بلاگ

  • مرد عنکبوتی: بازیگران روز جدید ورود ترامل تیل‌من ستاره جدایی را جشن می‌گیرند

    مرد عنکبوتی: بازیگران روز جدید ورود ترامل تیل‌من ستاره جدایی را جشن می‌گیرند

    مدیر میانی دلربای لومن در آستانه دریافت یک ارتقاء در ابعاد استودیو مارول است. بله، ترامل تیلمن، پس از خوشحال کردن، میخکوب کردن، و به طور کلی مسحور کردن ما با بازی نفس‌گیرش در نقش ست میلچیک در Severance، سریال نامزد امی، آماده است تا استعداد منحصربه‌فرد خود را در تابستان آینده به MCU بیاورد. طبق گزارش Variety، این بازیگر یک نقش نامعلوم در فیلم آینده Spider-Man: Brand New Day، به کارگردانی دستین دنیل کرتون، به دست آورده است.

    اگرچه هنوز مشخص نیست که تیلمن دقیقاً قرار است چه نقشی در چهارمین فیلم اسپایدی مورد انتظار کرتون بازی کند، اما می‌دانیم که این بازیگر – که اخیراً در Mission: Impossible – The Final Reckoning در نقش کاپیتان بلدسو، فرمانده کاریزماتیک زیردریایی USS Ohio، دیده شده است – به گروه بازیگران پرستاره برای بازگشت طولانی مدت تام هالند در نقش وب هد پیوسته است. تیلمن نه تنها در کنار بازیگران محبوب و تثبیت شده MCU از جمله زندایا، جیکوب باتالون، جان برنتال و مارک روفالو در فیلم کرتون ایفای نقش خواهد کرد، بلکه به مایکل ماندو در نقش اسکورپیون و همچنین سدی سینک از Stranger Things و لیزا کلن-زایاس از The Bear خواهد پیوست که نقش‌هایشان در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

    با شروع فیلم‌برداری Brand New Day در گلاسکو در اوایل این ماه، همزمان با ادامه کار برادران روسو روی Avengers: Doomsday (نه، ما تیزر اخیر ددپول رایان رینولدز را فراموش نکرده‌ایم!)، شور و هیجان برای ماجراجویی بعدی پیتر پارکر – که ظاهراً به عنوان یک ماجرای خیابانی ارائه شده است – هر روز بیشتر می‌شود. و واقعاً می‌توان آن را حس کرد: با وجود این واقعیت که ما نمی‌دانیم این فیلم چگونه با پایان پاک کردن حافظه No Way Home کنار می‌آید، بازیگران جدید چه نقش‌هایی را بازی می‌کنند، یا شرور(های) اصلی در چهارمین فیلم اسپایدی چه کسانی ممکن است باشند، یک هیجان واقعی در مورد این تولید یک سال قبل از انتشار وجود دارد که احساسی تازه و هیجان‌انگیز دارد. خواهیم دید که آیا حس پیتر ما در مورد اولین تجربه کرتون با دیوارنورد به خوبی ثابت می‌شود یا خیر، زمانی که Spider-Man: Brand New Day در 31 جولای 2026 به سینماها می‌آید.

  • Hollow Knight: Silksong Demo at Gamescom 2025 نمایشی درخشان‌تر و ابریشمی‌تر، مشابه دموی E3 2019 است.

    Hollow Knight: Silksong Demo at Gamescom 2025 نمایشی درخشان‌تر و ابریشمی‌تر، مشابه دموی E3 2019 است.

    تب و تاب زیادی پیرامون نمایش نسخه آزمایشی بازی Hollow Knight: Silksong در نمایشگاه امسال Gamescom، چه در جایگاه Xbox و چه Nintendo، وجود داشته است. طبق گزارش‌های رسیده، نسخه آزمایشی بسیار عالی به نظر می‌رسد. منتقد ما نیز بیان کرد که این بازی “اثری هنری تعاملی است که تجربه‌اش به اندازه تماشایش لذت‌بخش است.” اما تعدادی از طرفداران پروپاقرص Silksong که آرزو داشتند جزئیات جدیدی از داستان، باس‌های جدید یا محتوای جدید در این نسخه آزمایشی آشکار شود، ممکن است اندکی مأیوس شوند، زیرا نسخه آزمایشی Gamescom همان نسخه آزمایشی E3 2019، مربوط به شش سال پیش است، البته با ظاهری صیقلی‌تر.

    این موضوع برای نخستین بار هنگام مطالعه پیش‌نمایش‌های نسخه آزمایشی امروز در مقایسه با پیش‌نمایش خودمان در سال 2019 به چشم آمد. با بررسی ویدئوی سال 2019 این مسئله مشهودتر است، اما هر دو نسخه آزمایشی مناطق یکسانی را پوشش می‌دهند – Moss Grotto در اوایل بازی و Deep Docks در مراحل پایانی. همچنین، مبارزات و باس‌های یکسانی را شامل می‌شوند. ما فرصت یافتیم تا تعدادی از ویدئوهای منتشرشده توسط سایر افراد از Gamescom را بررسی کنیم و بله، به نظر می‌رسد که نسخه به‌روزرسانی‌شده همان نسخه آزمایشی قبلی است.

    برای شفاف‌سازی، این موضوع لزوماً جنبه منفی ندارد. اگر نکته‌ای را ثابت کند، آن است که بازی طی این شش سال چه میزان پیشرفت داشته است. با مشاهده کلیپ‌های مشابه از هر دو نسخه آزمایشی، نشانه‌های بسیار آشکاری از پولیش‌کاری به چشم می‌خورد. نورپردازی و پس‌زمینه‌ها تنظیم شده‌اند و پلتفرم‌ها اندکی جابجا شده‌اند. حتی طرفداران کوچک‌ترین تغییرات در دیالوگ‌ها بین دو نسخه آزمایشی را نیز تشخیص داده‌اند. همچنین، جای تعجب نیست که هیچ یک از این دو منطقه طی شش سال گذشته تغییرات محتوایی گسترده‌ای نداشته‌اند. اگر این دو مرحله در سال 2019 در اوج آمادگی بودند، احتمالاً در آن زمان نزدیک‌ترین حالت به “تکمیل‌شده” از نظر تیم Cherry بوده‌اند و در نتیجه، نیازی نبوده که توسعه‌دهندگان سال‌ها صرف تنظیم بی‌وقفه آن‌ها کنند. گذشته از این‌ها، این نخستین بار است که شاهد اجرای بازی هم بر روی کنسول Xbox Series و هم Nintendo Switch 2 هستیم، زیرا نسخه آزمایشی E3 2019 تنها بر روی Nintendo Switch 1 قابل اجرا بود.

    تصاویر Hollow Knight: Silksong 2025

    تنها مایه دلسردی واقعی در این میان، عدم مشاهده محتوای جدید پس از چنین انتظار طولانی است – نه باس‌ها یا دشمنان جدید و نه شخصیت‌ها یا داستان‌های تازه. بنابراین، هرکسی که به امید یافتن سرنخ‌هایی در این نسخه آزمایشی جدید در مورد محتوای نهایی Silksong در زمان انتشار باشد، احتمالاً چیز زیادی فراتر از دانسته‌های فعلی ما به دست نخواهد آورد.

    با این حال، این موضوع احتمالاً دیگر ضروری نخواهد بود. تیم Cherry اعلام کرده است که فردا نوعی اطلاعیه منتشر خواهد کرد و با توجه به مجموعه‌ای از تیزرها در مورد Gamescom و ظهور مجدد نسخه آزمایشی پس از یک دوره سکون شش‌ساله، به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار قریب‌الوقوع است. دیگر نیازی به جستجو در تکه‌های فیلم برای یافتن ذره‌ای از اطلاعات جدید در مورد Silksong نخواهیم داشت. می‌توانیم سرانجام دنباله مورد انتظار Hollow Knight را خودمان تجربه کنیم.

    ربکا ولنتاین، گزارشگر ارشد IGN است. می‌توانید او را در BlueSky با آدرس @duckvalentine.bsky.social پیدا کنید. نکته‌ای برای داستان دارید؟ آن را به آدرس rvalentine@ign.com ارسال کنید.

  • Anno 117: Pax Romana – نگاهی اجمالی نهایی

    Anno 117: Pax Romana – نگاهی اجمالی نهایی

    نخستین تجربه عملی من با Anno 117: Pax Romana مرا نسبت به آخرین محصول استودیو یوبی‌سافت ماینز در زمینه شهرسازی مشتاق کرد. در این بازی، بازیکنان مسئولیت بنیان‌گذاری یک شهر پررونق در قلمرو روم را بر عهده دارند. اما واقعاً نمی‌توانم اظهار کنم که شیفته آن شدم. استودیو با تمرکز بر انقلاب صنعتی در سال 2018 در Anno 1800، گام‌های بلندی در طراحی بازی خود برداشت و 117 در پی موفقیت 1800، از ایجاد تغییرات اساسی در هراس بود.

    در حالی که Pax Romana ایده‌های جذابی را به نمایش گذاشت، مانند فعال‌سازی ساختمان‌های تولیدی برای اثرگذاری بر روحیه و آسایش سازه‌های مجاور، که شما را وا می‌دارد تا با دقت بیشتری در مورد طرح‌بندی شهر خود بیندیشید، اما در غیر این صورت، تا حدی امن و نسبتاً آشنا به نظر می‌رسید. این لزوماً یک ایراد بزرگ نیست – بنا کردن شهرهای رومی با سیستم‌های اصلی 1800 به اندازه کافی فریبنده بود و من با اشتیاق آن بازی را انجام می‌دادم. اما با این وجود، این سوال برایم باقی ماند که آیا ورود عمیق‌تر به گذشته، یوبی‌سافت ماینز را از پیشبرد شهرسازی باز می‌دارد یا خیر.

    Anno 117: Pax Romana – تصاویر فوریه می 2025

    در هر صورت، من فقط نیمی از بازی را مشاهده کرده بودم. آن جلسه پیش‌نمایش ابتدایی بر ساختن شهری در ایالت لاتیوم متمرکز بود، یکی از دو ایالتی که می‌توانید در نمایش مبهم و از نظر تاریخی نامشخص رم در Anno 117 رهبری کنید. لاتیوم با تپه‌های پر از سبزه، مزارع اسطوخودوس و پشت‌بام‌های سفالی، تمام چیزهایی را که از یک بازی شهرسازی در قلمرو روم انتظار دارید ارائه می‌دهد، و شاید به همین علت، چندان شگفت‌انگیز به نظر نمی‌رسد.

    نکته جالب این است که شما می‌توانید بازی را در هر یک از این دو استان شروع کنید و قبل از گسترش به استان دیگر در آنجا مستقر شوید.

    در مقایسه، جلسه اخیر بازی من به بازیکنان اجازه داد یکی از لاتیوم و آلبیون را برگزینند. استان دوم Anno 117 تفاوت چشمگیری با بهشت مدیترانه‌ای لاتیوم دارد و در اینجا Anno 117 این بخت را دارد که از سایر بازی‌هایی که میراث روم را به تصویر می‌کشند، متمایز شود.

    نکته قابل توجه این است که می‌توانید بازی را در هر کدام از این دو ایالت آغاز کنید و پیش از توسعه به ایالت دیگر در آنجا اسکان گزینید. این یک دگرگونی بزرگ نسبت به Anno 1800 است، جایی که شما همیشه در دنیای کهن با حال و هوای اروپایی شروع می‌کردید و سپس مستعمراتی را در دنیای نوین گرمسیری بنیان می‌نهادید و کالاهای کمیاب و دور از دسترس مانند کاکائو و موز را برای بهره‌مندی اشراف‌زادگان صنعتی شده خود در خانه صادر می‌کردید.

    اینکه این گزینش شروع چگونه بر ساختار تجارت بین دو ایالت Anno 117 اثر می‌گذارد، کاملاً روشن نیست. با این وجود، چیزی که نمایان است این است که برپاکردن یک شهر در آلبیون تفاوتی اساسی با ساختن یک شهر در لاتیوم دارد.

    در آغاز، آلبیون از نظر چهره و زمین با لاتیوم مسافت زیادی دارد. جایی که منظره ناهموار لاتیوم به نحوی مشخص سبز و جذاب است، آلبیون خشن، عجیب و نمناک است. منظره آن آکنده از بوته‌های قهوه‌ای مایل به خاکستری، جنگل‌های همیشه سبز تیره و باتلاق‌های نورانی است که دائماً در معرض باد و باران قرار دارند. از نگاه یک سرباز رومی، غریب به نظر می‌رسد، آخرین مکانی که هر سنتوریونی که از ایتالیا خارج شده است، تمایل دارد در آنجا به پایان برسد (به‌علاوه، به عنوان فردی که در اسکاتلند زندگی می‌کند و در هر دمایی بالاتر از 18 درجه سانتیگراد آغاز به ذوب شدن می‌کند، حس دلپذیری مشابه خانه دارد.)

    ایجاد یک سکونتگاه کمابیش بین دو ایالت یکسان باقی می‌ماند. ماده ساختمانی اساسی شما کماکان چوب است، که با کارگذاشتن اردوگاه‌های چوب‌بری در جنگل‌ها و سپس انتقال آن الوارها به چوب‌برهای مجاور برای دگرگون شدن به مصالح ساختمانی فراهم می‌شود. جاده‌ها هنوز به عنوان مسیرهای خاکی ساده آغاز می‌شوند و همه ساختمان‌های تولیدی برای جابجایی کارآمد کالاها در اطراف سکونتگاه شما به یک انبار مجاور نیاز دارند.

    به همین منوال، اصول اقتصادی نیز یکسان هستند. درآمد پایه توسط خانه‌ها تولید می‌شود، اما فقط هنگامی که نیازها و خواسته‌های طبقه شهروندی که در آن مسکن زندگی می‌کند را برآورده کنید. پس از تأمین تمام آن نیازها، می‌توانید ساختمان را ارتقا دهید تا طبقه بالاتری از شهروندان را در خود جای دهد. این امر درآمد بیشتری ایجاد می‌کند، اما دربرگیرنده تأمین نیازهای پیچیده‌تری است که به زنجیره‌های تولیدی بسیار پیچیده‌تری نیازمند هستند.

    در یک ضمیمه جدید به Anno 117، همچنین می‌توانید درآمد یک خانه (و سایر آمارها مانند “شادی” و “سلامت”) را با قرار دادن ساختمان‌های تولیدی خاص در مناطق مسکونی خود افزایش دهید. برای نمونه، ساختن یک ریسنده تونیک در میان خانه‌های شما، برای هر خانه داخل شعاع ریسنده، 1+ درآمد مهیا می‌کند. سایر ساختمان‌ها، مانند کوره‌های زغال چوب، می‌توانند تأثیر منفی بر این آمارها داشته باشند، بنابراین شما تمایل دارید آنها را از سکونتگاه اصلی خود دور نگه دارید. هدف این است که استراتژی بیشتری را در هم آمیخته و به برنامه‌ریزی دقیق‌تر شهر پاداش دهید، و از تجربه من با هر دو سوی بازی، این کارساز است.

    با این وجود، در حالی که سیستم‌های اساسی یکسان هستند، زنجیره‌های تولید واقعی به طرز قابل توجهی با زنجیره‌های لاتیوم متمایز هستند. پایین‌ترین طبقه شهروند شما، که در آلبیون “گردن‌آب” نامیده می‌شوند، از رژیم غذایی صدف و مارماهی که از آب‌های فراوان اطراف شما بیرون کشیده می‌شود، تغذیه می‌کنند. ماده ساختمانی ردیف دوم شما آجر رومی نیست، بلکه خشت و نی است که با آمیختن گل و لای با نی‌های دم گربه‌ای خشک شده ایجاد می‌شود.

    بسیاری از این منابع از محیطی گردآوری می‌شوند که شما به هیچ وجه در لاتیوم نمی‌بینید – باتلاق‌ها. باتلاق‌های آن بسیار بیشتر از یک افکت موضوعی در آلبیون، بخش مهمی از تمدن سلتیک هستند. بسیاری از ساختمان‌های سلتیک را می‌توان در خود باتلاق برپا کرد و برخی از آنها – مانند مزارع نی و آغل گاو – تنها می‌توانند در داخل مرداب‌ها ساخته شوند، که بر روی تیرک‌های چوبی که در گل و لای فرو رفته‌اند برپا شده و با شبکه‌های جیرجیرک‌کننده پیاده‌روهای چوبی به هم متصل می‌شوند.

    بسیاری از ساختمان‌های سلتیک را می‌توان در خود باتلاق ساخت و برخی از آنها – مانند مزارع نی و آغل گاو – فقط می‌توانند در داخل مرداب‌ها ساخته شوند، که بر روی تیرک‌های چوبی که در گل و لای فرو رفته‌اند برپا شده و با شبکه‌های جیرجیرک‌کننده پیاده‌روهای چوبی به هم متصل می‌شوند.

    در حالی که این ساختمان‌ها طعم متمایزی به آلبیون می‌بخشند، جالب اینجاست که همین پیاده‌روهای چوبی هستند که از جنبه مکانیکی بیشترین تفاوت را ایجاد می‌کنند. اینها به همان شیوه جاده‌ها ساخته می‌شوند. با کشیدن آنها روی منظره با ماوس خود. با این وجود، جایی که جاده‌ها به سادگی هزینه ساخت سکه را دارند، پیاده‌روهای چوبی به چوب احتیاج دارند. از آنجا که هر سازه اصلی در ابتدا به چوب نیاز دارد، این بدان معناست که شما تقاضای اولیه بسیار بالاتری برای مصالح ساختمانی آلبیون نسبت به لاتیوم دارید، که راه‌اندازی و به جریان انداختن سکونتگاه شما را اندکی چالش‌برانگیزتر می‌کند.

    در کنار این فشار منابع بیشتر، پیاده‌روهای چوبی چندین عارضه دیگر را پدید می‌آورند. سازه‌های تالابی مانند ساختمان‌های معمولی، به دسترسی به انبار نیازمند هستند که هزینه چوب شما را افزایش می‌دهد. افزون بر این، بسیاری از ساختمان‌های تولیدی خاص تالاب به فضای اضافی زیادی برای محصولات نی و پادی‌های گاو احتیاج دارند که می‌توانند به آسانی به یکدیگر تجاوز کرده و بازدهی را کاهش دهند. در نتیجه، چیدن پیاده‌روهای چوبی به این منظور که فضا را به حداکثر رساند بدون نابود کردن منبع چوب شما، یک معمای فضایی غیرمنتظره چالش‌برانگیز را خلق می‌کند.

    آنچه در نتیجه، حتی در این مرحله ابتدایی، یک سکونتگاه بسیار متمایز است، یک دهکده نیمه آبی که یک پایش در دوران پیش از تاریخ خیس شده است. با این وجود، جایی که آلبیون واقعاً شروع به مجذوب کردن می‌کند، زمانی است که شروع به ارتقاء این ساختمان‌های اساسی برای اسکان طبقه بالاتری از شهروندان می‌کنید. پس از ارتقاء نخستین خانه خود، نقشه Anno آلبیون به شما گزینشی را عرضه می‌دهد: آیا تمایل دارید سازه شما “رومانو-سلت‌ها” را در خود جای دهد (یعنی سلتی‌های بومی که به سبک زندگی رومی تغییر رویه داده‌اند)، یا می‌خواهید فرهنگ و معماری سرزمین خود را پاس بدارید؟

    اولویت‌بندی هر یک از اینها منجر به نیازها و خواسته‌های متفاوت و در نتیجه زنجیره‌های تولید متفاوت می‌شود. سلت‌های رده بالاتر می‌خواهند پنیر میل کنند و خود را با دستبندهای فانتزی بیارایند، در حالی که رومانو-سلت‌ها می‌خواهند غذای امپراتوری بیشتری میل کنند و ظاهر خود را با استفاده از آینه‌های دستی حفظ کنند. علاوه بر این، این دو فرهنگ از ویژگی‌های مختلف پاداش‌های بهتری دریافت می‌کنند. رومانو-سلت‌ها سیستم آموزش رسمی‌تری دارند و بنابراین در کسب دانش علمی چیره دست‌تر هستند، در حالی که مردم سلتیک که به روش‌های کهن پایبند هستند، مزایای بیشتری از ایمان دریافت می‌کنند.

    Anno 117: Pax Romana

    گزینش شما همچنین در نظر دارد بر چهره و طرح شهر شما اثر بگذارد. برگزیدن فرهنگ رومی، بازیکنان را تحریک می‌کند تا یک کلان‌شهر عظیم بسازند، که حمایت از آن شاید مستلزم تخلیه باتلاق‌ها برای خلق فضای ساختمانی و زمین کشاورزی بیشتر باشد، و برای سیراب نگه‌داشتن شهر خود به جای آب‌انبارهای طبیعی به آبراه‌ها تکیه کنید. از طرف دیگر، پايبندی به سنت‌های سلتیک، شما را به تداوم ساخت و ساز در طبیعت و جوار آن می‌بيند، با بهره‌گیری از تالاب‌ها و جنگل‌ها بدون ایجاد دگرگونی در مقیاس بزرگ در چشم‌انداز.

    به نظر می‌رسد شما برای زمان طولانی بازی خود مجبور نخواهید بود در یکی از این مسیرهای فرهنگی قرار بگیرید. مسیرهای ارتقاء با رسیدن به ردیف بعدی مجدداً گشوده می‌شوند. اگر پس از آن تصمیم گرفتید که مایل هستید از سلتیک به رومانو-سلتیک یا برعکس تغییر جهت دهید، باید بتوانید این کار را انجام دهید.

    نمی‌توانم اظهار کنم که این تصمیمات چگونه در عمل کار می‌کنند و تأثیر تغییر مکرر بین یکی یا دیگری بر سکونتگاه شما چیست. این جلسه بازی بسیار کوتاه‌تر از زمان من با لاتیوم بود، فقط به اندازه‌ای طولانی بود که یک سکونتگاه اساسی ایجاد کنم و یک نمای کلی سریع از ردیف دوم تمدنی سلتیک به دست آورم. در حالی که به نظر می‌رسد مقداری همپوشانی بین تمام گونه‌های فرهنگی Anno وجود دارد، نمی‌توانم اظهار کنم که منابع و ساختارهای سلتیک و رومانو-سلتیک چقدر متمایز هستند، و نه تفاوت بین سبک زندگی ترکیبی رومانو-سلتیک و فرهنگ خالص رومی مشتق شده از لاتیوم چیست.

    با این حال، یک تکامل واضح در اینجا در مقایسه با بازی‌های Anno قبلی وجود دارد. Anno 1800 و Anno 2205 آینده‌نگر، با مستعمرات شما به عنوان دغدغه‌های ثانویه رفتار کردند – سکونتگاه‌هایی که هدف آنها حمایت از کلان‌شهر اصلی شما بود. در Anno 117، ساختن سکونتگاه‌ها در لاتیوم و آلبیون به طور یکسانی درگیر کننده خواهد بود. در واقع، با توجه به فرصت‌های تعیین فرهنگ آن در چندین مرحله تکاملی، آلبیون حتی ممکن است لایه‌های بیشتری نسبت به رومی‌نشین انحصاری داشته باشد که از نظر تئوری، به عنوان مرکز امپراتوری فعالیت می‌کند. می‌توانید مرا مجذوب کنید.

  • Triangle Strategy به شکلی غیرمنتظره برای PS5 و Xbox عرضه شد و یک پیشنهاد تخفیف موقت دارد.

    Triangle Strategy به شکلی غیرمنتظره برای PS5 و Xbox عرضه شد و یک پیشنهاد تخفیف موقت دارد.

    امروز، Square Enix به شکلی ناگهانی بازی Triangle Strategy را برای PlayStation 5 و Xbox Series X | S عرضه کرد.

    این انتشار غیرمنتظره، بالاخره این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی را پس از عرضه اولیه در Nintendo Switch در اوایل سال ۲۰۲۲، به پلتفرم‌های دیگر می‌آورد. جالب‌تر اینکه، این اطلاعیه همزمان با انتشار تریلر جدیدی برای نسخه‌های PS5 و Xbox بازی Triangle Strategy است؛ همچنین، بازیکنان PC هم اکنون می‌توانند نسخه‌ای از آن را از Microsoft Store تهیه کنند.

    بازیکنان PlayStation و Xbox سال‌ها منتظر دیدن Triangle Strategy بر روی پلتفرم‌های مورد علاقه خود بوده‌اند، از این رو Square Enix این رویداد را با یک پیشنهاد محدود جشن می‌گیرد. افرادی که بازی را در یکی از این دو پلتفرم تا قبل از ۴ سپتامبر ۲۰۲۵ خریداری کنند، می‌توانند از تخفیف ۳۰٪ در زمان عرضه بهره‌مند شوند.

    با این تخفیف، قیمت به ۴۱.۹۹ دلار کاهش می‌یابد، که تقریباً ۱۸ دلار از قیمت استاندارد ۵۹.۹۹ دلاری آن کمتر است. این پیشنهادی است که خریداران اولیه را ترغیب می‌کند تا Triangle Strategy را در دو هفته آینده تهیه کنند، هرچند بازیکنان PlayStation باید بدانند که این پیشنهاد فقط برای مشترکین PlayStation Plus قابل دسترسی است.

    توضیحات PlayStation Store درباره بازی Triangle Strategy می‌گوید: “یک بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی کاملاً جدید از سازندگان سری بازی‌های Bravely و Octopath Traveler. داستان دراماتیک نورزلیا، سرزمین جنگ‌زده را از زوایای مختلف در HD-2D چشمگیر، با یک سیستم نبرد پیچیده نوبتی تجربه کنید.”

    عرضه Triangle Strategy برای PS5 و Xbox Series X | S – تصاویر

    Triangle Strategy در ۴ مارس ۲۰۲۲ به عنوان یکی دیگر از дополнения به لیست بازی‌های ویدیویی HD-2D Square Enix منتشر شد. ما در بررسی اصلی خود با امتیاز ۸ از ۱۰ آن را “عالی” خواندیم. با اینکه تحت تاثیر شخصیت‌های آن قرار نگرفتیم، احساس کردیم که “داستان انسانی ریشه‌دار” آن به لطف “مبارزات ساده اما خوش‌ساخت و به اندازه کافی چالش‌برانگیز” از پشتیبانی قوی برخوردار است.

    Triangle Strategy در فهرست ۱۰ بازی برتر RPG تاکتیکی تاریخ ما، رتبه ۱۰ را به خود اختصاص داد. همچنین، توانست در لیست بهترین بازی‌های RPG سال ۲۰۲۲ ما نیز قرار گیرد.

    مایکل کرایپ نویسنده آزاد با IGN است. او بیشتر به خاطر فعالیتش در سایت‌هایی مانند The Pitch، The Escapist و OnlySP شناخته شده است. حتماً او را در Bluesky (@mikecripe.bsky.social) و Twitter (@MikeCripe) دنبال کنید.

  • تاریخ رونمایی از High on Life 2 برای بهمن ماه 1404 لو رفت

    تاریخ رونمایی از High on Life 2 برای بهمن ماه 1404 لو رفت

    Squanch Games اعلام کرده است که High on Life 2، دنباله کمدی شوتر اول شخص، در 13 فوریه 2026 عرضه خواهد شد.

    بروزرسانی های مربوط به دنباله علمی تخیلی در یک پست Xbox Wire فاش شد که شامل اطلاعات جدید در مورد بازیگران، گیم پلی و موارد دیگر است. High on Life 2 تاریخ انتشار اوایل سال 2026 را دارد که قبلاً اعلام شده بود که قبل از پایان زمستان برای PC، PlayStation 5، و Xbox Series X | S و Game Pass عرضه می شود.

    این خبر کوچک با اضافه شدن رسمی رالف اینسون، بازیگر Final Fantasy 16 و The Fantastic Four: First Steps، به بازیگران همراه است. بازیکنانی که High on Life 2 را در فوریه انتخاب کنند، صدای او را به عنوان Sheath، یک شخصیت جدید و رئیس که بازیکنان به زودی با او روبرو می شوند، خواهند شنید. او به بازیگران قبلی، از جمله بتسی سودارو در نقش Sweezy و جی.بی. اسموو در نقش گاس، ملحق می شود. ریچارد کیند، ستاره Inside Out و A Bug’s Life نیز به عنوان سناتور ماپی دوو بخشی از بازیگران است.

    High on Life 2 در ژوئن 2025 در Xbox Games Showcase به عنوان دنباله ای برای بازی ویدیویی موفق Squanch در سال 2022 معرفی شد. نسخه اصلی با گروهی از اسلحه های سخنگو و خنده های فراوان خود پس از انتشار، بازیکنان را به خود جلب کرد و جای خود را به عنوان یکی از بزرگترین عرضه های Game Pass در تاریخ تثبیت کرد. آنقدر محبوب بود که سرانجام در سال 2024 کار بر روی یک نمایش High on Life اعلام شد.

    یکی از چهره های کلیدی High on Life، جاستین رویلند، یکی از سازندگان Rick and Morty و مدیرعامل وقت Squanch بود. او در ژانویه 2023، یک ماه پس از عرضه High on Life، پس از اینکه مشخص شد به اتهام خشونت خانگی و حبس غیرقانونی متهم شده است، از این شرکت کناره گیری کرد. سپس در مارس همان سال، این اتهامات برداشته شدند.

    High on Life 2 در حال حاضر برای عرضه در اوایل سال آینده برای PC، PS5 و Xbox برنامه ریزی شده است. در همین حال، می توانید پس از بازگشت به سرویس در ماه گذشته، نسخه اصلی را از Xbox Game Pass دانلود کنید. همچنین می توانید نقد و بررسی 8/10 ما از بازی اصلی و نقد و بررسی 6/10 ما از DLC آن، High on Knife را بخوانید.

    نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گفته بود که این تاریخ نشان دهنده تاخیر است. در بالا اصلاح شده است.

  • High on Life 2: Launch Pushed Back, Now Expected in February 2026

    High on Life 2: Launch Pushed Back, Now Expected in February 2026

    استودیوی بازی‌سازی Squanch Games تاریخ انتشار High on Life 2 را اعلام کرد. بر این اساس، دنباله کمدی شوتر اول شخص در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۶ (۲۵ بهمن ۱۴۰۴) منتشر خواهد شد.

    برنامه‌های به‌روزرسانی‌شده این دنباله علمی-تخیلی، در پست Xbox Wire اعلام شد که شامل اطلاعات جدیدی در مورد بازیگران، گیم‌پلی و غیره است. انتشار در اوایل سال ۲۰۲۶ تاخیر اندکی برای High on Life 2 به شمار می‌رود؛ پیش‌تر اعلام شده بود که این بازی پیش از پایان زمستان ۲۰۲۵ برای PC، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X | S و گیم‌پس (Game Pass) منتشر می‌شود.

    این تغییر جزئی همزمان با اعلام پیوستن رسمی رالف اینسون (Ralph Ineson)، بازیگر Final Fantasy 16 و The Fantastic Four: First Steps به فهرست بازیگران است. بازیکنانی که در ماه فوریه High on Life 2 را تهیه کنند، صدای او را در نقش Sheath، یک شخصیت جدید و باس که به زودی با آن روبرو خواهند شد، خواهند شنید. از بازیگران قبلی که در این نسخه هم حضور دارند می‌توان به بتسی سودارو (Betsy Sodaro) در نقش Sweezy و جی.بی. اسموو (J.B. Smoove) در نقش گاس اشاره کرد. ریچارد کیند (Richard Kind)، ستاره‌ی Inside Out و A Bug’s Life نیز در نقش سناتور ماپی دو (Senator Muppy Doo) در جمع بازیگران حضور دارد.

    High on Life 2 در رویداد Xbox Games Showcase در ژوئن ۲۰۲۵ به عنوان دنباله‌ای برای بازی ویدیویی محبوب سال ۲۰۲۲ استودیوی Squanch معرفی شد. نسخه اصلی با مجموعه‌ای از اسلحه‌های سخنگو و شوخی‌های فراوان، پس از انتشار دل بسیاری از بازیکنان را به دست آورد و جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین لانچ‌های گیم‌پس تثبیت کرد. این بازی آنقدر محبوب بود که در نهایت در سال ۲۰۲۴، کار بر روی یک برنامه تلویزیونی High on Life نیز اعلام شد.

    جاستین رویلند (Justin Roiland)، یکی از خالقان ریک اند مورتی (Rick and Morty) و مدیرعامل وقت اسکوآنچ، یکی از اعضای اصلی گروه بازیگران High on Life بود. او در ژانویه ۲۰۲۳، یک ماه پس از عرضه High on Life، پس از اینکه متهم به ضرب و جرح خانگی و حبس غیرقانونی شد، از این شرکت استعفا داد. این اتهامات در ماه مارس همان سال پس گرفته شدند.

    در حال حاضر، High on Life 2 قرار است اوایل سال آینده برای پلتفرم‌های PC، PS5 و Xbox منتشر شود. در همین حال، می‌توانید پس از بازگشت نسخه اصلی به این سرویس در ماه گذشته، آن را از Xbox Game Pass دانلود کنید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی ۸/۱۰ ما از بازی اصلی و نقد و بررسی ۶/۱۰ ما از بسته الحاقی آن، High on Knife را مطالعه کنید.

    مایکل کرایپ (Michael Cripe) نویسنده‌ی آزاد در IGN است. او بیشتر به خاطر فعالیتش در سایت‌هایی مانند The Pitch، The Escapist و OnlySP شناخته می‌شود. او را در Bluesky (@mikecripe.bsky.social) و توییتر (@MikeCripe) دنبال کنید.

  • از بالا به پایین‌ترین سطح

    از بالا به پایین‌ترین سطح

    در حالی که سلطان موسیقی، دیوید کینگ (با بازی دنزل واشنگتن)، در حال نهایی کردن معامله‌ای برای جاودانه کردن میراث هنری خویش است، ناگهان تقاضای باج برای آزادی پسرش، تمام برنامه‌هایش را نقش بر آب می‌کند.

    تازه‌ترین اثر اسپایک لی، قبل از هر چیز، ضیافتی باشکوه است. او در نخستین فیلمی که پس از یک دهه در زادگاهش می‌سازد، به نیویورک و یار دیرینه‌اش، دنزل واشنگتن، ادای احترام می‌کند. او همچنین ارادت همیشگی‌اش به آکیرا کوروساوا را با بازسازی آزادانه‌ی فیلم نوآر «بهشت و دوزخ» محصول ۱۹۶۳ این کارگردان ژاپنی، به نمایش می‌گذارد. لی حتی با رنگ‌های آبی و نارنجی تیم محبوبش، نیویورک نیکس، به قهرمان داستانش رنگ و بویی ویژه می‌بخشد. با وجود تمام مخاطرات و لحظات دلهره‌آور این تریلر جنایی پرکشش، به نظر می‌رسد که فیلمساز از تک تک لحظات کارش لذت می‌برد.

    Highest 2 Lowest

    البته، این موضوع در ابتدا چندان واضح نیست. ما با دیوید کینگِ واشنگتن در پنت‌هاوس مجللش در بروکلین ملاقات می‌کنیم، جایی که او به همراه همسرش پم (با بازی ایلفنش هادرا) و پسر جدیش تری (با بازی آبری جوزف) در حال برنامه‌ریزی برای بزرگ‌ترین قرارداد دوران حرفه‌ای خود است. کینگ تحت فشار است و با سرعت صحبت می‌کند، گویی در حال پذیرش یک ریسک بزرگ دیگر در حرفه‌ای پر از مخاطره است. اما تنها چند ساعت بعد، یک آدم‌ربایی تمام برنامه‌های او را متوقف می‌کند، و کارآگاهان خانه‌اش را احاطه کرده و توصیه می‌کنند که باجی بپردازد که تمام دستاوردهایش را تهدید می‌کند. این آغاز، پرده‌ای به شدت پرتنش را رقم می‌زند، با کینگ و خانواده‌اش که با یک دوراهی هولناک روبرو هستند و این حس که هیچ‌چیز قرار نیست به خوبی پیش برود. این حس با اخم‌های فزاینده‌ی واشنگتن، که معمولاً خونسرد است، تشدید می‌شود. اما لی سورپرایزهایی برای رو کردن دارد.

    همانطور که معما آشکار می‌شود، او لحن فیلم را بین نوآر، اکشن، درام انتقامی و حتی چیزی شبیه به یک موزیکال تغییر می‌دهد. باید گفت که این موضوع از همان ابتدای فیلم مشخص می‌شود: لی فیلم را با یک اجرای باشکوه از آهنگ «اوه، چه روز قشنگی» بر فراز نیویورکِ تصویربرداری شده توسط متیو لیباتیک، که غرق در گرما و امید است، آغاز می‌کند. هاوارد دروسین، آهنگساز همیشگی او، یک موسیقی متن غنی و گاهی تقریباً اغراق‌آمیز خلق می‌کند، که بیشتر به یک وسترن حماسی دهه ۱۹۵۰ یا یک بلاک‌باستر برادوی شباهت دارد تا یک درام هیپ‌هاپ. این‌ها همه قبل از رسیدن به صحنه‌های اجرای واضح، رقص‌های گسترده در فضای باز یا رویارویی‌هایی است که تقریباً به یک نبرد رپ پهلو می‌زنند.

    اما این فقط ظاهر قضیه نیست؛ جوهره اصلی نیز در این فیلم وجود دارد. لی مشتاق است تا ببیند یک میراث چگونه شکل می‌گیرد، و چه چیزی باعث می‌شود که تلاش برای رسیدن به آن ارزشش را داشته باشد. تأملاتی در مورد پول خوب در مقابل پول بد، در مورد شکاف بین شهرت و احترام به خود و بین هنر و تجارت، و اینکه چگونه رسانه‌های اجتماعی ممکن است این محاسبات را تغییر دهند، وجود دارد. کینگِ واشنگتن تمام این لایه‌ها را در اجرایی به نمایش می‌گذارد که تعهد خشمگینانه و حس شوخ‌طبعی را مانند موسیقی جاز در هم می‌آمیزد. شاید نتیجه نهایی بتواند چند دقیقه‌ای را برای یک زمان‌بندی فشرده‌تر و تمرکز بیشتر از دست بدهد، اما این یک خرده‌گیری جزئی است. برداشت نهایی و غالب از فیلم «بالاترین تا پایین‌ترین» (Highest to Lowest)، از شادی محض لی در کارش و تمام امکانات باشکوهی است که او فراهم می‌کند، ناشی می‌شود.

    وقار خدشه‌ناپذیر دنزل واشنگتن، نقطه‌ی اتکایی است برای بداهه‌پردازی خیره‌کننده و پرشور در یک درام جنایی که به نوعی، با وجود تمام سختی‌هایش، به طرز غریبی نشاط‌بخش است.

  • Infinity Nikki در ماه سپتامبر با Stardew Valley همکاری خواهد کرد، اما این خبر برای همه خوشایند نیست.

    Infinity Nikki در ماه سپتامبر با Stardew Valley همکاری خواهد کرد، اما این خبر برای همه خوشایند نیست.

    بازی Infinity Nikki قصد دارد از ابتدای سپتامبر یک همکاری ویژه با Stardew Valley را آغاز کند. با وجود اینکه هنوز به طور قطع نمی دانیم این همکاری چه مواردی را شامل می شود، اعلام این خبر واکنش های متفاوتی را در بین طرفداران بازی برانگیخته است. اما این موضوع ارتباطی با Stardew Valley ندارد، بلکه نتیجه پنج ماه افزایش نارضایتی طرفداران از شرکت سازنده Infinity Nikki، یعنی Infold است.

    این خبر از طریق ویدیویی در حساب رسمی توییتر/X بازی Infinity Nikki اعلام شد که در آن Junimo های Stardew Valley وارد دنیای Infinity Nikki می شوند. در این پست آمده است: “شگفتی های دلپذیر در انتظار شما هستند و حس ماجراجویی در فضا پراکنده است.” و “خود را برای برداشت شگفتی ها آماده کنید.” در حالی که این احتمالاً به معنای لباس های جدید برای Nikki است، اما هیچ نشانه دقیقی از محتوای این همکاری وجود ندارد. همچنین مشخص نیست که آیا محتوایی از Infinity Nikki در بازی Stardew Valley وجود خواهد داشت یا خیر، به ویژه با توجه به اینکه تعداد همکاری های متقابل Stardew در طول سال ها محدود بوده است.

    در حالی که به نظر می رسد این خبر باید مثبت باشد، بررسی نظرات طرفداران نشان می دهد که اینطور نیست. دلیل نارضایتی بازیکنان، خود همکاری نیست، بلکه زمان بندی و نحوه ارائه آن پس از تنش های مداوم بین جامعه Infinity Nikki و شرکت سازنده، Infold، است.

    مدتی است که طرفداران خشمگین هستند، به خصوص از زمانی که به روزرسانی 1.5 در ماه آوریل گذشته، تغییرات بحث برانگیزی را به بازی اضافه کرد. این تغییرات چند جنبه داشتند – برخی به نظر می رسید که داستان Infinity Nikki را تغییر می دهند، در حالی که برخی دیگر با افزایش سرمایه گذاری های مالی و زمانی لازم برای جمع آوری لباس های کامل، باعث ناامیدی بازیکنان شدند. در واکنش به این موضوع، طرفداران یک کمپین تحریم را آغاز کردند که در نهایت مجبور شدند نام آن را به “دختر تحریم” تغییر دهند، زیرا به نظر می رسید که کانال های رسمی Infinity Nikki به طور کامل از استفاده از کلمه “تحریم” خودداری می کنند. اگرچه Infold عذرخواهی کرد و برخی از مشکلات را برطرف کرد، اما بسیاری از مسائل همچنان حل نشده باقی ماندند و استودیو از پاسخ دادن به سوالات بیشتر خبرنگاران خودداری کرد.

    اما اخیراً، یک جنجال جدید به وجود آمده است. Infold به طور معمول لباس ها یا به روزرسانی های جدید را تا قبل از زمان انتشار آنها فاش نمی کند، که این موضوع باعث شده است که افشاگران لباس ها را از قبل به اشتراک بگذارند تا طرفداران بتوانند تصمیمات بهتری در مورد اینکه آیا پول خود را صرف لباس های خاص کنند یا منتظر به روزرسانی بعدی بمانند، بگیرند.

    با این حال، در اوایل این هفته، Infold تصمیم گرفت که این وضعیت دیگر قابل تحمل نیست و یک بیانیه طولانی در کانال های اجتماعی خود منتشر کرد و افشاگران را محکوم کرد، همراه با تصویری که روی آن نوشته شده بود: “افشاگری ها، [sic] برای همه خلق سم هستند!!”

    این پیام به طور کامل:

    منبع تصویر: https://www.reddit.com/r/InfinityNikki/comments/1mu0c6z/until_the_day_i_die_ill_never_rat_on_a_leaker/

    که ما را به Stardew Valley بازمی گرداند. در واقع، هیچ کس از Stardew Valley ناراحت نیست – در واقع، گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه چه لباس هایی ممکن است با این همکاری مرتبط باشند، وجود دارد. چیزی که باعث ناراحتی بازیکنان شده، زمان بندی این همکاری است، که برخی معتقدند برای منحرف کردن توجه از جنجال های مربوط به افشاگران بسیار مناسب است. در حالی که اکثر آنها می دانند که این زمان بندی تصادفی است (Gamescom در این هفته برگزار می شود و قابل درک است که Infold می خواهد خبر مهمی را اعلام کند)، مشکلات اساسی که طرفداران با استودیو دارند هنوز حل نشده باقی مانده است و به نظر می رسد که دوباره، پس از رونمایی از یک لباس زیبای دیگر، نادیده گرفته شوند.

    این وضعیت برای Stardew و طرفدارانش که به ندرت شاهد چنین همکاری هایی هستند و اکنون در این میان گرفتار شده اند، ناخوشایند است. بیچاره Junimo ها.

  • باندل جدید Humble با عنوان IGN x gamescom 2025 با عناوینی چون Homeworld 3، Bomb Rush Cyberfunk و بازی‌های دیگر رونمایی شد.

    باندل جدید Humble با عنوان IGN x gamescom 2025 با عناوینی چون Homeworld 3، Bomb Rush Cyberfunk و بازی‌های دیگر رونمایی شد.

    آی‌جی‌ان (IGN) با گیمزکام (gamescom) همکاری کرده تا یک بسته جدید هابل (Humble Bundle) ارائه کند. با پرداخت حداقل 18 دلار، می‌توانید مجموعه‌ای با ارزش 214 دلار شامل هفت بازی دریافت کنید؛ از جمله Homeworld 3 و Bomb Rush Cyberfunk. همچنین، خرید شما به موسسه خیریه DonorsChoose کمک شایانی می‌کند؛ این موسسه به معلمان در تهیه لوازم مورد نیاز برای موفقیت دانش‌آموزان کمک می‌کند.

    باندل IGN x gamescom 2025 Humble در حال حاضر در دسترس است و تا تاریخ 10 سپتامبر، ساعت 6 بعد از ظهر به وقت PST/9 شب به وقت ET برای خرید در دسترس خواهد بود. این باندل کامل که با پرداخت حداقل 18 دلار قابل دریافت است، شامل بازی‌های Bomb Rush Cyberfunk، Homeworld 3، Antonblast، Victory Heat Rally، Lost Eidolons، Pyrene و The Expanse: A Telltale Series است.

    اگرچه برای دریافت تمام این بازی‌ها به 18 دلار نیاز دارید، اما با پرداخت 12 دلار هم می‌توانید Lost Eidolons، Pyrene و The Expanse: A Telltale Series را به مجموعه بازی‌های خود اضافه کنید.

    ما در آی‌جی‌ان (IGN) طرفداران پر و پا قرص این بازی‌ها هستیم، به ویژه Homeworld 3 که شامل یک بخش تک‌نفره و چندنفره است. ما این بازی را به خاطر نبردهای فضایی حماسی و مبارزات تن به تن نفس‌گیرش تحسین کرده‌ایم.

    The Expanse: A Telltale Series برای طرفداران این مجموعه ارزش تجربه کردن را دارد، زیرا “اضافه شونده‌ای قوی به فهرست Telltale است که با دقت به منبع اصلی خود وفادار است.”

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گیمزکام (gamescom)، حتماً خلاصه بزرگترین لحظات Opening Night Live 2025، از جمله tktktkkt را بررسی کنید.

    Humble Bundle بخشی از IGN Entertainment و زیرمجموعه‌ای از Ziff Davis است که شامل GamesIndustry.biz، IGN و MapGenie می‌شود.

  • The Seven Deadly Sins: Origin در gamescom تریلر تازه ای به معرض نمایش گذاشت، نام نویسی برای آزمون بتای محدود استارت خورد

    The Seven Deadly Sins: Origin در gamescom تریلر تازه ای به معرض نمایش گذاشت، نام نویسی برای آزمون بتای محدود استارت خورد

    بازی نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز The Seven Deadly Sins: Origin، یک تریلر تازه را در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام در روز سه‌شنبه به نمایش گذاشت و در کنار آن، ثبت‌نام برای بتای بسته آینده را نیز آغاز کرد.

    The Seven Deadly Sins: Origin، محصول Netmarble، ماجرای اصلی را در بریتانیا دنبال می‌کند؛ همان جهانی که مجموعه انیمه و مانگای پرطرفدار The Seven Deadly Sins در آن اتفاق می‌افتد. سبک بصری بازی نیز از همین مجموعه الهام گرفته و روایت چندجهانی آن، خطوط زمانی و ابعاد مختلف را به هم پیوند می‌دهد تا شخصیت‌های جدید را در کنار قهرمانان شناخته‌شده این سری قرار دهد.

    این تریلر جدید، در ادامه روند انتشار ویدیوهای تازه در رویدادهای بزرگ بازی امسال منتشر شد. پیش از این، دو تریلر در سامر گیم فست و فیوچر گیمز شو در ماه ژوئن به نمایش درآمدند. تریلر گیمزکام (که می‌توانید در بالا ببینید) نیز صحنه‌های جدیدی از بازی، از جمله مبارزات و اکتشاف را به نمایش می‌گذارد. The Seven Deadly Sins: Origin همچنین در نمایشگاه بازی توکیو در ماه سپتامبر حضور خواهد داشت. این حضور پررنگ در رویدادهای بزرگ بازی، به‌تدریج هیجان و انتظار برای عرضه بازی در اواخر امسال را افزایش می‌دهد.

    تریلر جدید، با صدای ملیوداس، صداپیشه ژاپنی یکی از شخصیت‌های اصلی، آغاز می‌شود و نمایی کلی از جهان باز گسترده بازی را از بالای یک صخره به نمایش می‌گذارد. سپس، مجموعه‌ای از نماهای کوتاه از شخصیت‌های آشنا برای طرفداران این مجموعه را می‌بینیم، قبل از اینکه به نمایش اکتشاف در جهان بازی بپردازیم.

    در بازی، ماهیگیری وجود دارد و شخصیت اصلی، تریستان، بلوک‌هایی را در یک بنای کوچک قرار می‌دهد و با ظاهر شدن یک صندوق گنج پاداش می‌گیرد. به نظر می‌رسد که جهان باز بازی، پر از پازل‌های محیطی پراکنده برای حل کردن و دریافت جوایز خواهد بود.

    در ادامه، روش‌های جابه‌جایی در بازی به نمایش گذاشته می‌شود. یک شخصیت روی یک گل چرخان می‌پرد و سوار جریان باد آن به هوا می‌رود، سپس یک حیوان پرنده را احضار می‌کند. در صحنه‌ای دیگر، تمام گروه را می‌بینیم که سوار بر حیوانات پرنده دیگر، در حال کاوش در یک منطقه بیابانی هستند. خوشبختانه، لازم نیست تمام مسیرها را در بریتانیا پیاده طی کنید!

    باقی‌مانده تریلر، مجموعه‌ای سریع از نماهای مختلف از مبارزات سریع و چشم‌نواز شخصیت‌های گوناگون با دشمنان سرسخت را به نمایش می‌گذارد. این نمایش مبارزه، شامل جابه‌جایی بین شخصیت‌ها برای ترکیب حملات آن‌ها، همراه با استفاده از عناصر مختلف — رعد و برق، آتش و یخ — است. تریلر با دویدن 10 شخصیت در کنار هم به سمت افق به پایان می‌رسد و به ما نشان می‌دهد که تعداد زیادی از شخصیت‌ها در بازی در دسترس خواهند بود.

    همزمان با این تریلر، Netmarble اعلام کرد که ثبت‌نام برای آزمایش بتای بسته آینده را آغاز کرده است. این بتا، پیش‌نمایشی از مکانیک‌های گیم‌پلی، تعاملات شخصیت‌ها و محیط‌های بازی را به طرفداران ارائه می‌دهد.

    می‌توانید در وب‌سایت رسمی بازی ثبت‌نام کنید. همه افراد واجد شرایط هستند و هیچ محدودیت مکانی وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک نظرسنجی کوتاه را پر کنید. اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش بتای بسته، در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد.

    The Seven Deadly Sins: Origin قرار است در اواخر امسال به طور همزمان در سراسر جهان برای پلی‌استیشن 5، استیم و موبایل منتشر شود. می‌توانید آن را به لیست آرزوهای خود در استیم یا پلی‌استیشن استور اضافه کنید و به محض در دسترس قرار گرفتن، آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنید تا از روند توسعه بازی مطلع شوید.

    با مراجعه به وب‌سایت رسمی, می‌توانید با استفاده از ایمیل خود برای بازی پیش‌ثبت‌نام کنید و اطلاعات بیشتری درباره جهان، شخصیت‌ها و داستان بازی به دست آورید. پیش‌ثبت‌نام موبایلی در اپ استور و گوگل پلی در آینده در دسترس خواهد بود. اگر می‌خواهید به انجمن بازی بپیوندید، می‌توانید صفحات رسمی توییتر، دیسکورد، یوتیوب و فیس‌بوک را دنبال کنید.