به نظر می‌رسد که جلوگیری از نشت اطلاعات Battlefield 6 ممکن نیست، زیرا بازیکنان گزارش می‌دهند که نسخه‌هایی را پیش از موعد مقرر به دست آورده‌اند.

بازی Battlefield 6 در سال 2025 مکرراً با نشت اطلاعات مواجه شده و اکنون، تنها سه روز مانده به انتشار، به نظر می‌رسد که خود بازی نیز در اختیار همگان قرار گرفته است.

کاربران Reddit با نام‌های کاربری grecea_vlad و SS-Enter-Thighs اعلام کرده‌اند که به تازگی موفق به کسب نسخه‌های اولیه شده‌اند و تصاویری از آنچه به نظر می‌رسد نسخه‌های Phantom Edition بازی هستند را به اشتراک گذاشته‌اند که به طور ناخواسته چند روز پیش از تاریخ انتشار 10 اکتبر Battlefield 6 منتشر شده‌اند.

.reddit-embed-wrapper iframe { margin-left: 0 !important; }

تصاویر جلد که در هر دو پست به نمایش گذاشته شده‌اند، دارای نشان‌هایی از هیئت رتبه‌بندی بازی‌های ویدیویی اروپا، PEGI، هستند که نشان می‌دهد هر دو نسخه توسط خرده‌فروشان اروپایی فروخته شده‌اند. مشخص نیست که کدام فروشگاه یا فروشگاه‌ها مسئول این نشت ادعا شده هستند یا اینکه چگونه نسخه‌های پیش از انتشار Battlefield 6 توانسته‌اند از موانع عبور کرده و به دست طرفداران برسند. البته، این مسئله احتمالاً برای دو – یا حتی بیشتر – از طرفداران Battlefield 6 که اکنون چند روز زودتر از بقیه، بازی را در اختیار دارند، اهمیتی ندارد.

EA دیروز زمان‌های انتشار جهانی Battlefield 6 را اعلام کرد و تأیید کرد که هیچ دسترسی زودهنگامی برای بازیکنانی که نسخه‌های خاصی از بازی را پیش‌خرید کرده‌اند وجود نخواهد داشت. با وجود مشخص کردن زمان‌های دقیق عرضه، هر دو کاربر Reddit اظهار داشته‌اند که می‌توانند به حالت داستانی و حتی برخی از ویژگی‌های آنلاین، از جمله بازی آنلاین با بات‌ها دسترسی داشته باشند، زیرا به گفته grecea_vlad سرورها از قبل فعال هستند.

مشخص نیست که این دریافت‌کنندگان زودهنگام Battlefield 6 به چه امکاناتی دسترسی دارند، بنابراین به تمام کسانی که هنوز منتظر انتشار رسمی هستند، توصیه می‌شود که در چند روز آینده مراقب اسپویلرها باشند، فقط در صورتی که…

در همین حال، EA و تیم چهار شرکتی که استودیوهای Battlefield را تشکیل می‌دهند، اخیراً پیش‌نمایشی از برخی از تغییراتی که قرار است با پچ روز اول Battlefield 6 ارائه شوند را به نمایش گذاشتند. این یک تیزر برای پچ روز جمعه است که با یک به‌روزرسانی در مورد بحث بین سلاح‌های بسته و باز نیز همراه بود، زیرا توسعه‌دهندگان تأکید داشتند که “اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان” گزینه دوم را ترجیح می‌دهند.

ما با تیم Battlefield در Ripple Effect صحبت کردیم تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه آماده شدن استودیوهای BF برای عرضه Battlefield 6 در ماه گذشته کسب کنیم. به همراه یک نگاه دقیق‌تر به نحوه شکل‌گیری این تجربه در طول چند سال گذشته، گفتگوی ما اطلاعات جدیدی در مورد نحوه برخورد EA و استودیوهای BF با نشت اطلاعات در طول توسعه ارائه داد.

مایکل کرایپ نویسنده آزاد با IGN است. او بیشتر به خاطر کارش در سایت‌هایی مانند The Pitch، The Escapist و OnlySP شناخته شده است. حتماً او را در Bluesky (@mikecripe.bsky.social) و Twitter (@MikeCripe) دنبال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *