بلاگ

  • فصل دوم Peacemaker

    فصل دوم Peacemaker

    وقتی کریستوفر “صلح‌طلب” اسمیت (جان سینا) جهانی موازی را می‌یابد که در آن همتایش زندگی ایده‌آل او را تجربه می‌کند، باید با گذشته دردناکش مواجه شود و درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

    پخش از: اسکای

    تعداد قسمت‌های دیده شده: ۵ از ۸

    هنگامی که جیمز گان تصمیم گرفت مجموعه‌ای کامل را با محوریت صلح‌طلب، بی‌تجربه‌ترین و پرخاشگرترین عضو گروه جوخه انتحار، خلق کند، تردیدهایی قابل درک وجود داشت. اما فصل اول آن یک شگفتی بی‌ادبانه و خونین بود که ضدقهرمان دون‌پایه را در یک سفر احساسی اساسی و در نهایت دوست‌داشتنی قرار داد. بنابراین، انتظارات برای ورود نمایش به فصل دوم بالا بود، که این امر باعث می‌شود چشمگیرتر باشد که از آن‌ها پیشی گرفته است، و با تعمیق پیوند ما با کریستوفر اسمیت (جان سینا) و خانواده ناهماهنگی که پیدا کرده است، بر اساس زیربنای چشمگیر خود بنا می‌کند. تیتراژ آغازین بازسازی‌شده و همچنان خنده‌دار، فصل را در مقیاسی کوچک نشان می‌دهد: جاه‌طلبانه‌تر، پیچیده‌تر و کاملاً غیرقابل‌چشم‌پوشی.

    حتی با وجود اینکه آن‌ها به تازگی دنیا را از یک تهاجم فضایی نجات داده‌اند، افراد مطرود محبوب ما در هنگام پیوستن دوباره با مشکلاتی مواجه هستند. هاركورت (جنیفر هلند) سرسخت اما از نظر احساسی سرکوب شده توسط آماندا والر در لیست سیاه قرار گرفته است و نمی‌تواند در هیچ سازمان اطلاعاتی شغلی پیدا کند. آدبایو (دانیل بروکس) نمی‌تواند هیچ مشتری برای کسب‌وکار نوپای جاسوسی خود پیدا کند و رابطه‌اش رو به زوال است. و صلح‌طلب سینا هنوز هم در جامعه ابرقهرمانان به عنوان یک شوخی تلقی می‌شود، در حالی که احساسات او نسبت به هاركورت ظاهراً بی‌جواب مانده است. وقتی او دری را به بعدی دیگر کشف می‌کند، می‌تواند به معنای مسیری به سمت آینده‌ای خوش‌تر باشد.

    استعداد [سینا] برای کمدی فی‌البداهه همچنان چشمگیر است و هر یک از لحظات تأثیرگذار او به‌شدت احساس می‌شود.

    در این مرحله، می‌توان از این که اندکی از داستان‌سرایی چندجهانی خسته شده باشید، عذرخواهی کرد. اما گان – که هر هشت قسمت را می‌نویسد و سه قسمت را کارگردانی می‌کند – با ارائه وسوسه نهایی به شخصیت اصلی خود، بهره زیادی از این مفهوم می‌برد: چه می‌شد اگر می‌توانستید به بعدی دیگر فرار کنید که در آن بدترین اشتباهات شما هرگز رخ نداده‌اند و دیگری هر چیزی را که شما به‌شدت آرزو می‌کنید، داشته باشد؟ این معمایی است که صلح‌طلب به شکلی معمولاً آشفته اما کاملاً مرتبط با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند. این همچنین انگیزه‌ای برای بهترین بازی‌های سینا تا به امروز است. او بار دیگر نقطه تعادل بین احمقانه و آسیب‌پذیر را پیدا می‌کند، استعداد او برای کمدی بداهه همچنان تماشایی است و هر یک از لحظات تأثیرگذار او به‌شدت احساس می‌شود.

    تعدادی از آن لحظات با هاركورت به اشتراک گذاشته می‌شود. او و صلح‌طلب بیش از آنچه که او آماده پذیرش آن است، شبیه به هم هستند، و رابطه در حال تحول آن‌ها – که با آشکار شدن بیشتر پیشینه او پیچیده‌تر می‌شود – ستون فقرات فصل است. هلند تعداد زیادی نت احساسی متفاوت را می‌نوازد که فراتر از ظاهر بی‌تفاوت هاركورت می‌رود، در حالی که درست در مرکز آن در مورد اکشن وحشیانه و خوش‌طراحی‌شده قرار دارد. سایر مهره‌های اصلی نیز به همان خوبی که بار اول با هم جور شدند، در کنار هم قرار می‌گیرند. فردی استروما همچنان یک لذت کمدی بدون فیلتر به عنوان ویجیلانته است، متقاعد شده است که او در موضوعاتی که چیزی در مورد آن‌ها نمی‌داند، متخصص است. اکونوموس (استیو آگی) در چندین موقعیت دشوار قرار می‌گیرد اما به‌طور مداوم از آن‌ها عبور می‌کند، در حالی که آدبایو قلب گروه است، همیشه آماده ارائه خردمندی صمیمانه است.

    برخی از اضافات جدید نیز حضور خود را به رخ می‌کشند. تیم میدوز در نقش لنگستون فلوری، مامور A.R.G.U.S – که “تنها ضعف او ترس از پرندگان است” – یک چهره برجسته و بامزه است. و ایگلی، یار عقاب سرطاس دوست‌داشتنی و توانمند صلح‌طلب، در مایکل روکر، که به جنبه عجیب‌تر و دیوانه‌وارتر سریال به عنوان رد سنت وایلد تکیه می‌کند، یک دشمن پیدا می‌کند. جسورانه می‌توان گفت مهم‌ترین تازه‌وارد در اینجا فرانک گریلو است که ریک فلگ پدرش از اپراتور ماهر در سریال انیمیشنی فرماندهان موجود به رئیس موقت A.R.G.U.S. می‌پرد. همه این‌ها به گوشت و پوست دادن به جهان DCU کمک می‌کند، که در آن صلح‌طلب به عنوان یک جواهر اولیه و غیرمنتظره پدیدار شده است.

    فصل دوم صلح‌طلب که با نقش‌آفرینی عالی جان سینا هدایت می‌شود، با ترکیبی سنجیده از قلب، جنون و عقابی که با لگد الاغ‌ها را می‌زند، سطح بالای خود را ارتقا می‌دهد.

  • Grand Theft Auto 5 Enhanced به‌روزرسانی هفته دریفت، پشتیبانی غیرمنتظره DLSS 4 را در رایانه شخصی دریافت می‌کند

    Grand Theft Auto 5 Enhanced به‌روزرسانی هفته دریفت، پشتیبانی غیرمنتظره DLSS 4 را در رایانه شخصی دریافت می‌کند

    در رایانه‌های شخصی (PC)، بازیکنان Grand Theft Auto 5 یک آپدیت تازه دریافت نموده‌اند که شامل پشتیبانی از DLSS 4، کارت‌های جدید برای Grand Theft Auto Online و موارد دیگر است.

    Rockstar Games در وب‌سایت خود جزئیات تمامی موارد اضافه شده برای دارندگان GTA 5 Enhanced را شرح داده است و یک گاراژ مملو از محتوا را برای طرفدارانی که هم در بخش تک‌نفره و هم آنلاین به بازی می‌پردازند، به نمایش گذاشته است. اگرچه اغلب امکانات جدید فقط برای کسانی قابل‌استفاده است که جدیدترین نسخه از تجربه چندنفره GTA را بازی می‌کنند، پشتیبانی از DLSS 4 تغییری است که تمام طرفداران می‌توانند از آن بهره ببرند.

    در پایان پست وبلاگ مربوط به آخرین آپدیت GTA 5، تأیید شده است که آخرین آپدیت درایور Nvidia همراه با DLSS 4 با تولید چندفریمی و تولید فریم DLSS برای GTA 5 Enhanced و GTA Online ارائه می‌گردد. Nvidia اعلام کرده است که در 4K با بالاترین تنظیمات، DLSS 4 با تولید چندفریمی، به طور متوسط نرخ فریم کارت‌های گرافیک GeForce RTX 50 Series را تا 3.9 برابر افزایش می‌دهد.

    این یک بهبود بالقوه و قابل‌توجه در تجربه GTA 5 برای کسانی است که از فناوری GeForce RTX 50 و 40 Series بهره می‌برند. البته، برای بهره‌مندی از تمامی ارتقاها، نیاز به نسخه Enhanced این تجربه دارید که Rockstar در اوایل امسال آن را منتشر کرد، اما این شرکت به بازیکنانی که از نسخه‌های قدیمی GTA 5 و GTA Online استفاده می‌کنند یادآوری می‌کند که همچنان می‌توانند به صورت رایگان به نسخه Enhanced ارتقا دهند.

    بازیکنان GTA Online اکنون می‌توانند در مجموعه‌ای از اضافات با تم هفته دریفت نیز شرکت نمایند. این موارد شامل ارتقاء تیونینگ دریفت برای چهار وسیله نقلیه – Bravado Gauntlet Hellfire، Annis Hardy، Vapid Dominator FX و Dinka Chavos V6 – و همچنین یک وسیله نقلیه رایگان جدید و محدود به زمان به شکل Declasse Drift Walton L35 است.

    رویدادهای GTA Online بیشتری نیز در راه هستند که در اواخر تابستان و در طول پاییز برگزار خواهند شد، از جمله یک حالت Survival جدید، فعالیت‌های با تم هالووین و اهدای GTA$. این پاداش‌ها و بسیاری موارد دیگر هم‌اکنون در دسترس هستند و باید به انتظار برای اخبار بیشتر Grand Theft Auto 6 کمک کنند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیای GTA، می‌توانید در مورد اینکه چرا برخی از بازیکنان بر این باورند که بالاخره معمای مشهور Mount Chiliad در GTA 5 را حل کرده‌اند و چرا دیگران فکر می‌کنند هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، مطالعه کنید. همچنین می‌توانید در مورد اینکه چرا برخی از طرفداران حدس می‌زنند که Travis Scott ممکن است در GTA 6 نقشی ایفا کند، اطلاعاتی کسب نمایید.

    Michael Cripe یک نویسنده آزاد با IGN است. او بیشتر به خاطر فعالیتش در سایت‌هایی نظیر The Pitch، The Escapist و OnlySP شناخته شده است. حتماً او را در Bluesky (@mikecripe.bsky.social) و Twitter (@MikeCripe) دنبال نمایید.

  • مافیا: سازنده Old Country تایید نمود که حالت Free Ride در قالب یک بروزرسانی رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت

    مافیا: سازنده Old Country تایید نمود که حالت Free Ride در قالب یک بروزرسانی رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت

    Hangar 13، سازنده Mafia: The Old Country، تأیید کرده است که حالت Free Ride به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی مجانی برای تمام بازیکنان به بازی اضافه خواهد شد.

    Hangar 13 همچنین آشکار ساخت که “فعالیت‌ها و گیم‌پلی نویی” به عنوان قسمتی از به‌روزرسانی رایگانی در راه هستند که قرار است در “ماه‌های پیش رو” انتشار یابد.

    سازنده اطلاعات بیشتری نداد، اما تصویر زیر را برای تبلیغ Free Ride منتشر نمود:

    null

    اگر حالت Free Ride در The Old Country مانند بازی‌های Mafia قبلی عمل کند، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا محیط‌های بازی را بدون هیچ نوع هدف ماموریتی اکتشاف کنند. اساساً، این فرصتی است برای بررسی منظره‌های زیبا، تست رانندگی با وسایل نقلیه در گاراژ خود، یافتن کلکسیونی‌ها در جهان بازی، و شاید کشف چند راز.

    Free Ride یادآور Mafia اصلی سال 2002: The City of Lost Heaven است، که به شما امکان می‌داد چشم‌اندازهای دهه 1930 را با سرعت دلخواه خود بگردید. اوندرج وودا، طراح ارشد Hangar 13، توضیح داد: “به‌طور گیج‌کننده‌ای، دو نسخه از Free Ride در بازی اصلی موجود بود،” زمانی که Free Ride به Mafia: Definitive Edition آمد.

    “یک ‘Free Ride’ وجود داشت، یک حالت گردشگری شهری با گیم‌پلی بسیار ساده شبیه رانندگی تاکسی، و ‘Free Ride Extreme’ که چالش‌های دیوانه‌واری را اضافه می‌کرد. ما ایده‌های هر دو را در یک حالت ترکیب کردیم، بنابراین نسخه Definitive Edition از Free Ride هم قسمت گردشگری و هم مقداری محتوای جایزه پنهان را برای کشف دارد.”

    در حالی که ناشر 2K هنوز در مورد عملکرد بازی نظری نداده است، Mafia: The Old Country در چهار روز اول خود بیش از 800000 واحد در Steam، PlayStation و Xbox فروخته است. بر اساس داده‌های Sensor Tower، پلی‌استیشن با حدود 48 درصد از کل فروش پیشتاز است، در حالی که Steam تقریباً یک سوم از کل را به خود اختصاص می‌دهد.

    این شرکت تحلیلی گفت: “فروش اولیه قوی، جذابیت ماندگار IP Mafia را نشان می‌دهد و انتخاب استودیو برای ارائه یک تجربه خطی، مبتنی بر روایت با ارائه سینمایی را تأیید می‌کند.” “عملکرد قوی‌تر در پلی‌استیشن ممکن است نشان‌دهنده همسویی استراتژیک این پلتفرم با بازی‌های تک‌نفره با تمرکز بر داستان باشد.” Mafia: The Old Country با قیمت 50 دلار عرضه شد، که این نیز به فروش کمک کرده است.

    بررسی Mafia: The Old Country از IGN امتیاز 8/10 را کسب کرد. ما گفتیم: “Mafia: The Old Country یک بازگشت متعارف اما موثر به فرمت خطی و داستان محور نسخه اصلی Mafia و Mafia II است و از یک چشم و گوش شگفت‌انگیز برای جزئیات بهره می‌برد.”

    ویکی بلیک گزارشگر IGN، منتقد، ستون نویس و مشاور با 15+ سال سابقه کار با برخی از بزرگترین سایت ها و نشریات بازی در جهان است. او همچنین نگهبان، اسپارتان، سایلنت هیلیان، افسانه و دائماً هرج و مرج بالایی است. او را در BlueSky بیابید.

  • قهرمان جنگ ستارگان جدای، کال کستیس، برای حضور در قسمت‌های نوین سریال انیمیشنی برنامه‌ریزی شده است.

    قهرمان جنگ ستارگان جدای، کال کستیس، برای حضور در قسمت‌های نوین سریال انیمیشنی برنامه‌ریزی شده است.

    کال کستیس، قهرمان بازی‌های Star Wars Jedi شرکت EA، در یک مجموعه تلویزیونی اسپین‌آف حضور پیدا می‌کند که این اولین تجربه صداپیشگی او در یک رسانه جدید است.

    این جدای موقرمز در قسمت‌های جدید Lego Star Wars: Rebuild the Galaxy، که در ماه آینده از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس پخش می‌شود، حضور خواهد داشت. Rebuild the Galaxy، یک اسپین‌آف غیررسمی که در یک دنیای بازسازی‌شده “چه می‌شد اگر؟” از جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد، پیش‌تر جهان را با دارت جار جار آشنا کرد. معلوم نیست این قسمت‌های جدید چه چیزی برای کستیس (یا یک نسخه موازی از او) به ارمغان خواهد آورد.

    مانند Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor، کال کستیس را کامرون موناگان صداپیشگی می‌کند. این اولین نقش صداپیشگی موناگان در نقش کستیس در خارج از یک بازی ویدیویی است. اعلام بازگشت موناگان و همچنین حضور کستیس در پوستری برای این سریال، همزمان با گمانه‌زنی‌های طرفداران مبنی بر حضور احتمالی این جدای در قالب لایو اکشن منتشر می‌شود؛ چیزی که خود موناگان نیز از آن استقبال کرده است.

    در حالی که موناگان گفته است که “قطعاً” تمایل دارد نقش کستیس را در یک اثر لایو اکشن بازی کند، اما تاکید کرده که پروژه باید برای این شخصیت “مناسب” باشد. موناگان در مارس 2024 اظهار داشت: “منظورم این است که باید به نوعی داستان یا شخصیت را گسترش دهد.”

    او افزود: “من نمی‌خواهم او فقط بیاید و حضور داشته باشد. می‌خواهم او معنایی داشته باشد و برای خود شخصیت هم مهم باشد. بنابراین، باید منطقی باشد. اما در شرایط مناسب، بله، قطعاً.”

    حضور کستیس در Rebuild the Galaxy جدیدترین حضور این شخصیت محبوب در خارج از سری Jedi استودیوی Respawn است. پیش از این، کستیس در یک رمان فرعی به نام Jedi: Battle Scars و در Star Wars: Galaxy of Heroes، یک بازی تلفن هوشمند منتشر شده توسط EA، نیز حضور داشته است.

    null
    کستیس در پوستر Rebuild the Galaxy دیزنی پلاس در کنار ماندو، C-3PO و پرنسس آمیدالا به تصویر کشیده شده است.

    به مرور زمان، عناصر مختلفی از سری Star Wars: Jedi در جاهای دیگر نیز ظاهر شده‌اند. یک دروید با همان مدل BD-1، همراه وفادار کستیس، در قسمت 5 کتاب بوبا فت دیده شد (و می‌توانید این دروید را به عنوان یک مجموعه LEGO نیز خریداری کنید). همچنین، در فصل 1 Ahsoka شاهد استفاده جدای از روان‌سنجی بودیم. این توانایی نادر نیرو به جدای‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق تعامل با اشیاء یا مکان‌ها، پژواک‌های گذشته را حس کنند، و برخی آن را نشانه‌ای از ملاقات آشoka با کستیس در گذشته می‌دانند.

    آیا این فقط دیزنی است که با مجموعه عظیم شخصیت‌های جنگ ستارگان خود بازی می‌کند، یادآوری این نکته که هنوز یک بازی سوم Star Wars: Jedi از Respawn در دست ساخت است، یا یک تیزر برای این که طرفداران می‌توانند منتظر خبرهای بیشتری از کستیس (و موناگان) در آینده باشند؟ زمان پاسخ این سوال را مشخص خواهد کرد.

    در حال حاضر، Rebuild the Galaxy در تاریخ 19 سپتامبر از طریق دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

  • CrisisX: Exploring the Survival Game’s Vast, Harsh, Post-Apocalyptic World

    CrisisX: Exploring the Survival Game’s Vast, Harsh, Post-Apocalyptic World

    CrisisX یک بازی بقا و ساخت جهان باز است که در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که با ازدحام آلوده‌شدگان، هزاران بازیکن انسانی و مناظر نفس‌گیر یک طبیعت وحشی و بی‌رحم روبرو شوید.

    CrisisX که در سال 2026 عرضه می‌شود، یک تجربه رایگان و بین پلتفرمی برای رایانه‌های شخصی و موبایل است که در آن بازیکنان این فرصت را دارند که برای دستیابی به پروژه‌های بزرگ جمعی با یکدیگر همکاری کنند یا برای به راه انداختن یک جنگ تمام عیار علیه یکدیگر توطئه کنند.

    یک خانه بسازید، آن را مدیریت کنید و از آن دفاع کنید، در حالی که می‌آموزید چگونه از زمین امرار معاش کنید و عمیق‌تر به دنیای اطراف خود قدم بگذارید، محیطی غنی از حیات وحش را کشف کنید و در پی یک شیوع فاجعه‌بار در رمز و راز غوطه‌ور شوید.

    یک جهان باز پویا و زنده

    CrisisX با داشتن یک نقشه بزرگ به مساحت 1200 کیلومتر مربع، از حداکثر 5000 بازیکن در هر سرور پشتیبانی می‌کند و فرصت‌های زیادی را برای PvE با تمرکز بر بقا و اکشن شدیدتر PvP ارائه می‌دهد.

    به تنهایی به طبیعت وحشی و رام‌نشده قدم بگذارید که در 12 زمین متنوع گسترده شده است. در حین پیمایش در جنگل‌های سرسبز، قله‌های صخره‌ای و رودخانه‌های خروشان، ممکن است با پاسگاه‌های پنهان و آزمایشگاه‌های مخفی برخورد کنید، در حالی که به دنبال غارت و پاسخ به بسیاری از سؤالات جذاب بازی می‌گردید.

    همانطور که بیشتر پیش می‌روید، یک سیستم ژورنال به شما کمک می‌کند تا رشته‌های داستانی را از طریق یادداشت‌ها و نقاشی‌ها دنبال کنید و به داستان‌های شخصی و توطئه‌های گسترده‌تر اشاره می‌کند.

    چائو تونگ، تهیه‌کننده CrisisX می‌گوید: “این یک دنیای غنی و پر از فعالیت‌های متنوع است. برای بازیکنانی که نمی‌خواهند فقط خط داستانی اصلی را دنبال کنند یا PvE را ترجیح می‌دهند، چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد، مانند پازل‌ها، شکار گنج و موارد دیگر.”

    مناطق PvP تعیین شده، رقابت شدید بین بازیکنان را در هر سطح، از گرگ‌های تنها گرفته تا گروه‌های کاملاً نظامی، ارائه می‌دهند. با خطرات بیشتر، جوایز غنی‌تری نیز به دست می‌آید و همکاری با لاشخورهای دیگر، چالش‌ها و فرصت‌های بیشتری را فراهم می‌کند.

    انتخاب سکونت در این مناطق، این فرصت را به این بازماندگان جسور می‌دهد تا شایستگی خود را آزمایش کنند و افسانه خود را بسازند.

    به هر قیمتی زنده بمانید

    پیوستن به دیگران در گروه‌های کوچک و کم‌ارتباط یا اجتماعات بزرگ‌تر و ساختاریافته‌تر، شانس بقا در برابر عناصر را افزایش می‌دهد.

    جستجوی غذا و نوشیدنی در طبیعت وحشی، نیازهای اساسی شما را برآورده می‌کند، در حالی که یورش به کلبه‌های متروکه یا شهرهای کوچک، این فرصت را می‌دهد تا غارت بهتری برای ساخت و تجارت پیدا کنید.

    همراهان حیوانی به دفع آلوده‌شدگان مهاجم کمک می‌کنند و در سفرهای طولانی شما را همراهی می‌کنند، اما شما باید به نیازهای آنها نیز مانند نیازهای خودتان رسیدگی کنید و مواد غذایی را برای حفظ سلامتی آنها و مراقبت‌های پزشکی را در صورت آسیب دیدن فراهم کنید.

    تیم CrisisX تأکید می‌کند که در طول بازی، هدف آنها استفاده از عناصر بقا برای حفظ واقع‌گرایانه بودن اوضاع، بدون اینکه شرایط حاصل طاقت‌فرسا شود، بوده است.

    ما قصد نداریم بازیکنان را دائماً در لبه پرتگاه یا تحت استرس نگه داریم. در حالی که واقع‌گرایی برای ما مهم است، ما می‌خواهیم تجربیات منفی را کاهش دهیم و تعادل هوشمندانه‌ای بین تنش و آسایش ایجاد کنیم.”

    مسلح و خطرناک

    زنده ماندن و دفع ازدحام آلوده‌شدگانی که در طبیعت وحشی پرسه می‌زنند، قطعاً تنش را افزایش می‌دهد. CrisisX از موجودات درمانده و لنگانی که مواد چسبناک پرتاب می‌کنند گرفته تا تایتان‌های غول‌پیکر و هیولا صفت، از پرتاب امواج دشمنان به سمت شما نمی‌ترسد.

    خوشبختانه، گزینه‌های دفاعی و سلاح‌های گرم بسیاری وجود دارد که می‌توانید برای مبارزه با آنها جستجو، ساخت و ارتقا دهید.

    کسانی که به دنبال حرکت بی‌صدا و هدایت قاتل درونی طبیعت وحشی خود هستند، می‌توانند کمان‌های بازگشتی و چاقوهای شکاری را انتخاب کنند تا به آنها کمک کند تا دیده نشده از قلمرو دشمن عبور کنند.

    ازدحام دشمنان شما را مجبور به اتخاذ یک رویکرد مستقیم‌تر می‌کند و اینجاست که RPG ها، توپخانه سنگین و حتی تانک‌ها وارد عمل می‌شوند و یک دفاع مخرب و مؤثر را در یک مبارزه بی‌امان تا سر حد مرگ ارائه می‌دهند!

    CrisisX و تهدیدات آن هر چقدر هم که واقعی باشند، بازیکنان همچنان از مکانیک‌های قوی دنیای بازی بهره‌مند می‌شوند.

    تونگ توضیح می‌دهد: “[CrisisX] از نظر قالب، بتل رویال یا استخراج نیست. مردن به معنای از دست دادن همه چیز نیست… ما همچنین یک سیستم حفاظت از رها شدن منابع را برای حفظ تعادل پیاده‌سازی می‌کنیم.”

    ساخت، دفاع، زنده ماندن و پیشرفت

    در CrisisX، از شروع فروتنانه یک کلبه انفرادی گرفته تا یک سکونتگاه مستقر از ساختمان‌های متصل، ابتدا زنده ماندن و سپس پیشرفت کردن را یاد خواهید گرفت.

    اگرچه شما فقط یک پایگاه یا یک خانه نمی‌سازید، بلکه یک جامعه کامل با دام‌هایی برای نگهداری، محصولاتی برای برداشت و ایستگاه‌های کاری برای نگهداری ایجاد می‌کنید.

    جمع‌آوری و پالایش مواد، امکان ایجاد مجموعه‌ای از ابزارها را فراهم می‌کند، از کوره ها و نیمکت‌های شیمیایی گرفته تا ایستگاه‌های اصلاح لباس و سلاح.

    اما آنچه شما می‌توانید بسازید، دیگران می‌توانند طمع کنند و یک جامعه تثبیت شده، در مقایسه با یک گروه کوچک از بازماندگان، هدفی بسیار آشکارتر و جذاب‌تر برای حملات است.

    آماده دفاع از آنچه ساخته‌اید باشید، با دیوارها، سنگرها و تله‌هایی که آلوده‌شدگان سرگردان و مهاجمان مهاجم را دور نگه می‌دارد.

    حتی می‌توانید یک ماشین اسپرت یا یک SUV برای رانندگی در سراسر کشور بسازید. اما خیلی پر زرق و برق نباشید، همیشه چشمانی هستند که شما را تماشا می‌کنند.”

    می‌توانید چشمان خود را به CrisisX بدوزید، زیرا با دنبال کردن و افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها در Steam، یا بررسی وب‌سایت بازی در crisisx.hero.com، برای عرضه در رایانه‌های شخصی و موبایل در سه ماهه دوم سال 2026 آماده می‌شود.

  • Geoff Keighley اجرای موسیقی Clair Obscur: Expedition 33 و فصل دوم Fallout به همراه 7 بازی برای ONL در روز سه‌شنبه را تایید کرد.

    Geoff Keighley اجرای موسیقی Clair Obscur: Expedition 33 و فصل دوم Fallout به همراه 7 بازی برای ONL در روز سه‌شنبه را تایید کرد.

    جف کیلی به‌طور رسمی هفت بازی را که قرار است در طول مراسم افتتاحیه سه‌شنبه شب به نمایش درآیند، اعلام کرده است.

    کیلی در یک پست در توییتر، بازی مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 7 (که جزئیات مهمی از آن پیش از این فاش شده بود) را در کنار سایر بازی‌های متعلق به مایکروسافت مانند The Outer Worlds 2، Ninja Gaiden 4 و World of Warcraft: Midnight قرار داد.

    سونی نیز با بازی انحصاری آینده خود برای پلی‌استیشن 5، Ghost of Yotei، در این رویداد شرکت خواهد کرد، و کپکام نیز بازی مورد انتظار Resident Evil Requiem را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، Silent Hill f از کونامی نیز در لیست بازی‌های ONL قرار دارد.

    null
    زمان زیادی تا ONL 2025 باقی نمانده است. عکس از ساشا تلن/اتحادیه عکس از طریق گتی ایمیجز.

    به علاوه، فصل دوم Fallout نیز به نوعی در این رویداد حضور خواهد داشت (نمایش تریلری جذاب می‌تواند عالی باشد) و اجرای موسیقی توسط Clair Obscur: Expedition 33 نیز در برنامه قرار دارد.

    با اینکه نام این بازی در لیست کیلی وجود ندارد، Game Science اعلام کرده است که بازی اکشن موفق خود، Black Myth: Wukong، را در ONL به نمایش خواهد گذاشت. مشخص نیست که آیا هدف از این نمایش ارائه تریلر نسخه Xbox (که در 20 اوت برای Xbox Series X و S عرضه می‌شود) است یا رونمایی از DLC، اما طرفداران امیدوارند که مورد دوم باشد.

    همچنین، از طریق توییتی از سوی توسعه‌دهنده، می‌دانیم که Lords of the Fallen 2 نیز در ONL معرفی خواهد شد.

    بدیهی است، با توجه به تأیید حضور Hollow Knight: Silksong در گیمزکام هفته آینده برای بازی، امید و انتظار زیادی وجود دارد که این بازی بالاخره تاریخ انتشار خود را در ONL اعلام کند. با این حال، کیلی هنوز به آن اشاره‌ای نکرده است.

    بازی‌های تأیید شده برای مراسم افتتاحیه گیمزکام 2025 تا به امروز:

    • Call of Duty: Black Ops 7
    • Resident Evil Requiem
    • Ghost of Yotei
    • Ninja Gaiden 4
    • The Outer Worlds 2
    • Silent Hill f
    • World of Warcraft: Midnight
    • Black Myth: Wukong
    • Lords of the Fallen 2

    پخش زنده جهانی را سه‌شنبه ساعت 20:00 به وقت اروپای مرکزی / 19:00 به وقت بریتانیا / 14:00 به وقت ET / 11:00 به وقت PT تماشا کنید. پیش‌نمایش رسمی مراسم افتتاحیه به مدت 30 دقیقه شروع می‌شود و سپس به نمایش اصلی منتقل می‌شود که تقریباً دو ساعت طول می‌کشد. بلافاصله پس از اتمام نمایش، IGN در همان محل حضور خواهد داشت تا بزرگترین رونمایی‌های این رویداد را در پوشش اختصاصی ONL خود بررسی کند. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای IGN، گیمزکام 2025: نحوه تماشا، برنامه زمانی و انتظارات از رویداد را مطالعه کنید.

    عکس از ساشا تلن/اتحادیه عکس از طریق گتی ایمیجز.

    وسلی مدیر اخبار در IGN است. او را در توییتر با نام کاربری @wyp100 پیدا کنید. می‌توانید از طریق wesley_yinpoole@ign.com یا به طور محرمانه از طریق wyp100@proton.me با وسلی تماس بگیرید.

  • کدهای منحصر به فرد گل (مرداد 1404)

    کدهای منحصر به فرد گل (مرداد 1404)

    گزارش های آن ها در این جا.

    لیست تمام کدهای تاریخ گذشته Goalbound (آگوست 2025)

    • IFOLLOWATLAS
    • IFOLLOWROST
    • IFOLLOWKONO
    • IFOLLOWSTALKA
    • IFOLLOWTEXTURE
    • IFOLLOWKRIE

    راهنمای استفاده از کدهای Goalbound

    آیا می خواهید جوایز رایگان خود را در Goalbound دریافت کنید؟ در زیر نحوه استفاده از کدها در بازی Roblox توضیح داده شده است:

    1. وارد Roblox شوید و بازی Goalbound را پیدا کنید
    2. قبل از ورود به بازی، گروهی که توسط EGO مدیریت می شود را پیدا کنید
    3. قبل از وارد کردن کدها، باید گروه را لایک کرده و عضو آن شوید
    4. بعد از انجام این مراحل، بازی Goalbound را اجرا کنید
    5. هنگامی که وارد بازی شدید، به سمت چپ تابلوی امتیازات بچرخید
    6. در پشت تاج VIP، محل وارد کردن کدها را خواهید دید
    7. وارد این قسمت شوید تا نوار مخصوص وارد کردن کدها نمایش داده شود
    8. کد را در نوار بنویسید و روی redeem کلیک کنید

    دلیل کار نکردن کد Goalbound من چیست؟

    به طور معمول دو دلیل برای کار نکردن کد وجود دارد. این دو دلیل عبارتند از:

    • کد تاریخ انقضا آن گذشته است
    • کد به درستی وارد نشده است

    اگر کدی به درستی وارد نشود یا تاریخ انقضا آن گذشته باشد، پیغام “کد نامعتبر است” نشان داده می شود. برای جلوگیری از این اتفاق، توصیه می کنیم که کد را مستقیماً از این مقاله کپی و پیست کنید. ما قبل از اضافه کردن کدها به مقالات خود، آن ها را تست می کنیم. با این حال، هنگام کپی کردن کدها، ممکن است به طور تصادفی یک فاصله اضافی وارد کنید، بنابراین همیشه بررسی کنید که هیچ فاصله اضافی وجود نداشته باشد!

    Lauren Harper معاون ویراستار راهنما است. او عاشق انواع بازی ها است، اما به ویژه به بازی های پازل، ترسناک و ماجراجویی اشاره و کلیک علاقه مند است.

     

  • نقد و بررسی OFF

    نقد و بررسی OFF

    به باور من، ترسناک‌ترین بخش‌های یک بازی، جامپ‌اسکرها یا هیولاهای ترسناکی که در پی شما هستند نیستند، بلکه یک فضای تسخیرشده یا حس مداوم ترس و اضطراب است – حس اینکه چیزی کمی غیرعادی است. سال‌هاست که از بازی کالت کلاسیک OFF محصول سال ۲۰۰۸، یک بازی RPG Maker (۲۰۰۳) از استودیوی Mortis Ghost، به خاطر به‌کارگیری سبک هنری لو-فای خود برای ایجاد یک حس قوی از وحشت و دلشوره و آشکارسازی چیزهایی که واقعاً ترسناک هستند، قدردانی کرده‌ام. این نسخه ریمستر رسمی در سال ۲۰۲۵، به عنوان یک بازی کوچک که تنها از طریق ترجمه غیررسمی هواداران در سال ۲۰۱۱ به زبان انگلیسی در دسترس بود، از اهمیت بالایی برخوردار است تا یک بازی نقش‌آفرینی تأثیرگذار به سبک رترو را حفظ کند، به خصوص با توجه به میزان وفاداری آن به نسخه اصلی. از بعضی جهات، آن‌طور که انتظار داشتم خوب از آب درنیامده است (تا حدودی به این دلیل که بازی‌های فوق‌العاده زیادی را که از آن الهام گرفته‌اند، در طول این سال‌ها تجربه کرده‌ام)، اما ترکیب جنون‌آمیز با یک داستان عمیقاً آزاردهنده در OFF، امتحان خود را پس داده است.

    OFF از آن دسته بازی‌هایی است که محدودیت‌هایش، بخشی از نقاط قوت آن به شمار می‌روند. رنگ و نبود آن برای تغییر حس و حال دنیای بازی به شیوه‌های دلهره‌آوری با پیشروی شما استفاده می‌شود. طراحی دستی و طرح‌مانند شخصیت‌ها، ظاهری آشفته به دشمنان می‌بخشد که مکمل دنیای متروک و نامتعادل آن‌هاست. و هنر پیکسلی کم‌فناوری یک ابزار قدرتمند برای ایجاد فضایی شوم است و به تخیل شما اجازه می‌دهد تا یک ترس روان‌شناختی اساسی را کشف کند. این‌ها برخی از ویژگی‌های برجسته OFF هستند و همچنان با آشکار شدن حقایق ناراحت‌کننده آن، مؤثر باقی می‌مانند.

    شما نقش The Batter را بر عهده دارید، مردی با لباس بیسبال و مسلح به یک چوب بیسبال، آماده برای ضربه زدن به توپ، و شما در یک مأموریت هستید تا دنیای پادآرمانی را از ارواح شیطانی “پاکسازی” کنید. بدون توضیح زیاد، یک گربه کابوس‌وار به نام The Judge با لحنی فیلسوفانه با شما صحبت می‌کند تا در مورد چگونگی واکنش شما به تصمیماتتان تعمق کند. به جز یک لحظه خاص، هیچ انتخابی برای انجام دادن وجود ندارد، اما این زمینه جذابی برای داستانی است که از طریق کارهایی که باید انجام دهید، آشکار می‌شود. من، به عنوان بازیکن، به طور فزاینده‌ای نسبت به مسیری که همه‌چیز در حال پیشروی بود، احساس ناخوشایندی داشتم – اما برای The Batter، این فقط یک حضور دیگر در زمین بازی است. این تضاد هنوز کاملاً مؤثر است، و OFF این تمایز را در شکستن دیوار چهارم از همان ابتدا آشکار می‌کند.

    این یک بازی نسبتاً کوتاه است که اتمام آن حدود هفت تا هشت ساعت طول می‌کشد، از جمله شکست دادن باس‌های مخفی، که چند مورد جدید نیز در بین آن‌ها وجود دارد. جهان از پنج منطقه تشکیل شده است که برخی از آن‌ها نشان‌دهنده تولید صنعتی هستند که در آن کارگران توسط چهره‌های مستبد تا سرحد مرگ خرد می‌شوند. پلاستیک مایع دریاهای آن را تشکیل می‌دهد، گوشت و فلز به طور بی‌وقفه برداشت می‌شوند، و معادن شکر بدترین بخش‌های جامعه آن را نمایان می‌کنند. چند سکانس گفتگو از طرح‌های مبهمی شبیه کتاب‌های درسی قدیمی استفاده می‌کنند، و آیتم‌هایی که در محیط بررسی می‌کنید، به دنیاسازی مرموز آن کمک می‌کنند. با این حال، بیشتر اوقات، این روش غیرمعمول صحبت کردن شخصیت‌ها با شما و پذیرش بی‌چون‌وچرای هستی خودشان است که با دیدن عواقب مأموریت شما، آزاردهنده‌تر می‌شود.

    نقد و بررسی OFF – اسکرین شات ها

    کاوش به پازل‌های ابتدایی منتهی می‌شود که اغلب مستلزم این هستند که شما به سرنخ‌های جاسازی‌شده در محیط، تغییرات اندکی غیرعادی در جهان – کدهای مخفی‌شده در متون ظاهراً بی‌معنی، اعدادی که روی دیوار نوشته شده‌اند و شما را در پازل‌های تعویض‌کردنی راهنمایی می‌کنند، یا مسیریابی مجموعه‌ای از اتاق‌ها که منطق مرسوم را به چالش می‌کشند – توجه بیشتری نشان دهید. من شخصاً این چیزها را فوق‌العاده جذاب نمی‌دانم، اما زیرمتن سورئالیستی پنهان در آن‌ها به ماهیت وهم‌آور آن می‌افزاید.

    ترکیبی از نبردهای تصادفی و NPCهایی که در جهان بازی پرسه می‌زنند، به شکل‌گیری برخوردها کمک می‌کنند، و این یکی از جنبه‌های OFF است که واقعاً از بوته آزمایش زمان سربلند بیرون نیامده است: سیستم مبارزه نوبتی ابتدایی آن. The Batter و کره‌های شناوری به نام Add-Ons، که اعضای گروه بسیار توصیف‌ناپذیری هستند که در طول داستان جمع‌آوری می‌کنید، هر کدام یک حمله اساسی و حملات ویژه دارند که نوبت‌ها بر روی یک سیستم به سبک ATB اجرا می‌شوند. در حالی که The Batter مهاجم اصلی است، Add-Ons بیشتر نقش حمایتی را ایفا می‌کنند. به غیر از اولویت‌بندی اهداف خاص و در نظر گرفتن چند وابستگی عنصری، عمق یا ظرافت استراتژیک زیادی در مبارزه وجود ندارد، که خارج از چند باس مخفی چالش‌برانگیز به یک تمرین خسته‌کننده تبدیل می‌شود. OFF واقعاً در مورد مبارزه خود نیست، بلکه بیشتر وسیله‌ای برای انجام تمام کارهای دیگر است، اما با این وجود یک نقص به حساب می‌آید.

    لازم نیست OFF را دوست داشته باشید، اما بهتر است به آن احترام بگذارید.

    OFF لزوماً داستانی پیچیده با لایه‌های زیاد برای کندن روایت نمی‌کند، و در عین حال داستانی سرراست نیست که در آن همه چیز برای شما توضیح داده شود. سعی نمی‌کند خیلی زیرک باشد، اما فضایی برای تفسیر باقی می‌گذارد که همه راه‌ها به یک… خوب، داستانی واقعاً غم‌انگیز ختم می‌شود. با وجود تمام دستاوردهای آن به عنوان یک تجربه منحصربه‌فرد ناراحت‌کننده، چیزی فراتر از آن هنوز در ذهن من باقی مانده است – این یک نوع عجیب از طنین احساسی است، به دلیل صراحت و بی‌پروا بودنش، به طور فزاینده‌ای آزاردهنده، به ویژه با آنچه در نهایت از شما می‌خواهد انجام دهید. و با هر پیچش عجیب در طول مسیر، یک دیدگاه هنری منحصربه‌فرد وجود دارد که یک تجربه به یاد ماندنی را شکل می‌دهد.

    چند مورد در این ریمستر تغییر کرده است، که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها موسیقی متن است، که تا حدودی برای کسانی که با نسخه اصلی آشنا هستند، مانند خودم، بحث‌برانگیز است. از آنجایی که امکان بازگرداندن آهنگساز اصلی وجود نداشت، این نسخه از OFF دارای آهنگ‌های جدیدی است که سعی می‌کنند صدای آزاردهنده، صنعتی و ناهماهنگ آن را بازسازی کنند. تا حد زیادی موفق می‌شود، حتی اگر دلتنگ طعم خاص کم‌فناوری نسخه اصلی باشم. در یک لحظه دایره کامل برای هر دو طرف، توبی فاکس (از شهرت Undertale و Deltarune) در چند آهنگ مشارکت داشته است و صدای خود را به روش‌های کوچکی به آن قرض داده است، که شنیدنش لذت‌بخش بود. این موسیقی متن چیزی نیست که بخواهید سر خود را با آن تکان دهید یا آن را در یک لیست پخش بیندازید تا خاطرات یک تجربه خیال‌انگیز را زنده کنید، اما بخش مهمی از هویت OFF است. این یکی از مواردی است که مکمل پارس‌های وحشتناک شخصیت‌های آن و صداهای محیطی ضعیفی است که به حس ناراحتی آن کمک می‌کند.

    من OFF را به عنوان یادگاری از انجمن‌های بازی قدیمی که در آن کشش پیدا کرد و وبلاگ‌های tumblr که fandomهای اختصاصی را مهار کردند، و به عنوان محصولی از دوران خاصی از اینترنت که با علاقه به آن نگاه می‌کنم، قدردانی می‌کنم. کشف نسخه اصلی مانند کشف یک جواهری بود که در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کردید، و سلیقه من را در ترسناک شکل داد و به شناسایی اینکه چه چیزی آن بخش از مغز من را فعال می‌کند، در کنار سایر بازی‌های موفق RPG Maker مانند Yume Nikki، کمک کرد. بدیهی است که با دیگران نیز طنین‌انداز شد و راه را برای بازی‌هایی مانند Omori هموار کرد و الهام‌بخشstated بازی تحسین‌شده تمام دوران Undertale بود. دوباره بازی کردن OFF مانند گردگیری نقشه‌های برخی از بازی‌های مورد علاقه من بود، بازدید دوباره از آن جذاب است و باید با وجود روش‌هایی که قدیمی شده است، به آن احترام گذاشت.

    با توجه به فصل‌های اخیر Deltarune و اینکه در سال ۲۰۲۵ از این سری بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام، علاقه خاصی به نیاکان آن دارم و نمی‌توانم منکر این شوم که تأثیر OFF تا به امروز همچنان قابل مشاهده است. بازی‌های مستقل که به اخلاقیات می‌پردازند، دیوار چهارم را می‌شکنند و انتظارات را زیر پا می‌گذارند، در سال‌های پس از آن رشد کرده و تکامل یافته‌اند، به این معنی که OFF در مقایسه با گذشته، به اندازه الان عمیق به نظر نمی‌رسد. اما این ماده اساسی برای صحنه RPG مستقل است و این بهانه‌ای خوب برای تجربه کردن آن پس از این همه سال صرف نظر از سابقه شماست.

  • Vought Rising Unveils Initial Glimpse of Superhero Attire in The Boys Prequel Show

    Vought Rising Unveils Initial Glimpse of Superhero Attire in The Boys Prequel Show


    همانطور که کرمیت قورباغه زمانی اظهار داشت: «زندگی پر از دیدارها و خداحافظی‌هاست. این قانون زندگی است.” به همین ترتیب، در همان روزی که The Boysآنتونی استار به طور احساسی با نقش هوملندر خداحافظی کرد، زیرا فیلمبرداری نقش تلویزیونی شرورانه اش به پایان می رسد، طرفداران پرشور سریال R-rated اریک کریپک نگاهی اجمالی به اتفاقات آینده دارند. بله، اوایل امروز، Amazon Prime Video تعدادی عکس از نگاه اول را برای Vought Rising، سریال پیش درآمدی که در دوران پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد، منتشر کرد. می توانید این تصاویر را در زیر مشاهده کنید:

    جنسن اکلس در نقش سرباز پسر

    الیزابت پوزی در نقش فرشته وظیفه

    میسون دای در نقش بامب سایت

    ویل هوخمان در نقش تورپیدو

    خداحافظ لباس های سوپراسپرت قرن بیست و یکم – سلام به مد های دوران طلایی! همانطور که پرتره های بالا به وضوح نشان می دهند، سریال پیش درآمد The Boys به تهیه کنندگی پل گرلونگ، به طور کامل در حال پذیرش تنظیمات دوره ای خود است. جنسن اکلس را داریم که در نقش سرباز پسر، با چشم بند و در اوج قدرت خود دیده می شود. الیزابت پوزی به عنوان فرشته وظیفه، زیبایی شناسی Darling of the Forces را به نمایش می گذارد. میسون دای در نقش بامب سایت، با ظاهری شبیه خلبان جنگنده جنگ جهانی دوم دیده می شود. و ویل هوخمان در لباس نیروی دریایی آبی سلطنتی در نقش تورپیدو ایفای نقش می کند. آیا کش، بازیگر نقش اصلی زن سریال که قبلاً اعلام شده بود، به طور قابل توجهی در این تصاویر بازیگران غایب است، اما مطمئن باشید که این ستاره، که نقش استورم فرانت او اولین آزمایش موفقیت آمیز ترکیب V فردریک ووگت بود، زمان زیادی را در این مجموعه آینده به خود اختصاص خواهد داد.

    همانطور که کریپک و گرلونگ در زمان سفارش اولیه سریال Vought Rising اشاره کردند، این پیش درآمد “یک معمای قتل پیچیده در مورد منشاء ووگت در دهه 1950، سوء استفاده های اولیه سرباز پسر و مانورهای شیطانی یک سوپ است که طرفداران او را به عنوان استورم فرانت می شناسند، اما در آن زمان با نام کلارا ووگت شناخته می شد.” اینکه دقیقاً چگونه همه عناصر پیش درآمد کنار هم قرار می گیرند، هنوز باید دید – و سریال هنوز هیچ جدول زمانی برای انتشار ندارد. اما تا زمانی که به سرباز پسر و دوستانش برسیم، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که طرفداران The Boys می توانند منتظرش باشند. اسپین آف کالج Gen V ماه آینده برای فصل 2 باز می گردد، فصل پنجم و پایانی سریال اصلی در حال تولید است و به سمت انتشار در سال 2026 پیش می رود، و حتی یک گلچین انیمیشنی نیز در دست ساخت است. چیزهای شیطانی – به بهترین شکل!

  • Rabbit Trap Trailer: Dev Patel and Rosy McEwen Unsettle a Fairy Circle in 1970s-Era Welsh Folk Horror

    Rabbit Trap Trailer: Dev Patel and Rosy McEwen Unsettle a Fairy Circle in 1970s-Era Welsh Folk Horror

    اگر قسمت دلهره‌آور «73 یارد» از دکتر هو در سال گذشته چیزی را ثابت کرد، این است که: نباید با دایره‌های پریان سر و کار داشت. درسی که دافنه (رزی مک‌ایون) و دارسی (دِو پاتل)، زوج موسیقی‌دان در قلب فیلم ترسناک عامیانه و آینده‌ی تله خرگوش، اولین فیلم بلند برین چینی، احتمالاً آرزو می‌کنند ای کاش قبل از عزیمت به حومه‌های ولز برای کار روی آخرین آلبوم خود فرا گرفته بودند. همانطور که به‌زودی در اولین تریلر این فیلم چینی با حال و هوای دهه‌ی 70 خواهیم دید، تیلویث تگ (tylwth teg) — یا مردم پری، برای کسانی که به زبان ولزی صحبت نمی‌کنند — از برهم زدن آرامش خود چندان خشنود نیستند و یافتن صدای مناسب برای آلبوم آوانگارد جدیدشان به زودی به کوچک‌ترین دغدغه‌ی دافنه و دارسی تبدیل خواهد شد. تریلر را در زیر تماشا کنید:

    با رگه‌هایی از استاروْ اِیکر، درون زمین، و حتی کمی استودیوی صدای بربریان، به نظر می‌رسد که فیلم چینی از همه‌ی منابع الهام مناسب بهره می‌برد و از مناظر خیره‌کننده‌ی ولز — و ورود یک غریبه‌ی مشتاق (جید کروت) — برای ارائه چیزی نو به ژانری که آشکارا ادای دینی عاشقانه به آن است، استفاده می‌کند. در اینجا خلاصه‌ای از داستان جذاب آن آمده است: «دافنه (مک‌ایون) و دارسی (پاتل)، زوج نوازنده، در جستجوی الهام جدید و یک شروع تازه، به حومه‌ی ولز نقل مکان می‌کنند تا آلبوم جدید خود را تمام کنند. دارسی در حین جمع‌آوری نمونه‌های صوتی، ناخواسته صدایی مرموز را ضبط می‌کند که قبلاً توسط گوش انسان شنیده نشده است. این کشف، انرژی خلاقانه‌ی دافنه را دوباره زنده می‌کند، اما با نفوذ پژواک‌های موسیقی او به مناظر اطراف، نیروهای باستانی و بدخواه جنگلی برهم زده می‌شوند. یک روز، یک غریبه در خانه‌ی آن‌ها ظاهر می‌شود. این زوج ابتدا از این غریبه استقبال می‌کنند، غریبه‌ای که به آن‌ها کمک می‌کند تا محیط جدید خود را درک کرده و در آن راهنمایی شوند، اما شک و تردید دارسی نسبت به وسواس او افزایش می‌یابد. با سرایت حسادت و پارانویا به این خانواده‌ی نوظهور، مرز بین واقعیت و افسانه شروع به محو شدن می‌کند.»

    این غریبه که وارد زندگی دارسی و دافنه شده است، کیست؟ تجاوز آن‌ها به قلمرو تیلویث تگ چه عواقبی برایشان در پی خواهد داشت؟ و از همه مهم‌تر، آیا این زوج ضبط آلبوم خود را به پایان می‌رسانند و صحیح و سالم از ولز خارج می‌شوند؟ دوست‌داران فیلم‌های ترسناک آمریکایی در 12 سپتامبر، همزمان با اکران تله خرگوش در سینماهای ایالات متحده، پاسخ این سوالات را خواهند یافت، در حالی که ما فقط باید منتظر بمانیم — و از دایره‌های پریان دوری کنیم — تا تاریخ انتشار این فیلم در بریتانیا مشخص شود. در این میان، برای آرام کردن اعصابمان، وسوسه می‌شویم دوباره آن قسمت از بلوئی را با موضوع دایره‌ی پری تماشا کنیم…