Battlefield 6 Version 1.1.3.0 Patch Notes Unveiled: Season 1 "Winter Offensive" Brings Audio Enhancements and Map Updates

استودیوهای Battlefield به‌روزرسانی 1.1.3.0 Battlefield 6 را قبل از به‌روزرسانی تهاجم زمستانی هفته آتی انتشار داده‌اند که شامل لیستی جامع از بهبودهای صوتی، تغییرات در رویت سرباز، اصلاحات متعدد نقشه و غیره است.

اطلاعیه مربوط به سومین به‌روزرسانی بزرگ فصل 1 در یک پست در وب‌سایت بازی‌های تیراندازی EA منتشر شده است. جزئیات کامل، تعهدات ارائه شده توسط طرح کلی استودیوهای BF در اوایل این هفته را پیگیری می‌کند و تمام تغییرات مهم در Battlefield 6 و REDSEC را در زمان ورود تهاجم زمستانی در تاریخ 9 دسامبر پوشش می‌دهد.

تصاویر بازی Battlefield 6 فصل 1

با اینکه یادداشت‌های امروز همه چیز، از صدا گرفته تا اندازه‌های پچ را پوشش می‌دهند، بازیکنان احتمالاً از دیدن این موضوع خرسند خواهند شد که استودیو به اصلاح مشکلی ادامه می‌دهد که از زمان عرضه، به موضوع داغ بحث‌های آنلاین تبدیل شده است: ثبت ضربه. استودیوهای BF می‌گویند که تغییرات 1.1.3.0 باید به لطف تغییرات در هدف‌گیری سریع، شلیک قبل از بزرگ‌نمایی و نبردهای مسلحانه نزدیک، منجر به تاثیر گلوله قابل پیش‌بینی‌تر و بازخورد آسیب واضح‌تر شود.

دیگر عناصر مورد توجه توسعه‌دهندگان Battlefield 6 در به‌روزرسانی تهاجم زمستانی شامل مدیریت بهتر سلاح، بهبود نمایش شخصیت و انیمیشن‌ها برای دید، قابلیت اطمینان گجت و گیم‌پلی بهبود یافته برای بازیکنان آگاه خودرو است. بازیکنان لانچ همچنین متوجه تغییرات گسترده‌ای در بخش‌ها و وسایل نقلیه در هفت نقشه Breakthrough خواهند شد: پل منهتن، دره میراژ، شهر جدید سوبک، عملیات فلش پوینت، قله رهایی، محاصره قاهره و امپایر استیت.

ممکن است مدتی طول بکشد تا بازیکنان تشخیص دهند که آیا بسیاری از این تغییرات تعادل یک مسابقه چند نفره Battlefield 6 معمولی را اصلاح می‌کنند یا خیر. با این حال، این تغییرات صوتی احتمالاً از همان ابتدا قابل توجه خواهند بود، با این امید که صدای پیاده نظام واضح‌تر باشد و خواندن آن در فواصل مختلف آسان‌تر باشد.

استودیوهای BF در یادداشت‌های به‌روزرسانی 1.1.3.0 می‌گویند: «ما همچنین به رسیدگی به مشکلات عملکرد و حافظه ادامه داده‌ایم که می‌تواند باعث قطع یا پخش نشدن صداهایی مانند صدای قدم‌ها یا صدای خودرو، به‌ویژه در مسابقات بزرگ بتل رویال شود. برای مقابله با این موضوع، با افزودن محتوای صوتی بیشتر به بازی، اولویت‌های حافظه را برای بیشتر صداهای بازی تنظیم کرده‌ایم و نحوه بارگذاری برخی از دارایی‌های صوتی بزرگتر را بهینه کرده‌ایم. در عمل، این بدان معناست که صداهای حیاتی جنگی، حرکتی و خودرو باید حتی تحت بار سنگین، به طور مداوم پخش شوند.»

این تغییرات بخشی از یک تلاش پیوسته برای بهبود ثبات کلی چشم‌انداز صدا هستند. در حالی که این یک بازبینی کامل نیست و بسته به سخت‌افزار و شرایط مسابقه، ممکن است همچنان موارد حاشیه‌ای وجود داشته باشد، این یک گام بزرگ به سوی صدای مطمئن‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر در سراسر بازی است.»

هر تغییر علاوه بر سلاح‌های جدید، رویدادهای زمستانی محدود و محتوای جدید بیشتری است که از زمان عرضه به بازیکنان وعده داده شده است. نکات برجسته شامل نقشه امپایر استیت Ice Lock، حالت‌های چند نفره Ice Lock و Gauntlet، سلاح غوغا تبر یخی، به‌روزرسانی‌های پورتال و یک مسیر پاداش کوچک بتل پس با موضوع تهاجم زمستانی است. این آخرین مورد در مجموعه به‌روزرسانی‌های فصل 1 Battlefield 6 است که Rogue Ops، Blackwell Fields و بتل رویال را در 28 اکتبر به این تجربه آورد، در حالی که مقاومت کالیفرنیا در 18 نوامبر Eastwood را اضافه کرد.

بهترین بازی‌های Battlefield

برنامه‌های فصل 2 در حال حاضر محرمانه باقی مانده‌اند. در همین حال، می‌توانید درباره تغییرات اخیر دیگری که استودیوهای BF از دور جدید چالش‌ها و تنظیمات پیشرفت پرده برداشتند، بخوانید. همچنین می‌توانید دریابید که چرا برخی از بازیکنان بسته آرایشی جدید The 323 را هم دوست داشتند و هم از آن متنفر بودند.

در نهایت، می‌توانید یادداشت‌های کامل پچ تهاجم زمستانی را در زیر بررسی کنید.

یادداشت‌های پچ به‌روزرسانی Battlefield 6 با شماره 1.1.3.0

به‌روزرسانی 1.1.3.0 طیف گسترده‌ای از اصلاحات و بهبودها را به Battlefield 6 ارائه می‌کند و وضوح سرباز، قابلیت اطمینان سلاح، رفتار خودرو، ثبات صدا و جریان کلی گیم‌پلی را بهبود می‌بخشد. این به‌روزرسانی همچنین شامل چندین بهبود در کیفیت زندگی در UI، HUD و گزینه‌های هدف‌گیری کنترلر، همراه با به‌روزرسانی‌های ویژه نقشه است که برای تثبیت بازی هدف و کاهش ناامیدی مسابقه پایانی طراحی شده‌اند.

ما همچنین پیشرفت‌هایی را برای کاهش مواردی که تنظیمات بازیکن هنگام به‌روزرسانی بازی به آخرین نسخه می‌توانست بازنشانی شود، ایجاد کردیم. در حالی که این رفتار اکنون باید کمتر اتفاق بیفتد، ما هنوز موارد جداگانه‌ای را مشاهده می‌کنیم و انتظار داریم این مشکل را به طور کامل در یک به‌روزرسانی آینده برطرف کنیم.

مثل همیشه، از اینکه به اشتراک گذاشتن نظرات خود ادامه می‌دهید سپاسگزاریم که به ما در اصلاح و توسعه تجربه Battlefield 6 کمک می‌کند.

محتوای جدید: تهاجم زمستانی

  • نقشه جدید با زمان محدود: امپایر استیت Ice Lock. نسخه‌ای زمستانی از امپایر استیت که دارای خیابان‌های یخ‌زده و تصاویر محیطی فصلی است.
  • حالت چند نفره و Gauntlet جدید با زمان محدود: یک حالت رویداد با موضوعی که در تغییرات ماموریت Domination، Conquest و Gauntlet در امپایر استیت Ice Lock قابل پخش است و دارای مکانیک “Freeze” محدود شده به رویداد است.
  • سلاح غوغا جدید: تبر یخی. از طریق مسیر پاداش تهاجم زمستانی باز می‌شود.
  • به‌روزرسانی‌های پورتال: امپایر استیت Ice Lock برای استفاده در تجربیات پورتال پشتیبانی شده در طول پنجره رویداد در دسترس است.
  • Battle Pass: مسیر پاداش تهاجم زمستانی: یک مسیر پاداش محدود با زمان 11 ردیفی که دارای لوازم آرایشی رویداد، تقویت کننده‌های XP و تبر یخی است.

به‌روزرسانی‌های اصلی برای 1.1.3.0

  • ثبت ضربه بهبود یافته در موقعیت‌هایی که قبلاً غیرقابل اعتماد به نظر می‌رسید، از جمله تنظیمات سریع هدف، شلیک قبل از تکمیل بزرگ‌نمایی و نبردهای نزدیک با بسیاری از بازیکنان. این به‌روزرسانی‌ها باعث می‌شود که تاثیر گلوله‌ها قابل پیش‌بینی‌تر باشد و بازخورد آسیب در لحظه آسان‌تر خوانده شود.
  • دید سرباز در برد کوتاه افزایش یافته است، با هایلایت‌های قوی‌تر شخصیت و انیمیشن‌های مستعد بهبود یافته برای کمک به برجسته شدن سربازان در مناطق کم کنتراست یا از نظر بصری شلوغ.
  • رسیدگی به سلاح پالایش‌شده برای دقت ثابت‌تر، رسیدگی به مشکلات مربوط به رفتار اولین شلیک، تعامل پس زنی و هم‌ترازی ضمیمه، بنابراین سلاح‌ها در طول آتش بازی پایدارتر و قابل پیش‌بینی‌تر هستند.
  • قابلیت اطمینان بهبود یافته در چندین ابزار اصلی، از جمله به‌روزرسانی‌ها برای خمپاره قابل حمل LWCMS، کیسه تامین، پوشش دود و ابزارهای پیمایش برای اطمینان از اینکه آنها به طور مداوم رفتار می‌کنند و بازخورد واضح‌تری ارائه می‌دهند.
  • وضوح و تعامل خودرو تقویت‌شده است، رفع مشکلات مربوط به مناطق آسیب، همپوشانی HUD، شبکه‌های صندلی و رفتار دوربین برای پایدارتر کردن بازی خودرو برای رانندگان و مسافران.
  • طرح‌بندی‌های Breakthrough و Rush به‌روز شده‌اند در چندین نقشه برای بهبود تعادل مهاجم و مدافع، هموار کردن جریان بخش و تنظیم توزیع خودرو بر اساس داده‌های نتیجه مسابقه و بازخورد بازیکن.
  • تحویل یک گذر صوتی گسترده که خوانایی مبارزه را بهبود می‌بخشد، از جمله قدم‌های واضح‌تر و نشانه‌های حرکتی، بازخورد قابل اعتمادتر از بین رفتن زره و تنظیم در چندین صدای گیم‌پلی با اولویت بالا.

حوزه‌های بهبود

صدا

با این به‌روزرسانی، ما طیف وسیعی از بهبودهای صوتی را ایجاد کرده‌ایم، از جمله یک گذر تنظیم اختصاصی روی قدم‌ها برای واضح‌تر کردن حرکت، تعیین محل آسان‌تر و خواناتر در فواصل مختلف.

ما همچنین به رسیدگی به مشکلات عملکرد و حافظه ادامه داده‌ایم که می‌تواند باعث قطع یا پخش نشدن صداهایی مانند صدای قدم‌ها یا صدای خودرو، به‌ویژه در مسابقات بزرگ بتل رویال شود. برای مقابله با این موضوع، با افزودن محتوای صوتی بیشتر به بازی، اولویت‌های حافظه را برای بیشتر صداهای بازی تنظیم کرده‌ایم و نحوه بارگذاری برخی از دارایی‌های صوتی بزرگتر را بهینه کرده‌ایم. در عمل، این بدان معناست که صداهای حیاتی جنگی، حرکتی و خودرو باید حتی تحت بار سنگین، به طور مداوم پخش شوند.

این تغییرات بخشی از یک تلاش پیوسته برای بهبود ثبات کلی چشم‌انداز صدا هستند. در حالی که این یک بازبینی کامل نیست و بسته به سخت‌افزار و شرایط مسابقه، ممکن است همچنان موارد حاشیه‌ای وجود داشته باشد، این یک گام بزرگ به سوی صدای مطمئن‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر در سراسر بازی است.»

تغییرات

بازیکن:

  • مشکل گیر کردن هنگام سر خوردن یک سرباز روی یک سطح شیب‌دار در حالت درازکش را برطرف کرد.
  • مشکل گیر کردن شانه‌های شخصیت هنگام پریدن را برطرف کرد.
  • یک مشکل نادر را برطرف کرد که در آن آسیب ناشی از سقوط بلافاصله پس از احیا اعمال نمی‌شد.
  • حرکات ضربه‌ای و تهاجمی دوربین را هنگام انجام پایین کشیدن روی دشمنان درازکش از زوایای خاص برطرف کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که به بازیکنان اجازه می‌داد از طاق زدن برای جلوگیری از کشته شدن توسط یک وسیله نقلیه دشمن با سرعت بالا استفاده کنند.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد بازخورد لمسی کنترلر به‌طور نامحدود ادامه یابد وقتی که بارگیری مجدد با تعویض به سلاح یا گجت دیگر قطع می‌شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد ثبت ضربه هنگام شلیک هنگام انجام تنظیمات هدف بسیار سریع، با شکست مواجه شود. ما به بررسی موارد لبه‌ای اضافی و بررسی گزارش‌های بازیکن مربوط به ثبت ضربه ادامه می‌دهیم.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد پاهای سرباز هنگام افتادن در حالت درازکش، به‌طور نادرست با بدن بچرخند.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد حرکت سرباز هنگام راه رفتن روی زمین ناهموار کند احساس شود.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد دستان شخصیت هنگام طاق زدن از پنجره‌ها، ناهماهنگ به نظر برسند.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد طاق زدن در حین شارژ کردن یک دفیبریلاتور باعث ناپدید شدن دستان سرباز شود.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد پس از مرگ در وسط سقوط، احیا شدن باعث شود آسیب ناشی از سقوط دفعه بعد که بازیکن پرید، تحریک شود.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد بازیکن پس از مرگ در آب به کنترل سرباز خود ادامه دهد.
  • مشکلی را برطرف کرد که می‌تواند باعث گیر کردن بازیکن هنگام ورود به آب در حالت خمیده شود.
  • مشکلی را برطرف کرد که می‌تواند از وارد شدن آسیب غوغا به سربازان در آب جلوگیری کند.
  • مشکلی را برطرف کرد که می‌تواند از وارد شدن آسیب غوغا به سربازانی که در صندلی‌های وسیله نقلیه در معرض دید نشسته‌اند جلوگیری کند.
  • مشکلی را برطرف کرد که عبور از برخی پله‌ها، به‌ویژه در سرعت‌های حرکتی کند را دشوار می‌کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن پایین آمدن از نردبان با نارنجک مجهز باعث ناهماهنگی انیمیشن‌ها می‌شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن انیمیشن‌های نارنجک اول شخص هنگام تماشای پخش‌کننده دیگر به‌طور نادرست ظاهر می‌شدند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن ضربه خوردن توسط آسیب غوغا مانع از انجام حملات غوغا توسط قربانی می‌شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن دست‌ها هنگام دید اول شخص در نردبان‌ها گیر می‌کردند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن قطع کردن سر خوردن و احیا، پیشرفت احیا را آنطور که انتظار می‌رفت لغو نمی‌کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن پریدن به داخل و خارج از وسایل نقلیه می‌تواند منجر به ثبت ضربه بعدی برای سربازان پیاده شود.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن فرود آمدن روی یک وسیله نقلیه از وارد شدن هرگونه آسیب ناشی از سقوط به بازیکن جلوگیری می‌کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن انیمیشن‌های غوغا هنگام حمله در حین طاق زدن از موانع با ارتفاع متوسط، به‌درستی پخش نمی‌شدند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن حمله غوغایی و بازگشت به نردبان تهاجمی باعث می‌شد بازیکن با نردبان حمله کند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن انجام هدف‌گیری بزرگ‌نمایی در حین برخورد با دیوار در حین دوی سرعت، هدف بازیکن را جبران می‌کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن مدل‌های سرباز در جلوی اثر بصری گرمافشاری هنگام روشن شدن توسط چراغ قوه به‌طور نادرست می‌درخشیدند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن دوربین مرگ می‌توانست هنگام مرگ در داخل یک وسیله نقلیه، در زیر نقشه ظاهر شود.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن سلاح غوغا به‌طور خلاصه در یک حالت نادرست هنگام نگه داشتن تفنگ ساچمه‌ای M87A1 ظاهر می‌شد.
  • انیمیشن‌های حرکت روی پله اول شخص را که با تأخیر هنگام حرکت روی پله‌ها شروع می‌شدند، برطرف کرد.
  • مشکلات گیر کردن نصب سوم شخص با HK433 را هنگام استفاده از ضمایم ریل پایینی خاص برطرف کرد.
  • انیمیشن‌های اول و سوم شخص طاق زدن به سمت بالا و طاق زدن به سمت موانع با ارتفاع متوسط را برای انتقال‌های روان‌تر بهبود بخشید.
  • قابلیت اطمینان ثبت ضربه را زمانی که چندین بازیکن در نزدیکی بودند، بهبود بخشید.
  • نحوه تعامل پس زنی و ورودی هدف را بهبود بخشید که منجر به دقت قابل اعتمادتر هنگام جبران پس زنی می‌شود.
  • انیمیشن غوغا را هنگام حمله در حالت درازکش بهبود بخشید.
  • پاسخ‌گویی حرکت را در ابتدا و انتهای تعاملات سر خوردن و احیا بهبود بخشید.
  • صافی انیمیشن سرباز را هنگام ورود و خروج از حالت درازکش بهبود بخشید.
  • دید سربازان در برد کوتاه را با اعمال تنظیمات روشنایی در 0 متر با حداقل شدت بالاتر بهبود بخشید.
  • یک مشکل انیمیشن را حل کرد که در آن اعمال سریع زره بلافاصله پس از استفاده از سلاح غوغا می‌تواند منجر به انیمیشن انتقالی ناخواسته شود.
  • انیمیشن‌های درازکش سوم شخص را برای بهبود وضوح، کاهش حالت‌های ثابت و افزایش دید سرباز به‌روزرسانی کرد.

وسایل نقلیه:

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن شلیک مسلسل سنگین از برخی وسایل نقلیه به‌طور مداوم آسیب وارد شده به سربازان را ثبت نمی‌کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن برخی از صندلی‌های وسیله نقلیه به‌طور نادرست طبقه‌بندی شده بودند، و مانع از نمایش صحیح شبکه‌ی سرنشین هنگام تماشای پخش‌کننده دیگر می‌شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن قطب‌نمای سرباز می‌توانست همزمان با قطب‌نمای وسیله نقلیه هنگام نشستن در صندلی‌های تیرانداز خاص ظاهر شود.
  • مشکلات مربوط به مناطق آسیب در وسایل نقلیه زرهی را برطرف کرد که باعث می‌شد آنها در موقعیت‌های خاص آسیب بیشتری از حد در نظر گرفته شود.
  • رفتار UI را برای دوربین تولید مجدد Quadbike رفع کرد تا اطمینان حاصل شود که هنگام استقرار به‌درستی نمایش داده می‌شود.
  • تا حدی مشکلی را برطرف کرد که در آن صدای وسیله نقلیه می‌تواند در طول گیم‌پلی زنده به دلیل مشکلات مشکوک مربوط به حافظه متوقف شود.

سلاح‌ها:

  • یک باگ را برطرف کرد که در آن بازیکنان می‌توانستند هنگام ورود به یک وسیله نقلیه در انیمیشن بررسی سلاح گیر کنند.
  • یک نقص بصری نادر را برطرف کرد که می‌تواند باعث شود دامنه‌ها به‌طور نادرست نمایش داده شوند.
  • یک مشکل بصری را برطرف کرد که در آن دستگیره زاویه‌دار قابل تنظیم کمی بالاتر از آنچه در نظر گرفته شده بود روی سلاح قرار می‌گرفت.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد اولین گلوله شلیک شده در طول انتقال‌های بزرگ‌نمایی اولیه در سلاح‌ها و دامنه‌های خاص، نسبت به آنچه در نظر گرفته شده بود، دقیق‌تر باشد.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد حملات غوغایی سریع گاهی اوقات پس از ضربه زدن، بازیکن را به سلاح قبلی خود بازنگرداند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن برخی از دامنه‌ها به‌طور ناخواسته تاری حرارتی یا عمق میدان را دریافت می‌کردند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن آدمک‌های هدف در محدوده شلیک پس از شلیک به پایین باقی می‌ماندند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن اثرات مهمات FMJ به‌طور نادرست به انواع مهمات اضافی اعمال می‌شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن پیوست‌های آویزان زیرین هنگام برداشتن کیت سرباز دیگر همیشه به‌درستی بازیابی نمی‌شدند.
  • مشکلی را برطرف کرد که پیوست سلاح چراغ قوه هنگام دوی سرعت با مقادیر FOV بالا، ناهماهنگ بود.
  • اشکال زمان‌بندی “peekaboo” را که بر آدمک‌های هدف در محدوده شلیک تأثیر می‌گذاشت، برطرف کرد.
  • حداقل زمان بین شلیک‌ها را 100 میلی‌ثانیه در Mini Scout افزایش داد تا سرعت بهبود یابد و ناهماهنگی‌های شلیک سریع کاهش یابد.
  • مقدار پس‌زنی را کاهش داد، اما تنوع پس‌زنی را در M250، NVO-228E، RPKM، SG 553R و SOR-300SC افزایش داد. این سلاح‌ها اکنون در برد طولانی کارایی کمتری دارند و SG 553R قابل توجه‌ترین تنظیم را دریافت می‌کند.
  • هزینه مجلات 200 رانده L110 و M123K را از 55 به 50 کاهش داد و مجازات پراکندگی حرکت ADS را حذف کرد.
  • بازخورد لمسی را برای بارگیری مجدد سلاح در کنترلرهای PS5 تغییر داد.
  • رفتار غوغا را به‌روزرسانی کرد تا به بازیکنان مجهز به سلاح غوغا اجازه دهد بین پایین کشیدن (F/RS) یا حمله کوبشی (Mouse 1/RT) انتخاب کنند.

گجت‌ها:

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن نردبان‌های تهاجمی با افزایش حداکثر زاویه رمپ از 45 درجه به 52 درجه، امکان عبور هموار را فراهم نمی‌کردند. بازیکنان اکنون می‌توانند بدون تغییر به حالت بالا رفتن، از نردبان بالا بروند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن گجت‌هایی که باید توسط انسداد پنهان شوند، همچنان از طریق هندسه قابل مشاهده بودند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن نشانگرهای قفل شدن برای مهندسان بدون یک پرتابگر با قابلیت قفل شدن مجهز ظاهر می‌شدند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن جعبه‌های تامین مستقر شده توسط بازیکنان دشمن در نقشه کوچک قابل مشاهده بودند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن انیمیشن‌های چاقوی پرتاب بیش از آنچه در نظر گرفته شده بود طول می‌کشیدند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن XFGM-6D Recon Drones به جای مطابقت با جهت‌گیری سرباز هنگام استقرار، رو به جهت اشتباه تولید می‌شدند.
  • پراکندگی چاقوی پرتاب را کاهش داد تا اطمینان حاصل شود که شلیک به سر تا 15 متر به‌طور قابل اعتماد قابل دستیابی است.

خمپاره قابل حمل LWCMS

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن از یک نوع پوسته نادرست در حین انیمیشن‌های شلیک و بارگیری مجدد استفاده می‌شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن شلیک یک پوسته دود دوربین یا لوله را تکان نمی‌داد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن ابرهای پوسته دود کوچکتر از آنچه در نظر گرفته شده بود بودند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن نرخ شلیک کمتر از آنچه در نظر گرفته شده بود بود.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن پوسته دود همیشه از طریق جعبه‌های تامین بازسازی می‌شد.
  • متخصص لجستیک در درخت پشتیبانی آتش اکنون کمی اثر جعبه تامین را بر نرخ شلیک خمپاره قابل حمل افزایش می‌دهد.
  • مهمات پوسته دود اکنون از 0 شروع می‌شود و هر 45 ثانیه یک بار بازسازی می‌شود.

کیسه تامین

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن کیسه تامین هنگام استقرار فوراً سلامتی را بازسازی می‌کرد.
  • مشکلی در تنظیمات مهمات نادرست برطرف کرد که باعث رفتار نادرست تامین مجدد می‌شد.
  • شفای اولیه در استقرار ابزار را حذف کرد. کیسه تامین اکنون فقط در طول زمان شفا می‌دهد.
  • کیسه‌های تامین پرتاب شده اکنون برای بازیکنانی که کم هستند، یا درخواست سلامتی یا مهمات کرده‌اند، اولویت قائل می‌شوند.

نقشه‌ها و حالت‌ها:

  • مناطق تسخیر Conquest و Escalation را در پل منهتن تنظیم کرد تا دیگر نتوان اهداف را از موقعیت‌های پشت‌بام تسخیر کرد.
  • مناطق خارج از محدوده پشت‌بام را در امپایر استیت، پل منهتن و محله Saints گسترش داد.