را از دست می‌داد.
  • رفع اشکالی که در آن ممکن بود Dormant Power پس از شکست دادن یک دشمن تحت شرایط ناپایدار شبکه ظاهر نشود.
  • رفع اشکالی که در آن اثر یک Wending Grace استفاده شده می‌توانست هنگام پیوستن مجدد به یک جلسه پس از قطع اتصال فعال شود.
  • بار رندر را برای برخی از حملات ارباب ابدی تاریکی Tricephalos در PS4 و Xbox One کاهش داد.

تنظیمات فقط برای PC

  • رفع اشکالی که در آن تغییر هدف با ورودی مورب دشوار بود.
  • بهبود پایداری بازی در برخی از محیط‌ها.

ویکی بلیک گزارشگر IGN، و همچنین منتقد، ستون نویس و مشاور با بیش از 15 سال تجربه کار با برخی از بزرگترین سایت‌ها و نشریات بازی در جهان است. او همچنین یک Guardian، Spartan، Silent Hillian، Legend و همیشه High Chaos است. او را در BlueSky پیدا کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *