بلاگ

  • ویزاردز آف د کوست اظهار می‌کند که شایعات مربوط به این که همکاری Spider-Man با Magic: The Gathering تنها برای یک دوره چاپ برنامه‌ریزی شده است، ‘اساساً نادرست’ است.

    ویزاردز آف د کوست اظهار می‌کند که شایعات مربوط به این که همکاری Spider-Man با Magic: The Gathering تنها برای یک دوره چاپ برنامه‌ریزی شده است، ‘اساساً نادرست’ است.

    هفته قبل، شایعاتی در برخی حلقه های Magic: The Gathering پخش شد مبنی بر اینکه سری آینده Spider-Man برای همه محصولاتش، از جمله Play Boosters، فقط یک بار چاپ خواهد شد – اما امروز، Wizards of the Coast به طور قاطع به IGN گفت که این درست نیست.

    وقتی از یک نماینده WOTC درباره این ادعاها نظر خواسته شد، او به IGN گفت: “هیچ واقعیتی در شایعات مربوط به تک چاپ بودن Play Boosters SPM وجود ندارد.” SPM کد مجموعه برای کراس اوور Spider-Man است.

    در حالی که محدود کردن محصولاتی مانند Collector Boosters گران تر (که شامل کارهای هنری ویژه و روکش های فویلی هستند) به یک بار چاپ غیرمعمول نیست، شایعات پیرامون سری Spider-Man زنگ خطر را به صدا درآورد زیرا شامل Play Boosters به طور خاص بود (آنها هنوز برای پیش‌سفارش در آمازون در دسترس هستند). Play Boosters بسته‌های تقویتی پایه و اصلی تقریباً برای هر سری هستند و معمولاً در صورت نیاز چاپ می‌شوند تا تقاضا برای سری‌هایی که در فرمت استاندارد Magic قانونی هستند را برآورده کنند، که Spider-Man نیز چنین است.

    Marvel’s Spider-Man x Magic: The Gathering – First Card and Packaging Reveal

    اگر آن بسته ها محدودتر از حد معمول بودند، می توانست هرج و مرج را در عرضه کارت هایی که قرار است به طور گسترده در دسترس باشند ایجاد کند و به دلالان اجازه دهد قیمت ها را بالا ببرند. به عنوان مثال، کریس کاکس، مدیر عامل WOTC، گفت که آنها “نتوانستند به اندازه کافی” از سری Final Fantasy اخیر تولید کنند و در نتیجه قیمت ها افزایش یافت – و این علیرغم این واقعیت بود که آنها تولید قبل از انتشار سری را چهار برابر افزایش دادند، کاکس توضیح داد.

    در حالی که این شایعه نادرست است، یک دلیل برای اینکه این شایعه ممکن است ریشه دوانده باشد این است که این تنها بخش غیرمعمول این انتشار نبوده است. WOTC قبلاً اعلام کرده بود که کل سری Spider-Man با هنر و مفاهیم درون دنیایی برای انتشار دیجیتالی خود در MTG Arena و Magic: The Gathering Online، که برای اولین بار برای یک سری استاندارد است، دوباره طراحی خواهد شد. این اولین بار نیست که یکی از کراس اوورهای Universes Beyond Magic به صورت دیجیتالی در دسترس قرار نمی گیرد، اما اینها به طور کلی محصولاتی از نوع Commander مانند Doctor Who بوده اند، در حالی که یک سری استاندارد این پتانسیل را دارد که طیف گسترده ای از فرمت های رقابتی را تحت تاثیر قرار دهد.

    “هیچ واقعیتی در شایعات مربوط به تک چاپ بودن Play Boosters SPM وجود ندارد.” – Wizards of the Coast

    در حالی که شنیدن اینکه هیچ محدودیتی برای یک بار چاپ وجود ندارد اطمینان بخش است، WOTC نگفت که عرضه سری Spider-Man در کل چگونه خواهد بود، و همچنین درباره بخشی از شایعه مبنی بر اینکه این محدودیت ها به دلیل توافقنامه مجوز با دیزنی است که به آنها اجازه می دهد از دارایی های مارول در وهله اول استفاده کنند، اظهار نظر نکرد – اگرچه، با توجه به اینکه این شایعات را به طور کلی رد می کند، دقیقاً تعجب آور نیست.

    رونمایی از سری Spider-Man در اواخر ماه گذشته در San Diego Comic-Con آغاز شد، و سری دیگری که بر اساس Avatar: The Last Airbender ساخته شده است (که به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود) به سرعت در حال پیگیری آن است. اولین نمایش مناسب سری Spider-Man برای 29 آگوست برنامه ریزی شده است، با انتشار کاغذی در ماه بعد در 26 سپتامبر.

    تام مارکس، ویراستار اجرایی بررسی های IGN است. او عاشق بازی های کارتی، پازل ها، پلتفرمرها و پلتفرمرهای پازلی است.

  • اوه پسر، جف کیلی در حال نمایش تریلر Hollow Knight: Silksong برای شروع Gamescom Opening Night Live است.

    اوه پسر، جف کیلی در حال نمایش تریلر Hollow Knight: Silksong برای شروع Gamescom Opening Night Live است.

    وای وای، جف کیلی داره برای Hollow Knight: Silksong در مراسم افتتاحیه Gamescom تبلیغ می‌کنه. ممکنه… دیگه وقتش رسیده باشه؟ آیا می‌تونیم امیدوار باشیم؟

    اگه از پست بالا چیزی نفهمیدید، باید بگیم که خوشبختانه سال‌ها از هیاهوی Hollow Knight: Silksong دور بودید. از سال ۲۰۲۱، طرفداران Hollow Knight از تصاویر و ایموجی‌های دلقک (مخصوصاً همون ایموجی پایین) برای تمسخر امیدواری همیشگی‌شون به اخبار Silksong استفاده کردن، مخصوصاً موقع رویدادهای بزرگی مثل Nintendo Directs، The Game Awards یا Summer Game Fest. هربار که یه رویداد جدید از راه می‌رسید، طرفداران Silksong عکس‌های دلقک‌ها رو پست می‌کردن و درباره‌ی آرایش کردن خودشون به شکل دلقک شوخی می‌کردن، در واقع اعتراف می‌کردن که امید داشتن به اخبار Silksong یه کار مضحکه، اما با این حال امیدوار بودن.

    البته، ممکنه کیلی فقط بخواد یه شوخی با لباس دلقک بکنه، ولی با توجه به شور و اشتیاق طرفداران Silksong فکر نمی‌کنم کار عاقلانه‌ای باشه. همین چند وقت پیش، طرفداران سر یه دستور پخت کیک شکلاتی حسابی جوگیر شدن، تا جایی که توسعه‌دهنده‌ها مجبور شدن یه بیانیه بدن، پس اذیت کردن این جماعت احتمالاً فکر خوبی نیست.

    با این حال، به نظر می‌رسه تبلیغ کیلی خیلی جدیه. می‌دونیم که Silksong قراره تو سال ۲۰۲۵ منتشر بشه، مگه اینکه تاخیر غیرمنتظره‌ای پیش بیاد، و یه دموی قابل بازی از بازی هم تو نمایشگاه Gamescom این هفته وجود داره. یه خبر لو رفته هم بهمون می‌گه که ROG Xbox Ally قراره ۱۶ اکتبر عرضه بشه، و سارا باند از Xbox هم قبلاً گفته بود که Silksong موقع عرضه روی این سیستم خواهد بود. اگه همه دارن راست می‌گن و هیچ اتفاق غیرمنتظره‌ای نیفته، Silksong باید تو دو ماه آینده منتشر بشه. و این یعنی هر لحظه باید منتظر یه تاریخ انتشار واقعی و تایید شده باشیم. کی یه رویداد بزرگ داره که می‌تونه همچین خبری رو با سر و صدا اعلام کنه؟ خب معلومه، کیلی.

    البته، همیشه این احتمال وجود داره که همه‌مون امروز فقط داریم خودمون رو گول می‌زنیم و فردا دوباره ناامید بشیم. یه برش کیک شکلاتی بردارید، اون دماغ پلاستیکی رو بچسبونید و برای مراسم افتتاحیه فردا آماده بشیم. آیا Silksong بالاخره میاد؟

    Rebekah Valentine خبرنگار ارشد IGN هست. می‌تونید توی BlueSky با آدرس @duckvalentine.bsky.social پست‌هاش رو دنبال کنید. نکته‌ای برای یه خبر دارید؟ به rvalentine@ign.com بفرستید.

  • فیلم Frankenstein گیرمو دل تورو، اکران سینمایی در ماه اکتبر را قبل از پخش در نتفلیکس، قطعی کرد.

    فیلم Frankenstein گیرمو دل تورو، اکران سینمایی در ماه اکتبر را قبل از پخش در نتفلیکس، قطعی کرد.


    سینما چهره‌ای بزرگ‌تر — یا پراحساس‌تر — از گیرمو دل تورو در میان قهرمانان خود کم دارد. چه در طول فصل جوایز برای پینوکیو از ارزشمند شمردن انیمیشن دفاع کند، چه با حاشیه اقیانوس آرام به پتانسیل‌های 3D تکیه زند، یا صرفاً با تخیل گسترده‌اش قلمرو را وسعت بخشد تا هزارتوی پن یا شکل آب را به ما هدیه کند، خود وجود این افسانه‌پرداز مکزیکی به‌تنهایی دلیلی است بر اینکه چرا تجربه پرده بزرگ ارزش زنده ماندن دارد. از این رو، از شنیدن اینکه نتفلیکس در برنامه‌های پخش اختصاصی‌اش برای فرانکنشتاین GDT بازنگری کرده و اکران سینمایی در اکتبر را برای پروژه دلخواه این فیلمساز تأیید کرده، بی‌نهایت خرسندیم. پوسترهای تیزر بدیع زیر را برای رونمایی رسمی اکران سینمایی تماشا کنید؛

    بفرمایید این هم از این — 17 اکتبر! حال، مسلم است که این یک توافق «سینماهای منتخب» است، به این معنی که احتمالاً پردیس‌های سینمایی اصلی و بزرگ برداشت بلندپروازانه دل تورو از اثر کلاسیک علمی تخیلی مری ولستون کرافت شلی را به نمایش در نخواهند آورد، اما تردیدی نداریم که این تریلر گوتیک ارزش آن را دارد که سینمادوستان هر کجا که به نمایش درآید به آنجا سفر کنند. برای شروع، اسکار آیزاک در نقش دکتر فرانکنشتاین، جیکوب الوردی در نقش موجود، و میا گاث در نقش الیزابت ظاهر می‌شوند، در کنار گروهی پرستاره که شامل *نفس عمیق* رالف اینسون، کریستوف والتز، چارلز دنس، فلیکس کامرر، دیوید بردلی و لارس میکلسن هستند. و سپس این حقیقت کوچک وجود دارد که این پروژه‌ای است که استاد ژانر دل تورو یک عمر آرزوی آن را داشته و بالاخره محقق شده است، اقتباسی وفادارانه از داستان شلی درباره هیولاها و انسان‌ها که سرشار از سبک است، هم در لوکیشن‌های واقعی و هم در برخی از باشکوه‌ترین دکورهایی که تا به حال دیده‌اید فیلم‌برداری شده است، و نویسنده‌ای در اوج توانایی‌هایش آن را هدایت می‌کند.

    از آنجا که جدال بین اکران سینمایی و پخش آنلاین در چشم‌انداز سینمایی دائماً در حال تحول ادامه دارد، خبر امروز پیروزی مهمی است برای کسانی که – درست مانند خود دل تورو – بر این باورند که تجربه سینمای فیزیکی مقدس است و باید به هر قیمتی حفظ و حمایت شود. ما بی‌صبرانه منتظریم تا شاهد جان گرفتن فرانکنشتاین گیرمو دل تورو (زنددددده!) روی پرده بزرگ در 17 اکتبر باشیم. (و بعد دوباره، و دوباره، و دوباره در 7 نوامبر در نتفلیکس آن را تماشا خواهیم کرد، چرا که در این جهان برای هر دو جا هست.)

  • بهترین انتخاب پاوربانک برای نینتندو سوییچ: این پاوربانک ۱۱ دلاری مدت زمان بازی شما را تا دو برابر افزایش می دهد

    بهترین انتخاب پاوربانک برای نینتندو سوییچ: این پاوربانک ۱۱ دلاری مدت زمان بازی شما را تا دو برابر افزایش می دهد

    اگر در جستجوی یک پاوربانک با قیمت مناسب هستید که بتواند به سرعت نینتندو سوییچ 2، استیم دک یا آیفون 16 جدیدتان را شارژ کند، این فرصت را از دست ندهید. آمازون اکنون پاوربانک Iniu با ظرفیت 10,000mAh و توان 45 وات به همراه یک کابل USB Type-C را فقط با قیمت 11.21 دلار، پس از فعال‌سازی کوپن تخفیف 49 درصدی در صفحه محصول (یا با استفاده از کد کوپن “JN4ETV7Q“) به فروش می‌رساند. پاوربانک‌های Iniu بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌اند و از مدل‌های Anker ارزان‌تر هستند.

    پاوربانک Iniu با ظرفیت 10,000mAh و توان 45 وات با قیمت 11.21 دلار

    Iniu 10,000mAh 45W Power Bank with Detachable USB Type-C Cable

    کوپن 45% تخفیف را اعمال کنید

    پاوربانک Iniu با ظرفیت 10,000mAh و توان 45 وات به همراه کابل USB Type-C جداشدنی

    این پاوربانک Iniu دارای ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعت یا 37 وات ساعت است. با در نظر گرفتن بازدهی 80 درصدی، تعداد تقریبی دفعاتی که می‌توانید هر کنسول بازی دستی را به صورت کامل شارژ کنید به شرح زیر است:

    • نینتندو سوییچ (16 وات ساعت): حدود 1.9 مرتبه
    • استیم دک (40 وات ساعت): حدود 0.74 مرتبه
    • آیفون 16 اپل (14 وات ساعت): حدود 2.1 مرتبه
    • آیفون 16 پلاس اپل (18 وات ساعت): حدود 1.6 مرتبه
    • نینتندو سوییچ 2 (20 وات ساعت): حدود 1.5 مرتبه
    اکنون نینتندو سوییچ 2 در دسترس است و اگر هنوز پاوربانک ندارید، زمان مناسبی برای تهیه آن است. به گفته نینتندو، سوییچ 2 بین 2 تا 6.5 ساعت گیم‌پلی ارائه می‌دهد. سوییچ 2 دارای باتری 5220 میلی آمپر ساعتی است که تفاوت چندانی با باتری 4310 میلی آمپر ساعتی سوییچ اصلی ندارد. یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی، زمان بازی شما را بیش از دو برابر افزایش می‌دهد. علاوه بر این، پشتیبانی از فناوری 45W Power Delivery تضمین می‌کند که این پاوربانک، سوییچ 2 را با حداکثر سرعت ممکن شارژ می‌کند.

    پاوربانک Iniu دارای سه پورت خروجی است: یک کابل USB Type-C داخلی 45 واتی، یک پورت USB Type-C 45 واتی و یک پورت USB Type-A. توان 45 واتی Power Delivery برای شارژ سریع نینتندو سوییچ (18 وات) و استیم دک (40 وات) کافی است. این پاوربانک همچنین برای شارژ آیفون 16 اپل شما عالی است، زیرا ChargerLAB نشان داده که حداکثر سرعت شارژ حدود 30 وات است، حتی برای مدل Pro Max.

    کابل داخلی، یک ویژگی محبوب در پاوربانک‌های جدیدتر و عموماً گران‌تر است، زیرا دیگر نیازی به حمل کابل USB Type-C جداگانه ندارید. در این مورد، هر دو سر کابل جداشدنی هستند. این ویژگی احتمالاً از کابل داخلی که یک سر آن به طور دائم به پاوربانک متصل است، مفیدتر است، زیرا می‌توان از آن با دستگاه‌های دیگر استفاده کرد.

    برای گزینه‌های بیشتر، پاوربانک‌های قابل حمل مورد علاقه ما برای مسافرت را بررسی کنید.

    اریک سانگ، مدیر بازرگانی IGN است و مسئول یافتن بهترین معاملات بازی و فناوری به صورت روزانه است. وقتی اریک در محل کار به دنبال معاملات برای دیگران نیست، در اوقات فراغت خود به دنبال معاملات برای خودش است.

  • دریای شمشیر

    دریای شمشیر


    انجام کیک‌فلیپ بر روی تپه‌های ماسه‌ای و پشت سر هم زدن کمبوهای دقیق آسیاب کردن، دقیقاً آن چیزی نیست که از یک بازی استودیوی Giant Squid انتظار دارید، استودیویی که بیشتر به خاطر ماجراجویی‌های آرامش‌بخش و تفکربرانگیزش معروف است، جایی که مکانیک‌ها، موسیقی و جلوه‌های دیداری با هم ترکیب می‌شوند تا نوع نادری از جریان آرامش‌بخش را خلق کنند. اولین اثر آن‌ها، ABZÛ، تقریباً این فرمول را به طور کامل اجرا کرد – یک غواصی زیبا در دنیای زیر آب، گرچه گیم‌پلی ساده‌اش مانع از رسیدن آن به شکوه واقعی شد. اکنون، این استودیو سبک آرامش‌بخش خاص خود را با، از همه چیز، ورزش‌های اکستریم ترکیب می‌کند. شما در نقش یک سرگردان تنها که در صحرا بر روی یک شمشیر شناور موج‌سواری می‌کنید، در میان تپه‌ها مسیر خود را باز می‌کنید، آب را به دنیای بیابانی برمی‌گردانید و، بله، چند حرکت خشن را در طول راه انجام می‌دهید. نتیجه، یک بازی است که اغلب اوقات به اوج می‌رسد.

    Sword Of The Sea

    بازیکنانی که با Tony Hawk’s Pro Skater یا حتی 1080° Snowboarding نینتندو آشنایی دارند، در اینجا به طرز شگفت‌انگیزی احساس راحتی خواهند کرد. Sword Of The Sea با طرح کنترل ساده‌اش، به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان بپرید، بچرخید و به نرمی سر بخورید. کنترل‌های شهودی آن به این معنی است که در عرض ده دقیقه، حرکت دادن شخصیت شما طبیعی به نظر می‌رسد و با اطمینان مسیر خود را باز خواهید کرد. مهم‌تر از همه، این بازی از شما می‌خواهد که سریع حرکت کنید (برو کنار، سونیک). فرود روی تپه‌های ماسه‌ای را درست انجام دهید، و در حالی که همه چیز در اطراف شما محو می‌شود، به جلو خواهید رفت. با فراهم کردن امکان لغزش به حالت جریان ملایم در عین هیجان‌انگیز بودن، یک حس منحصربه‌فرد را برآورده می‌کند و به طرفداران حرکات پر اکشن یک لذت واقعی می‌بخشد.

    اجتناب از غرق شدن در زیبایی Sword Of The Sea دشوار است.

    این بازی همچنین به طور هوشمندانه‌ای مهارت‌ها و راه‌های جدیدی را برای حرکت در حین پیشروی در بازی معرفی می‌کند، از پازل‌های ساده یا بخش‌های پلتفرمی باریک گرفته، تا حتی معرفی یک تقویت‌کننده درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز شروع به کند شدن کرده است. توانایی آن در ترکیب کردن عناصر مختلف در حین پیشرفت، تضمین می‌کند که شمشیر شناور قابل اعتماد شما هرگز قدیمی به نظر نمی‌رسد. فقط در چند لحظه که شما را مجبور می‌کند از تخته پیاده شوید و در برخی از بخش‌های نسبتاً دست و پا چلفتی جانوری شرکت کنید، دچار لغزش می‌شود.

    Sword Of The Sea

    دوری از غرق شدن در زیبایی Sword Of The Sea سخت است. مناظر آفتاب‌خورده‌ی آن در حالی که با سرعت در سراسر آن‌ها پیش می‌روید، می‌درخشند (جی.جی. آبرامز تماس گرفت و نورهای لنز خود را پس می‌خواهد)، اما وقتی شروع به بازگرداندن آب به دنیا می‌کنید، اوضاع حتی شگفت‌انگیزتر می‌شود. علف‌های دریایی به دیوارهای دره می‌چسبند، موجودات اقیانوسی در کنار شما شناور می‌شوند، و حتی می‌توانید توقف کنید و برای سواری روی یک نهنگ قاتل بپرید (و اصلاً چرا این کار را نکنید؟). شناور شدن در این سرزمین‌های دگرگون شده یک جشن بصری مطلق است. ادغام الگوی اقیانوس پهناور با صحراها، ویرانه‌های باستانی یا مناظر یخی، ترکیبی نفس‌گیر از دنیاها را ایجاد می‌کند، و وقتی متوجه می‌شوید که از بالای یک چتر دریایی می‌پرید و از کنار یک دلفین سر می‌خورید، سخت است که به مکان‌های دیگری فکر کنید که ترجیح می‌دهید در آنجا شن‌ها را درنوردید.

    جهان و گیم‌پلی Sword Of The Sea به خوبی به داستان مینیمالیستی و قابل فهم خدمت می‌کنند – در حین عبور از این سرزمین (بیشتر) تنها، به موج‌سوار کوچک و باحال خود علاقه‌مند خواهید شد. واضح است که Giant Squid تمام عناصر موجود در ساخت بازی‌هایی که به سمت دنج و آرامش‌بخش متمایل هستند را بررسی کرده است و تجربه‌ای کاملاً مدیتیشن‌گونه ارائه می‌دهد – این بار با گیم‌پلی جذاب. زمان اجرای بازی در سمت کوتاه‌تر قرار دارد، و وقتی تیتراژ پایانی به نمایش درمی‌آید، نمی‌توان آرزو نکرد که زمان بیشتری را برای ویراژ دادن در مناظر آن داشته باشید. اما انصافاً، یک حالت New Game Plus به شما دلیل زیادی برای پریدن دوباره روی شمشیر شناور خود برای یک دور دیگر می‌دهد. پس خودتان را آماده کنید و تخته‌تان را بردارید، زیرا Sword Of The Sea موجی است که ارزش موج‌سواری را دارد. موج‌ها خروشان هستند!

  • Shenmue 3 Enhanced، به عنوان “نسخه پالایش شده تر از ماجراجویی باشکوه ریو هازوکی” رونمایی شد

    Shenmue 3 Enhanced، به عنوان “نسخه پالایش شده تر از ماجراجویی باشکوه ریو هازوکی” رونمایی شد

    یو سوزوکی و شرکت ININ Games در Gamescom 2025 از Shenmue 3: Enhanced Edition پرده برداشتند. این بازی که به عنوان “نهایی‌ترین نسخه از ماجراجویی حماسی ریو هازوکی” توصیف می‌شود، انتشار بازی اکشن ماجرایی سال 2019 را بر روی پلتفرم‌های جدید با ویژگی‌های نوین و بهبودهای بصری تجربه خواهد کرد.

    ININ Games اعلام کرد که نسخه Enhanced “پویاتر، تعاملی‌تر و در دسترس‌تر از همیشه است و تحت هدایت چشم‌انداز یو سوزوکی توسعه یافته است.” باید منتظر “بافت‌های واضح‌تر”، زمان بارگذاری کوتاه‌تر و گیم‌پلی “روان‌تر” بود. همچنین، تراکم NPC افزایش یافته، حالت دوربین کلاسیک با الهام از Shenmue 1 و 2 و تغییرات گوناگون در گیم‌پلی اعمال شده است.

    Shenmue III Enhanced برای PlayStation 5، Xbox Series X و S، Nintendo (پلتفرم خاص نینتندو به عنوان TBD ذکر شده است، بنابراین مشخص نیست که آیا این یک انحصاری Switch 2 است یا خیر) و PC (Steam و Epic Games Store) عرضه خواهد شد.

    هنوز هیچ تصویر یا ویدئویی منتشر نشده است، اما مشخص است که دارندگان نسخه اصلی Shenmue 3 در PS4 و PC می‌توانند از طریق یک مسیر ارتقاء به نسخه Enhanced Edition دسترسی پیدا کنند که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

    بهبودهای اساسی Shenmue 3: Enhanced Edition:

    • گرافیک و عملکرد ارتقا یافته – بافت‌های واضح‌تر، جزئیات بیشتر، زمان بارگذاری سریع‌تر و گیم‌پلی روان‌تر.
    • بهبود بافت 4K – محیط‌ها و شخصیت‌ها با جزئیات اصلاح شده و بیشتر.
    • پشتیبانی از DLSS/FSR – ارتقاء کیفیت بالا بدون کاهش عملکرد (فقط پلتفرم‌های پشتیبانی شده).
    • افزایش تراکم NPC – شهر نیاوو با حضور شخصیت‌های بیشتر در خیابان‌ها، زنده‌تر به نظر می‌رسد.
    • حالت دوربین کلاسیک – نمای دوربین اختیاری الهام گرفته از Shenmue I & II، در کنار نمای مدرن.
    • تغییرات گیم‌پلی – تنظیمات اختیاری سیستم استقامت، بازیابی سلامتی قبل از مبارزات و کاهش موانع مالی برای پیشرفت روان‌تر.
    • تعاملات بهبود یافته – امکان رد کردن صحنه‌ها و مکالمات، پنجره زمانی گسترده‌تر QTE برای گیم‌پلی در دسترس‌تر.
    • بهبودهای منو و UX – ناوبری ساده و هشدارهای خرید مفید.
    • اولویت دادن به اختیاری بودن – تمامی تغییرات عمده را می‌توان غیرفعال کرد تا تجربه اصلی برای طرفداران وفادار حفظ شود.

    Shenmue 3 پس از کمپین رکوردشکن کیک‌استارتر Ys Net در سال 2015 به حقیقت پیوست، که شاهد سریع‌ترین جمع‌آوری 1 میلیون دلار برای یک بازی تأمین مالی شده بود.

    وسلی مدیر اخبار در IGN است. او را در توییتر با آدرس @wyp100 دنبال کنید. می‌توانید با وسلی از طریق wesley_yinpoole@ign.com یا به صورت محرمانه از طریق wyp100@proton.me تماس بگیرید.

  • Modders Have Already Eliminated Contentious Story Edits in Wuchang: Fallen Feathers With Patches

    Modders Have Already Eliminated Contentious Story Edits in Wuchang: Fallen Feathers With Patches

    یک توسعه‌دهنده ماد (modder) راهکاری برای بازیکنان رایانه‌های شخصی بازی Wuchang: Fallen Feathers که از تغییرات اخیر اعمال شده در به‌روزرسانی 1.5 ناخشنود هستند، ارائه داده است.

    در ماه گذشته، توسعه‌دهنده Leenzee Games به طرفداران اطمینان داد که مجموعه‌ای از مسائل مربوط به عملکرد و بهینه‌سازی که از هنگام عرضه بازی وجود داشته، در حال رفع شدن هستند. و در حالی که به‌روزرسانی 1.5 بسیاری از این مسائل را اصلاح می‌کند، تغییرات اساسی و پیش‌بینی‌نشده‌ای نیز در تعدادی از دشمنان، دیالوگ‌ها و داستان بازی اعمال کرده است.

    همانطور که در آن زمان شرح دادیم، قبل از به‌روزرسانی، شما این امکان را داشتید که NPCهای انسانی مشخصی را که در طول بازی با آن‌ها روبرو می‌شدید، هدف قرار داده و بکشید. این شخصیت‌ها منفعل بودند و به شما حمله‌ور نمی‌شدند، اما کشتن آن‌ها بر روی سازوکار “دیوانگی” شخصیت شما تاثیر می‌گذاشت. با این وجود، اکنون اینگونه نیست – NPCها غیرقابل هدف‌گیری و غیرقابل کشتن هستند، که عملاً امکان انتخاب تعامل با سازوکار دیوانگی را به آن شکل ویژه از بین می‌برد، و دیگر نمی‌توانید دشمنان رئیس را از بین ببرید، بلکه فقط می‌توانید آن‌ها را “خسته” کنید تا تسلیم شوند.

    همانطور که احتمالاً انتظار دارید، این تغییرات با استقبال گرمی مواجه نشده‌اند، و بسیاری از بازیکنان برای ابراز نارضایتی خود به انجمن‌های بحث Steam و قسمت نظرات کاربران مراجعه کرده‌اند. و ظرف چند روز پس از انتشار 1.5، یک توسعه‌دهنده ماد (modder) یک ماد (mod) ایجاد کرده است که تغییرات را به طور کلی، چه خوب و چه بد، به نسخه 1.4.1 بازمی‌گرداند.

    توسعه‌دهنده ماد (modder) نوشته است: “Wuchang 1.5 به طرز چشمگیری تجربه بازی را تنزل می‌دهد – بیشتر باس‌های اواخر بازی، NPCها و دشمنان اکنون به جای مردن، خسته می‌شوند و به جای دیالوگ‌های پیش‌برنده داستان از بازی اصلی، حرف‌های بی‌ربط می‌زنند.” “در اصل، به‌روزرسانی 1.5 داستان و غوطه‌وری بازی را نابود کرده است.”

    سازنده ماد (mod) شخصاً اذعان کرده است که این یک “ماد (mod) نسبتاً پیچیده است که فایل‌های بازی را تغییر می‌دهد”، و از آنجا که برخی از بهبودهای کیفیت زندگی (QoL) ارائه شده در به‌روزرسانی 1.5 را نیز خنثی می‌کند، برخی از بازیکنانی را که قصد دارند تغییرات داستانی را بازگردانند اما تغییرات QoL را حفظ کنند، به مادهای جداگانه‌ای مانند Fast Vertical Traversal، Improved Recovery و Fast Item Pick Up ارجاع می‌دهد.

    Wuchang: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی Soulslike است که در سرزمین شو در دوره سلسله مینگ تیره و پر هرج و مرج رخ می‌دهد. شما در نقش یک رزمنده مرموز بازی می‌کنید که به یک بیماری ترسناک پر مبتلا شده است، که اسرار پنهان را کشف می‌کند و با دشمنان ماوراء طبیعی در یک امپراتوری باستانی که در آستانه فروپاشی است، نبرد می‌کند.

    بررسی IGN از Wuchang: Fallen Feathers امتیاز 8 از 10 را به آن اختصاص داد. ما گفتیم: “Wuchang: Fallen Feathers یک بازی Soulslike برجسته دیگر است که به مجموعه رو به رشد افزوده می‌شود، با مبارزات عالی، طراحی مرحله فوق‌العاده، یک درخت مهارت بی‌نظیر و باس‌های هولناک. فقط مراقب برخی از افت‌ها و افزایش‌های ناگهانی دشواری، و تکیه بر کمین‌های ارزان‌قیمت ‘غافلگیر شدی!’ باشید.”

    ویکی بلیک گزارشگر IGN، و همچنین منتقد، ستون‌نویس و مشاور با بیش از 15 سال تجربه کار با برخی از بزرگترین وب‌سایت‌ها و نشریات بازی در جهان است. او همچنین یک نگهبان، اسپارتان، سایلنت هیلیان، افسانه و به‌طور مداوم High Chaos است. او را در BlueSky پیدا کنید.

  • جنگ جهانی اول: گالیپولی به عنوان قسمت بعدی از مجموعه بازی‌های تیراندازی اول شخص چندنفره واقع‌گرایانه جنگ جهانی اول رونمایی شد.

    جنگ جهانی اول: گالیپولی به عنوان قسمت بعدی از مجموعه بازی‌های تیراندازی اول شخص چندنفره واقع‌گرایانه جنگ جهانی اول رونمایی شد.

    BlackMill Games از بازی Gallipoli رونمایی کرد، جدیدترین ورودی در مجموعه طولانی بازی‌های چندنفره واقع‌گرایانه جنگ جهانی اول که عناوینی چون Verdun، Tannenberg و Isonzo را شامل می‌شود. WW1: Gallipoli در جبهه خاورمیانه جنگ جهانی اول جریان دارد و به شما امکان می‌دهد در نقش نیروهای امپراتوری بریتانیا یا عثمانی به ایفای نقش بپردازید. این بازی برای PC، PS5 و Xbox Series X|S در حال توسعه است.

    Gallipoli قصد دارد نقشه‌ها، سلاح‌ها، موسیقی و لباس‌های معتبر را به همراه گیم‌پلی تیمی و مبتنی بر کلاس ارائه دهد که از قابلیت بازی متقابل کامل پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، ربات‌های هوش مصنوعی در مسابقات عمومی جایگزین تیم‌های ناقص می‌شوند و به طور اختیاری در مسابقات سفارشی نیز حضور دارند. اولین تریلر در بالا قابل مشاهده است و اولین تصاویر در گالری زیر موجود است.

    WW1: Gallipoli – First Screenshots

    Jos Hoebe، مؤسس BlackMill Games، در گفتگو با IGN اظهار داشت: “با Gallipoli، ما در تلاشیم تا جبهه‌ای را که اغلب نادیده گرفته می‌شود، با وجود اهمیت قابل توجه آن، برجسته کنیم.” وی افزود: “اگرچه دیگران نیز قبلاً به آن پرداخته‌اند، اما این بازی به ما این امکان را می‌دهد که عمیق‌تر وارد شویم و تصویری دقیق‌تر و کامل‌تر را ارائه دهیم که با سایر بازی‌های سری جنگ جهانی اول همخوانی داشته باشد.”

    گیم‌پلی تاکتیکی واقع‌گرایانه به این صورت توصیف شده است که بازیکنان می‌توانند “در سواحل به نبرد بپردازند، در شهرهای ویران شده و طوفان‌های شن درگیر شوند، یا در نبردهای صحرایی برای حفظ و تصرف مجدد مناطق استراتژیک شرکت کنند”، در حالی که تنظیمات شامل “سواحل بادگیر داردانل تا صحراهای سوزان پایین‌دست بین‌النهرین” می‌شود. اگر علاقه‌مند هستید، Gallipoli را در Steam به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید.

    رایان مک‌کافری، سردبیر اجرایی پیش‌نمایش‌های IGN، میزبان پادکست هفتگی Xbox IGN با نام Podcast Unlocked، و همچنین برنامه مصاحبه ماهانه (تقریباً) ما، IGN Unfiltered است. او اهل نیوجرسی شمالی است، بنابراین طرفدار “Taylor ham” است، نه “pork roll”. در توییتر با آیدی @DMC_Ryan در این مورد با او بحث کنید.

  • توسعه‌دهنده The First Descendant به انتقادات از آگهی هوش مصنوعی TikTok واکنش نشان می‌دهد.

    توسعه‌دهنده The First Descendant به انتقادات از آگهی هوش مصنوعی TikTok واکنش نشان می‌دهد.

    به‌روزرسانی: دنیل‌دیمن، خالق محتوا، پس از آنکه تصویرش در یک آگهی TikTok برای تبلیغ The First Descendant مورد استفاده قرار گرفت، برای اولین بار به شکل علنی صحبت کرد.

    دنیل‌دیمن در واکنش به یک ویدیوی TikTok در رابطه با تبلیغات منتشر شده توسط Game Central اظهار داشت: «من هیچ ارتباط یا توافقی با The First Descendant ندارم. آنها تصویر/واکنش‌های من را از پربازدیدترین ویدیوی من ربوده‌اند و از هوش مصنوعی برای تغییر آنچه دهانم می‌گوید و صدایی که متعلق به من نیست، بهره برده‌اند. من اجازه نداده‌ام که از تصویرم استفاده شود.»

    Nexon هنوز به شکل علنی به اظهارات دنیل‌دیمن پاسخی نداده است، اما قبلاً مدعی شده بود که این تبلیغات از یک چالش خلاقانه TikTok برای سازندگان ناشی شده است و در حال انجام تحقیقات در این زمینه است.

    داستان اصلی: Nexon “اختلالاتی” را در مجموعه‌ای از تبلیغات TikTok برای The First Descendant، پس از اینکه طرفداران شرکت را به تولید محتوای بازاریابی “کم‌تلاش” از طریق هوش مصنوعی متهم کردند، تأیید کرده است.

    این قضیه پس از آن رخ داد که یک کاربر Reddit به نام iHardlyTriHard، در یک آخر هفته خبری، چهار آگهی غیرمعمول را پس از گشت و گذار تنها به مدت 15 دقیقه در صفحه For You خود جمع‌آوری کرد. با در نظر گرفتن اینکه هر چهار مورد دارای هماهنگی نامناسب لب، حرکات سر عجیب، گفتگوی غیرطبیعی بودند و حداقل به نظر می‌رسد یکی از آنها از تصویر تولیدکننده محتوا، دنیل‌دیمن، استفاده می‌کند – هرچند که این کار با اجازه او بوده یا بدون اجازه، هنوز مشخص نیست – طرفداران سریعاً شروع به حدس زدن کردند که آنها از طریق هوش مصنوعی تولید شده‌اند.

    Nexon به سرعت واکنش نشان داد، اگرچه بیانیه این توسعه‌دهنده به همان اندازه که پاسخ ارائه می‌دهد، سؤال ایجاد می‌کند.

    این شرکت اظهار داشت که این تبلیغات از یک چالش خلاقانه TikTok برای سازندگان پدید آمده است، “که به سازندگان اجازه می‌دهد به صورت داوطلبانه محتوای خود را برای استفاده به عنوان مواد تبلیغاتی ارسال کنند.” و در حالی که “تمام ویدیوهای ارسال شده از طریق سیستم TikTok برای بررسی نقض حق نسخه‌برداری قبل از تأیید به عنوان محتوای تبلیغاتی تأیید می‌شوند”، از آن زمان “مواردی را کشف کرده است که در آن شرایط پیرامون تولید برخی از ویدیوهای ارسال شده نامناسب به نظر می‌رسد” و تحقیقاتی را آغاز کرده است.

    نکته جالب این است که این بیانیه شامل عذرخواهی نیست – تنها زمانی که عذرخواهی به چشم می‌خورد، به علت “تأخیر در ارائه این اطلاعیه” در رابطه با تحقیقات است، چرا که “بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت طول می‌کشد.” Nexon گفته است که پس از “اتمام تأیید”، یک به‌روزرسانی را “از طریق یک اطلاعیه رسمی” به اشتراک خواهد گذاشت.

    در اینجا بیانیه به صورت کامل ارائه شده است:

    مایلیم شما را از برخی اختلالات شناسایی شده در عملکرد چالش خلاقانه TikTok برای سازندگان آگاه کنیم.

    به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود برای فصل 3: Breakthrough، اخیراً یک برنامه چالش خلاقانه برای سازندگان TikTok به اجرا درآوردیم، که به سازندگان امکان می‌دهد به صورت داوطلبانه محتوای خود را برای استفاده به عنوان مواد تبلیغاتی ارسال کنند.

    تمامی ویدیوهای ارسال شده از طریق سیستم TikTok برای بررسی نقض حق نسخه‌برداری قبل از تأیید به عنوان محتوای تبلیغاتی مورد تأیید قرار می‌گیرند.

    با این وجود، ما از مواردی مطلع شده‌ایم که در آن شرایط مربوط به تولید برخی از ویدیوهای ارسال شده نامناسب به نظر می‌رسد. از این رو، ما در حال انجام یک تحقیق مشترک کامل با TikTok برای تعیین حقایق هستیم.

    صمیمانه بابت تأخیر در ارائه این اطلاعیه عذرخواهی می‌کنیم، زیرا بررسی بیشتر بیشتر از آنچه انتظار داشتیم به طول انجامیده است. پس از اتمام تأیید، ما به سرعت یک به‌روزرسانی را از طریق یک اطلاعیه رسمی به اشتراک خواهیم گذاشت. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.

    Nexon تنها آخرین شرکتی است که به دلیل به کارگیری هوش مصنوعی مولد مورد انتقاد واقع شده است. در ماه ژوئن، توسعه‌دهنده The Alters، استودیو 11 Bit، پس از کشف اعلان‌های هوش مصنوعی در بازی که به درستی افشا نشده بودند، قول داد که یک به‌روزرسانی را برای جایگزینی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با دارایی‌های دست‌ساز منتشر کند.

    توسعه‌دهنده Jurassic World Evolution 3، Frontier Developments نیز پس از انتقادات گسترده مجبور شد استفاده از تصاویر پرتره شخصیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی مولد را پس بگیرد، و Activision به طور مکرر به علت استفاده از هوش مصنوعی مولد، از جمله نمونه‌های اخیر تبلیغاتی برای یک بازی Guitar Hero که وجود ندارد، و برخی از دارایی‌های Call of Duty: Black Ops 6، مورد انتقاد قرار گرفته است.

    ویکی بلیک گزارشگر IGN، همچنین منتقد، ستون‌نویس و مشاور با بیش از 15 سال تجربه کار با برخی از بزرگ‌ترین سایت‌ها و نشریات بازی در جهان به شمار می‌رود. او همچنین یک نگهبان، اسپارتان، سایلنت هیلیان، افسانه و دائماً در حال ایجاد هرج و مرج است. او را در BlueSky پیدا کنید.

  • AU Deals: معاملات Mario Parties Limbo به پایین‌ترین قیمت جدید کاهش یافت، Dragon’s Dogma 2 و FF XVI با تخفیف‌های بزرگ مواجه شدند، به علاوه موارد دیگر!

    AU Deals: معاملات Mario Parties Limbo به پایین‌ترین قیمت جدید کاهش یافت، Dragon’s Dogma 2 و FF XVI با تخفیف‌های بزرگ مواجه شدند، به علاوه موارد دیگر!

    هستند هفته‌هایی که ویترین‌ها انگار خالی‌اند، و سپس روزهایی شبیه امروز داریم که لیست دلخواه تایید شده‌ام با آوای دلربای تخفیف‌ها به صدا درمی‌آید. چیزی که الان برای شما دارم، همان مخلوط همیشگی و جذاب من است از آثار به‌یادماندنی، کالت‌های مستقل و فیلم‌های پرفروشی که با کمال میل دوباره به تماشای آن‌ها می‌نشینم. از حماسه‌های نقش‌آفرینی گرفته تا دلشکستگی‌های پیکسلی بی‌نقص، برای هر ذائقه‌ای انتخابی درخشان وجود دارد.

    در دنیای بازی در این روز 🎂

    در خبرهای رترو، من از تکه‌های سوزان موتورسیکلتم پس از فرود ناموفق برای روشن کردن یک کیک گِلی ۲۷ شمعی که برای Motocross Madness پخته شده بود، استفاده می‌کنم. این یک آزمایش پر هیاهو در مسابقات خاکی بود؛ موضوع فقط مسابقه دادن در دورها نبود، بلکه بیشتر مربوط به پرتاب کردن خودتان از روی تپه‌های عجیب و غریب و استقبال از سقوط‌های با شکوه راگدال بود. این یک تجربه کثیف، احمقانه و فوق‌العاده قابل تکرار برای من در دوران ‘۹۸ بود.

    هنوز به یاد دارم که آن را روی یک دسکتاپ بژ با یک جوی استیک در دست روشن می‌کردم و به آزادی مطلق فیزیک آن می‌خندیدم. هیچ مسابقه‌دهنده دیگری در آن زمان به شما اجازه نمی‌داد برای اینکه ببینید چه اتفاقی می‌افتد، مستقیماً از یک صخره پرت شوید. Motocross Madness زمینه را برای مسابقه‌دهنده‌های بدلکاری نامتعارف فراهم کرد، و من واقعاً معتقدم که بهترین مکانیسم “بازیکن عزیز، شما به لبه نقشه ما رسیده‌اید” را در بازی‌ها داشت. (فکر کنید: یک افکت صوتی شاتگان، سپس توسط یک منجنیق نامرئی به عقب پرتاب می‌شوید.)

    “از هیچ چیز پشیمان نیستم”

    در دنیای بازی در این روز

    تولد استرالیایی برای بازی‌های قابل توجه.

    Motocross Madness (PC) 1998. eBay

    New Super Mario Bros. 2 (3DS) 2012. دنباله

    لیست

    تخفیف‌های خوب برای نینتندو سوییچ

    در سوییچ، Mario Party Superstars ارزش یک نگاه دوباره را دارد زیرا به صورت پنهانی تابلوهای دوران N64 را بازسازی می‌کند، با تمام پرتاب تاس‌های پر هرج و مرج دوران کودکی من. و Celeste همچنان یکی از تاثیرگذارترین پلتفرمرهایی است که تا به حال بازی کرده‌ام، جایی که صعود از کوه به عنوان استعاره‌ای از تاب‌آوری عمل می‌کند.

    null
    این یک اثر قدیمی است اما همچنان یک Peach مطلق است.
    • Mario Party Superstars (-20%) – A$64 مجموعه‌ای از تابلوها و مینی‌گیم‌های کلاسیک که طرفداران دوران N64 و GameCube آن را دوست خواهند داشت. عالی برای هرج و مرج خانوادگی یا رقابت نوستالژیک روی کاناپه.
    • Super Mario Party Jamboree (-20%) – A$64 یک ورودی جدید که فرمول مهمانی را با تابلوها و حالت‌های جدید تغییر می‌دهد. برای تازه‌واردان یا حرفه‌ای‌های Mario Party که چیزی هیجان‌انگیز و مدرن می‌خواهند عالی است.
    • Crisis Core Ff7 Reunion (-24%) – A$64.50 یک PSP کلاسیک بازسازی‌شده که مستقیماً به داستان Final Fantasy VII مرتبط است. اگر در مورد Zack Fair کنجکاو هستید یا به اطلاعات بیشتر در مورد Cloud نیاز دارید، این یک RPG شیک است که ارزش وقت شما را دارد.
    • Celeste (-75%) – A$7.50 یک پلتفرمر مستقل بی‌رحمانه دقیق که در یک روایت صمیمانه درباره استقامت پیچیده شده است. موسیقی متن فوق‌العاده، طراحی مرحله هوشمندانه، و یکی از بهترین معاملات در بازی‌های مستقل.
    • Ultimate Chicken Horse (-55%) – A$9.80 پلتفرمر چند نفره پر هرج و مرج که در آن در حین مسابقه با دوستانتان، تله‌ها و موانع می‌سازید. برای خندیدن عالی است، برای دوستی‌ها کمتر عالی است.

    تخفیف‌های اخیر منقضی شده

    یا یک کارت هدیه eShop نینتندو هدیه دهید.

    Switch 2 $696 |
    Switch 2 + Mario Kart $766 |
    Switch OLED + Mario Wonder: $̶5̶3̶9̶ $534 |
    Switch Original: $̶4̶9̶9̶ $448 |
    Switch OLED Black: $̶5̶3̶9̶ $447 |
    Switch OLED White: $̶5̶3̶9̶ $447 ♥ |
    Switch Lite: $̶3̶2̶9̶ $328

    بازگشت به بالا

    تخفیف‌های جذاب برای ایکس‌باکس

    در Series X، Alien: Isolation همچنان معتبرترین بازی Alien است، با توسعه‌دهندگانی که از آرشیو صوتی آنالوگ فیلم ۱۹۷۹ برای افزایش تنش استفاده می‌کنند. Remnant II تیراندازی الهام‌گرفته از Souls خود را افزایش می‌دهد، و من دوست داشتم که چگونه آزمایش‌های کوآپ را پاداش می‌دهد.

    من یک بار نقدی خواندم که در آن منتقد از تکراری بودن صدای ردیاب حرکت شکایت کرده بود. منظورم این است، چی؟!
    • Alien: Isolation (-80%) – A$11.90 من قصد دارم به طور جدی خارج از عرف عمل کنم با گفتن اینکه این هنوز هم یکی از پرتنش‌ترین بازی‌های ترسناک بقا است که تا به حال ساخته شده است. من بعد از ۲ قسمت اول Alien: Earth دوباره این را بازی خواهم کرد. درخشان.
    • Persona 5 Tactica (-73%) – A$26.10 یک اسپین‌آف تاکتیکی از Persona 5 با نبرد مبتنی بر شبکه و جذابیت آشنای دزدان فانتوم. از نظر لحن سبک‌تر است اما هنوز پر از موسیقی عالی و سبک شیک است.
    • Remnant Ii (-47%) – A$39.90 یک شوتر کوآپ چالش‌برانگیز که با باس‌های مرگبار و دنیاهای رویه‌ای مطابقت دارد. اگر عاشق برخوردهای تنبیهی و هیجان شکار غارت هستید، این را بگیرید.
    • Wild Hearts (-86%) – A$14.90 تلاش EA برای یک رقیب Monster Hunter، با جانوران عظیم‌الجثه و مکانیک‌های ساخت مبتکرانه. به طرز شگفت‌انگیزی برای این قیمت مناسب است، به خصوص اگر به بازی‌های شکار علاقه دارید.
    • Dragon’s Dogma 2 (-55%) – A$48.50 RPG فانتزی گسترده Capcom با نبرد پویا و یک فرقه. Pawns آن را از سایر RPGها متمایز می‌کند، و این قیمت برای یک نسخه جدید قوی است.

    ایکس‌باکس وان

    • Batman: Arkham Col. (-87%) – A$10.60 سه عنوان Arkham در یک مجموعه تیز با هم بسته‌بندی شده‌اند. اگر هرگز به عنوان بتمن Rocksteady در سراسر گاتهام نپریده‌اید، این اساساً یک بازی ابرقهرمانی ضروری است.
    • Elden Ring (-21%) – A$67 شاهکار دنیای باز FromSoftware. این ارزان‌ترین راه برای بارها و بارها فروتن شدن توسط باس‌ها در حین کاوش در یکی از تخیلی‌ترین مناظر فانتزی است که تا به حال ساخته شده است.
    • Resident Evil 7 (-60%) – A$9.90 یک بازگشت وحشتناک به فرم برای Resident Evil با لرزهای اول شخص و یک عمارت باتلاقی ترسناک. بهتر است با چراغ‌های خاموش و هدفون روشن بازی شود.

    تخفیف‌های اخیر منقضی شده

    یا فقط روی یک کارت ایکس‌باکس سرمایه‌گذاری کنید.

    Series X: $̶7̶9̶9̶ $724 👑|
    Series S Black: $̶5̶4̶9̶ $545 |
    Series S White:$̶4̶9̶9̶ $498 |
    Series S Starter: N/A

    بازگشت به بالا

    تخفیف‌های درجه یک برای پلی‌استیشن

    PS5 هم انباشته شده است. Hogwarts Legacy ممکن است نظرات را تقسیم کند، اما پرسه زدن در قلعه پیچیده ساخته شده آن برای من تحقق آرزو بود. Final Fantasy XVI این مجموعه را با مبارزه‌ای که توسط یک کهنه‌کار Devil May Cry ساخته شده بود، تازه کرد و در هر مبارزه پر زرق و برق نشان داده می‌شود.

    null
    وقتی صحبت از سرعت می‌شود، برخی از بخش‌های Hogwarts Legacy می‌توانند اژدها باشند.
    • Hogwarts Legacy (-75%) – A$27.40 یک RPG بزرگ دنیای باز Wizarding World که در دهه ۱۸۰۰ اتفاق می‌افتد. Hogwarts را کاوش کنید، طلسم‌ها را بیاموزید و در افسانه‌های جادویی شیرجه بزنید. این ارزان‌ترین راه برای زندگی در فانتزی جادوگری شماست.
    • God of War: Ragnarok (-29%) – A$77.90 Kratos و Atreus حماسه Norse را در این بلاک باستر تحسین شده به پایان می‌رسانند. مبارزه باورنکردنی، داستان‌سرایی صمیمانه، و برخی از بهترین قطعات سونی سانتا مونیکا تا به حال.
    • Final Fantasy XVI – A$47.10 برداشتی تیره‌تر و الهام‌گرفته از Game of Thrones از فرمول Final Fantasy با دسیسه‌های سیاسی و نبردهای مقیاس کایجو. داستان‌سرایی قوی و ارائه سینمایی آن را به یکی از جسورانه‌ترین ورودی‌های Square Enix تبدیل کرده است.
    • Sackboy: A Big Adventure (-27%) – A$68.50 یک پلتفرمر سه بعدی لذت‌بخش با بازیگری LittleBigPlanet. انفرادی یا کوآپ بازی کنید، مملو از خلاقیت و طراحی مرحله سرگرم‌کننده است که برای همه سنین عالی به نظر می‌رسد.
    • Shin Megami Tensei V: Vengeance (-55%) – A$44.90 نسخه توسعه یافته از RPG جمع آوری شیاطین تاریک Atlus. نبردهای سخت، انتخاب‌های اخلاقی، و زمین‌های بایر جوی توکیو، این یکی را برای طرفداران RPG هاردکور ساخته است.

    PS4

    • Far Cry 5 + New Dawn Bndl. (-85%) – A$21.70 دو جعبه شن ماسه بزرگ Ubisoft در یک بسته ارزان. درام فرقه‌گرایان، تبهکاران رنگارنگ و انفجارهای فراوان در مونتانا و فراتر از آن را انتظار داشته باشید.
    • Wreckfest PS5 ed. (-65%) – A$19.20 مسابقه دربی Smash-up در بهترین حالت پر هرج و مرج خود. برخوردهای مبتنی بر فیزیک و خودروهای تخریب‌پذیر، در صورت لذت بردن از جنبه کثیف‌تر موتوراسپورت، این را ضروری می‌کند.
    • Red Dead Redemption 2 (-75%) – A$22.40 حماسه وسترن Rockstar هنوز استاندارد غوطه‌وری در دنیای باز را تعیین می‌کند. سوختگی آهسته با شخصیت‌های فراموش‌نشدنی و یک مرز نفس‌گیر و دقیق به نتیجه می‌رسد.

    تخفیف‌های اخیر منقضی شده

    هدایای رایگان ماهانه PS+
    از ۱ آگوست با این اشتراک برای نگهداری شما

    • Lies of P | PS5, PS4
    • DayZ | PS4
    • My Hero One’s Justice 2 | PS4

    یا یک کارت PS Store خریداری کنید.

    PS5 Slim Disc:$829 |
    PS5 Slim Digital:$749 |
    PS5 Pro $1,199 |
    PS VR2: $649.95 |
    PS Portal: $329

    بازگشت به بالا

    خرید ارزان برای PC

    در PC، Disco Elysium – The Final Cut هنوز هوشمندانه‌ترین RPG است که لمس کرده‌ام، با صداهای درونی که مانند یک پارلمان دیوانه بحث می‌کنند. و Far Cry 6 به لطف نقش دیکتاتوری جیانکارلو اسپوزیتو، که مناظر را مانند یک غذا می‌جود، ارتقا می‌یابد.

    null
    وقتی صحبت از اهدای جایزه برای بهترین استفاده اخیر از یک سگ در بازی می‌شود — هات داگ، ما یک واینر داریم — FC6 است.
    • Far Cry 6 (-80%) – A$17.90 آخرین شوتر انقلاب Ubisoft. تبهکاران کاریزماتیک، هرج و مرج رنگارنگ و آزادی زیادی برای منفجر کردن چیزها را انتظار داشته باشید.
    • Tony Hawk’s 3 + 4 (-25%) – A$56.20 Birdman در این احیای اسکیت بورد به روز شده باز می‌گردد. برای طرفداران قدیمی یا هر کسی که می‌خواهد دوباره یک سیستم ترفند شیک را تسلط دهد، عالی است.
    • Black Mesa Def. (-80%) – A$5.90 نسخه ای عاشقانه بازسازی شده از Half-Life 1. تصاویر به روز شده و مکانیک های روان تر، این سفر نوستالژیک با قیمت ارزان را ارزشمند می کند.
    • Tb Velocityone Flightdeck (-18%) – A$573 یک قطعه جدی از کیت برای علاقه مندان به سیم کارت پرواز. سخت افزار کابین خلبان Turtle Beach غوطه ور، بادوام و با قیمتی بسیار کمتر از RRP است.
    • Persona 5 Royal (-63%) – A$35.10 برداشتی قطعی از یکی از بهترین JRPGها که تاکنون ساخته شده است. تصاویر شیک، نبردهای نوبتی و بازیگران فراموش نشدنی، آن را به یک کلاسیک تمام دوران تبدیل کرده است.
    • Disco Elysium – The Final Cut (-75%) – A$14.20 RPG کارآگاهی سنگین روایی که در آن انتخاب‌ها مهم‌تر از مبارزه هستند. سیستم مهارت منحصر به فرد و نوشتار تیز آن را به یک شاهکار مستقل تبدیل کرده است.

    تخفیف‌های اخیر منقضی شده

    یا فقط یک کارت کیف پول Steam بگیرید

    راه اندازی رسمی در نوامبر

    Steam Deck 256GB LCD: $649 |
    Steam Deck 512GB OLED: $899 |
    Steam Deck 1TB OLED: $1,049

    تخفیف‌های معتبر لگو

    تخفیف‌های اخیر منقضی شده

    بازگشت به بالا

    آدام متیو یک خبره پرشور، یک منتقد بازی مادام العمر و یک فروشنده معاملات استرالیایی است که صمیمانه می خواهد شما را با چیزهایی که ارزش بازی کردن (اما همچنین ارزان) را دارند، مرتبط کند. او تقریباً همه چیز را بازی می‌کند، گاهی در یوتیوب.